Barbie-bongaus

Aloittaja minnastardust, marraskuu 30, 2012, 17:21:04

« edellinen - seuraava »

minnastardust

Löysitkö netistä mielenkiintoisen Barbie-artikkelin? Vai tuliko jossain muualla vastaan jotakin jännää Barbieen liittyvää? Täällä voit jakaa löytösi. :D


Itse bongasin tänään telkkarista Lääkärit-jakson, jossa oli haastateltavana tyttö, joka on ollut mukana toteuttamassa Bald Barbie -kampanjaa. :)

----
Bob Mackie Muodin huipulle -ohjelmassa. Hassua barbie-harrastajan kannalta, kun Tim Gunn ja Mackie ovat rinnakkain telkkarissa. :D

Täti Monika

#1
Postasin tämän B.Virtas- stripin jo vanhalle fortsalle, mutta kun se kirjoituspöydän laatikkoa penkoessa tuli taas (pahoin jo kellastuneena) vastaan niin postaanpa tänne uudelleen:



Tykkään niin tuosta Armin viheltelystä ja innostuksen punasta poskilla: kuvaa hyvin rakkaaseen harrastukseen uppoutumista ja senhän meistä varmaan moni tunnistaa itsessään  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

ShoeCat

^ Tuo on mainio! Täytyypä ottaa talteen!  :D

minnastardust


Hilja

Leikkiä ikä kaikki

Jennijee

Heh! Kutsuu tietysti nukkeilua leikkimiseksi :D

Adalia

Mulla on samainen strippi barbihuoneen seinällä :D
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Katseltiin tuossa juuri Iskelmä Prinssi -leffa. Se on tehty 1991 ja esittää 60-luvun alkua. Siinä nuoret naiset leikkivät Barbeilla. Tummahiuksinen Barbie kyllä oli 60-luvulta, mutta Ken vaikutti 70-luvun Keniltä. En ole kauhean hyvin perillä noista vanhoista nukeista, mutta Keni oli sellainen Mod :D

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Adalia

Video siitä, miksi kissat tykkää silittämisestä - ja sitten kysymys ihmisistä; kuvitettu barbiella ja kenillä  :D

http://cheezburger.com/47255041
Life in plastic
It's fantastic!

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Vivi

If it makes you happy...

Ninni-doll

Minä ottaisin niin nokkiini, jos tuonne kampaamoon mennessä sanottaisiin että olen liian vanha  :rofl:

Caroline


tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..