Kirppislöytöjä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 24, 2012, 14:57:08

« edellinen - seuraava »

Adalia

^Ninni-doll: kiitti infosta, haluatko ostaa sen asun? Hitsi, pöydässä taisi olla se Disco Barbie... toisissa vaatteissa...

Skipper oli blondi, perus-70-lukulainen, sekin jäi pöytään...  Ja kirppis menee just kiinni tältä päivältä... käyn huomenna kurkkaamassa uudestaan!
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Mulla on se asu ollut kauan :D Se Disco Barbie on se rakkain lapsuuteni nukke jota yritän löytää uudestaan.
Osaatko sanoa, oliko Skipper 70-luvun puolivälistä vai loppupuolelta?
Kaikki nyt intoilee löytöjesi takia  :hug:

Milli

Adalia, osta ens kerralla ja aina kaikki Daisyt mitä näät!  :D

Uskoisin, et niille riittää kysyntää. Daisy on monelle ollut lapsuudessa se "kakkosnukke", se huonompi versio jota on pahoinpidelty ja leikelty ja monet on heittäneet sen jopa roskiin lapsuuden jälkeen. Niitä siis löytyy todella huonosti mistään ja ne kaikki kannattaa korjata talteen, ellei ihan mansikoita maksa.

Mie itse en keräile, mutta just samasta syystä oon ottanut kaikki Daisyt talteen mitä on vastaan tullut ja kaikille on löytynyt ottaja heti.  ;)
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Adalia

Milli, todellakin :D

Ehdinkin kirpparille ja nappasin sen Barbien + Skipperin! Barbie on kyllä Disco Barbie, eikö?
Sillä oli morsiuspuku, laitoin sen kultaisen asun ja oikealta näyttää.



Skipper Ninnille alustavasti varattu.

Life in plastic
It's fantastic!

Caroline

Ooh onnea Adalialle, Skipperilläkin näyttäisi olevan alkuperäiset kamppeet.

kitecat

oi ei! Tuo Skipper on miun lapsuuden nukkeni ja se oli mulle tosi rakas! Harmi ku Ninni ehti ensin...
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

DarkJedi

Wau, hienoja löytöjä.  :cuteyes:

Itse olen havainnut parhaaksi ostaa vaan pois kaikki vanhat Barbiet, Daisyt ja Sindyt sekä oheistarvikkeet jos halavalla saa. Jos ei itse tarvitse joku muu on aina juuri sitä nukkea, vaatetta, kenkäparia, jne..vailla.

Perjantaina kävin Kuopiossa Kontissa ja mukaan löytyi kaksi kasarineitiä sekä New Face Sindy. Laariin jäi kaulavammainen kasariblondi, uudehko nivelletty ballerina, kasa steffejä, Winxejä sekä surffari- Blaine. Muut nuket oli 3-4€ mutta Blaine 4,5€. Taas mielenkiintoista hinnoittelua, Blaine oli nimittäin todella likainen, hiukset sotkussa ja silmien ympärille oli piirretty mustekynällä paksut "kajalit".  :-\

Adalia

No mutta kun Blaine on erikoinen ja harvinainen nukke, että sillä voi perustella kalliimman hinnan  ^^

Kite, laitoin yksäriä (taas...)
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Adalia, Jos päätät myydä Disco Barbien asun, niin mä voisin ostaa. :smiley: Mulla on tuo neito nakuna.

Ja täällä kans yks Daisy-fani, joka ostaa niitä vaikka "sikana säkissä", eli kaikki kelpaa. :D

Täti Monika

Voi elämä tota Adan kirppistuuria  :shock: Hienoja nukkeja olet taas löytänyt, onnittelut  :deal:  Itse en edes muista koska olen viimeksi nähnyt Barbeja kirpparilla  :gonna-cry:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

kitecat

kyllähän noita nukkeja löytyy Oulusta, mutta ne on yleensä tavallisia nyky-playlinejä ja ylihinnoiteltuja sekä huonokuntoisia. Tosin pääsen aika harvoin kirppareja kiertään
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Ninni-doll

Tämä on juuri yksi niistä asioista, joista tällä foorumilla on kyse! Joku löytää jotain ja se sattuu olemaan jonkun toisen kadonnut lapsuuden nukke! Eli Disco Barbie lähtee minulle, Skipper menee tietysti Kitecatille koska on lapsuuden nukkensa, ja samalla muistin kaivaa esille ne Daisyt jotka oon ostanut Kitelle.
Aliisa, jos keräät Daisyja, ostan ensi kerralla sullekin!

Adalia

Juu, meidän YYA-sopimus :D

Eilenkin kirpparin muissa pöydissä oli ysäreitä ja 2000-luvun nukkeja, sitten osuin kultasuoneen ja ostinkin sen barbi-laarin tyhjäksi :D
Life in plastic
It's fantastic!

Adalia

Löysin kirpparilta  tänään barbihuoneeseen ihanat pinkit prinsessakäsilaukku-valot, Villa Weisteen, eurolla! Toivottavasti eivät kärähdä...
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Kite ei ole vastaillut mitään niistä Daisyista kun lähetin kuvia, jos hän vastaa ettei halua niitä, ne lähtee Aliisalle