Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Marianne

#30
Vautsi! Upeita löytöjä, ja varsinkin Täti Monikan keitot aiheuttaa kuolausta!  :drewl:

Mun on nyt pakko postata tämä, kun löysin eBaystä nukeille sopivia taitettavia sateenvarjoja!

http://stores.ebay.com/7TOYS7/_i.html?_nkw=umbrella&submit=Search+Store

Noi on siis action figuureille tehtyjä ja näyttää niin aidoilta! Oli pakko heti ostaa musta ja taivaansininen.   :cuteyes: Keltainenkin houkuttaisi, mutta ehkä mä pärjään kahdella näin aluksi. :D Oon ennenkin ostanut kyseiseltä myyjältä esim. kenkiä ja paitoja. Postitus on aina ilmainen. Nyt tuli samalla ostettua Elliotille ruutupaitoja ja Sybilille pari uutta kameraa. Sybilin nykyinen kamera on siis samalta myyjältä.  8) Sieltä eBay-putiikista löytyy vaikka mitä kivaa kunhan jaksaa kahlata kaikki 1/6-tavarat läpi. ;)


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

voi hitto, täytyy saada kyllä tuollainen sateenvarjo!!!

Milia C

Samalta myyjältä muistaakseni ostin Laralle asekotelot (reiskotelot)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

harakka

Aivan ihania löytöjä, varsinkin Millin lamppu :hbeat:.

Noita sateenvarjoja oli myynnissä myös vuosi sitten ja silloin tuli ostettua kaksi mustaa, ruskea taisi silloin olla ainoa vaihtoehto. Nyt oli ihan pakko ostaa keltainen! :cuteyes:

En ole taas vähän aikaa foorumilla hypännyt, niin vanha linkki ei toiminut ja kyllä sydän hypähti kurkkuun :neurotic:. Haulla onneksi löysin tänne :joukkohali:

Adalia

#34
Tuulosen Laatuoutletissa oli ihania korurasioita; divaani ja nojatuoli + tyynyt niihin. Pronssinväriset, nahkajäljitelmää. Nams. Tosin 22 euroa hintaa  :-\ En ostanut...  :whaddado:

http://www.tuulonen.fi/laatuoutlet
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

Mä taidan olla koukussa 1/6-kokoisiin soittimiin... :naamakämmen: :rofl:





Löysin jopa dulcimerin!  :dance-to-the-groooowe: Jeff Buckley soitti dulcimeria, joten piti sitten sellainen metsästää Elliotille.  8)  ;) Se on muuten joulukuusenkoriste.  :D


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Marianne

#38
Ja niistä lampuista vielä... Millin kautta tuli hankittua musta ja punainen, jotka on vielä pakkauksissaan. Ostin yönsinisen ja luonnonvalkoisen Lontoossa käydessäni.  :smiley:







Tarttisin vielä tabla-rummut, mutta ne pitää ehkä tehdä itse. Ja kuvien perusteella en usko että se olis mikään ylivaikea homma.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Auroran 1:6 kamat on ihan omaa luokkaansa, en löytänyt kuvista ainuttakaan Mattelin pinkkiä krääsää  :D Pakko päästä joskus teille leikkimään! Glamour Bonsaisin koesoitot olisi pitänyt kuvata tuolla

Marianne

#40
Harmi että meille ei taida mahtua miittiä järjestämään. Tilaa on sen verran vähän, että hyvä kun itse mahdun jostain pöydän alta ottamaan kuvat kun nukkekamat on levitetty lattialle.  :chuckle:

On siellä kuvissa vähän pinkkiä, ainakin terapeutin toimistossa. Ja valkoinen flyygeli kaipaa vielä vähän maalia päälle. Se ja musta flyygeli on Gloria-sarjasta, eli alunperin Barbie-pinkkejä.  :wink:

Oottekos te menossa sinne Lahden miittiin maaliskuun alussa kuvaamaan Silky Streetiä? Mä voisin tuoda joitain soittimia mukanani - ja Elliotin tietty myös!  :D Jospa viimein saataisiin se Glamour Bonsaisin ja Elliotin yhteiskeikka järjestettyä?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Aurora - tammikuu 19, 2013, 12:49:18


Oottekos te menossa sinne Lahden miittiin maaliskuun alussa kuvaamaan Silky Streetiä? Mä voisin tuoda joitain soittimia mukanani - ja Elliotin tietty myös!  :D Jospa viimein saataisiin se Glamour Bonsaisin ja Elliotin yhteiskeikka järjestettyä?

Eli miitti toteutuu siis :D Paikka on jo varattu  :peukku:

Ja upeita soittimia  :shock: Sibeliustalon myymälässä on kanssa samanlaisia, kalliita vaan (tai suhteellistahan se on :D )
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Nuo Auroran soittimet on mahtavia.  :palvoo:

Itse bongasin eilen ruokatunnilla Salessa tälläisen:





Kengät jalkaan ja vähän paremmin aiheeseen liittyvät vaatteet päälle ja ei kun mäkeen.  :D

Muutama sormiskeittilauta onkin jo tullut hankittua, ne sormi- BMX pyörät olisivat sopivaa kaliiperia noille pienemmille muksuille...

Tipitii

Auroran soitinkokoelma hieno, todella hieno.
Dulcimeria vallan uusi termi ja ennestään tuntematon - piti ihan guuglettaa  ;)

Jennijee

Voi ihanaa miten palon soittimia!  :faint:

Ja aika näpsäkkä lumilauta  ^^