Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Kävin tuossa viikolla (taas) pussillisen nukkeja jotka löytyi paikallisen nettikirpparin kautta. Osa (mm. Simban Tuhkimo ja ilmeisesti Tähkäpää) menee tytöille kunhan vähän vielä kasvavat mutta osan pidän itse. Yksi nukeista oli 1979 Spanish Barbie jolla oli jonkun itse tekemä flamencomekko päällä ja oma alkuperäinenkin mekko oli lotissa mukana.  :D Kun sitä kerkeäisi kuvailla joku ilta...

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Apua, se Spanish Barbie (Steffi-nasuinen) on ollut pitkään toivelistalla

DarkJedi

Arvatkaa vaan oliko yllätys kun näin tuon lotin nettikirpparilla. Kerrankin jollain oli kunnon kuvat nukeista ja siellä ysärinukkejen, Defa Lucyn ja Simban nukkejen mukana oli tuollainen nukke.  :palvoo: Miten lie päätynyt myyjälle joka selvästi möi omia nukkejaan.

myrva


Poimin persikoita tänään...
Fruit Fantasy Barbie



Täytyy puunata vielä hieman huomenissa :kylpy:

Aliisa

 :Look_Up: Voi miten ihana. :cuteyes: Mulla on tuosta se blondi mansikkatyttö-versio nakuna. Jotenkin tosi söpöt kasvot sillä ja ne mansikkakorvikset. :blush:

Adalia

Kirpparilla Sparkle Eyes Barbie 1,90 € :D No, tukka leikelty, käsiä purtu ja vyötärö löysä  :eieieiei:  :eieieiei: Aviksen peruukkikauppaan siis...  :whaddado:
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Viimeisimmältä kirpparireissulta löytyi 8€ hintaan 30 cm muotinukeille talo. Sellainen "merkitön" kolmehuoneinen perus kasari- ysäritalo jossa "runko" muoviputkea ja lattia ja seinät pahvia ja niihin painettuna sitten matot, huonekalut, ikkunat, jne...

Vielä on laatikossaan (on avattu ja leikitty), mietin tässä että josko sitä pikkuisen tuunaisi ja tekisi vaikka pikkuhiljaa sopivankokoisista pahvilaatikoista lisää huoneita....Vai antaisiko joskus tuollaisenaan tytöille.


DarkJedi



Pitihän tuota taloa pikkuisen tarkemmin tutkia...kokonaan en viitsinyt alkaa koota kun ei ole paikkaa missä sitä kokonaisena säilyttää. Kaikki osat kuitenkin on tallella ja nuo pahvitkin kohtuukuntoiset. Nyt vaan pitää pikkuisen pähkäillä tuunatako vai ei.

Kuvassa myös kaksi muuta kirppislöytöä: Mattelin delfiini ja tuoli. Tuolissa merkintä Mattel Disney 2003, kelle lie kuulunut?

Jasmiina2

Voi ei kun ootte taas tehneet hienoja löytöjä. Itse en oo vähään aikaan kirppikselle päässytkään.

minnastardust

Enpä oo mitään ostanut, mutta tuollainen tuli ebayssa vastaan:

http://www.ebay.com/itm/Huge-Huge-Barbie-Lot-Serious-BIDDERS-ONLY-PICK-UP-ONLY-/321045499996?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item4abfcd905c

Olis mahdollisuus ostaa aikamoinen Barbie-varasto. :shock:

Aliisa

Ooh mikä määrä nukkeja. :faint: Mutta on siinä hintaakin. Kenellähän on varaa pistää noin paljon kerralla nukkeihin.

avotuli

joulun alla löytyi color splash Nakoma ja metallisia keittiökamoja pussi  ^^
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Tänään tein työreissun yhteydessä ruokatunnilla kirppiskierroksen Mikkelissä. :aplause: Tykkään hirveesti Mikkelin kirppareista, oon löytänyt niistä usein vaikka mitä. Mutta nyt en ole käynyt niissä kattelemassa varmaan vuoteen, kun ei ole ollut oikeen aikaa. Laitoin osoitteet navigaattoriin ja kävin ne hirveetä vauhtia läpi, neljä kirpparia tunnissa. En ees etsinyt muuta kuin nukkeja tällä kertaa. Mutta nukkeja oli tosi vähän. :sad: Ne mitä siellä oli, mulla on jo, eli: Stylin Pup Barbie alkuperäisissä vaatteissaan ja nakuna, Bedtime Barbie, My Scene Fab Faces Kennedy ja sitten Tong-valmistajan ylisöpö ruskeahiuksinen Betty-nukke ja sit pari Bratzia, joista ainakin toinen luultavasti mulla on jo. Ja sit tosi paljon olis ollut Steffi Love -nukkeja, mut kun niitä en kovin paljon kerää. Noh, toivottavasti ens kerralla olis parempi tuuri. Oli silti kyllä tosi kivaa käydä kirppiksillä vaikken ostanutkaan mitään. :smiley:

ShoeCat

Onpas tuo Myrvan Fruit Fantasy Barbie hehkeä! Kaunis kuva!  :hbeat: