Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Marianne

Mieletön löytö! Olisin kyllä myös ostanut samanlaisen. Muistatko mikä sen putiikin nimi oli? Jos vaikka Heathrow:n kentällä olis samanlainen. Mä oon menossa sinne ensi viikolla.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milli

#16
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milli

Lainaus käyttäjältä: Aurora - joulukuu 03, 2012, 09:30:36
Mieletön löytö! Olisin kyllä myös ostanut samanlaisen. Muistatko mikä sen putiikin nimi oli? Jos vaikka Heathrow:n kentällä olis samanlainen. Mä oon menossa sinne ensi viikolla.  ;)

Ja tosiaan Waterstones-kirjakauppaketjun myymälästä ostin omani.  :smiley: Varmasti löytyy myös Heathrow'lta oma myymälänsä.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Marianne

#18
Kiitos tiedosta! Majoitun ensi viikolla Camdenin alueelle, ja siellä näkyy olevan tuollainen kirjakauppa. Itse asiassa niitä on Lontoossa monta.  :aplause: Pitääkin käydä, kun olen muutenkin aikeissa käydä kirjakaupassa siellä.  :cuteyes:

Tosin tuolta nettisivulta tilattuna ne maksaisi alle 13 euroa kappale.  :peukku:

Nettikauppa ei hyväksy Visa Electronia, eli mä en pysty tilaamaan.  :eieieiei: Jos joku tosiaan tilaa noita useita, niin mäkin tulisin mukaan kimppadiiliin. Tahtoisin mustan ja punaisen lampun.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milli

#19
Tein kimppadiiliehdotuksen näistä lampuista tuonne kimppadiilialueelle!  :smiley:

// Kimppadiiliehdotusta päivitetty. Intoilin niin tuosta Auroran reissusta ja kaupan nimen etsimisestä, että unohdin itsekin olevani menossa Lontooseen tammikuussa.  :faint: :chuckle: Voin siis myös tuoda lamppuja halukkaille.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Marianne

Jos löydän niitä Lontoosta ja jos rahat riittää, niin ostan muutaman ylimääräisen ja myyn ne sitten foorumin kirppiksellä samaan hintaan mitä ne maksaa kaupassa.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

kitecat

Mie voisin ilmoittautua kiinnostuneeksi yhden lampun ostajaksi  :smiley:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Tipitii

#22
Jääkulho viineineen  :barbie: lle ja kumppaneille  :D





Pullonsulkija oikeasti.


Milli

Upea jääkulho, ihan aidonnäköinen  :smiley:

Maailma on täynnä nukkejuttuja kun vaan osaa katsoa. Nää voittaa Mattelit satanolla. Vaikka on niillekin paikkansa ja aikansa.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Adalia

Onpa hieno  ^^

Tiimarissa on ihania glitter-joulukoristeita. Ihan Barbielle sopivia kattolamppuja ja kynttelikkö :D



Tämä joulusesonki on hyvää aikaa tehdä kuudesosalöytöjä  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Minäkin ostin noita Tiimarin koristeita. Seuraavassa Silky Streetin jaksossa (joka tulee tällä viikolla) niitä onkin käytetty. Ostin myös keinuhevosen (noita samoja) barbeille lastenhuoneeseen

Täti Monika

 :shock: Upea tuo jääkulho   :palvoo: ( Heti perään tyhmä kysymys: mikä on pullonsulkija??)

Kivoja koristeita ootte likat löytäneet Tiimareista! Siellä onkin aina hyvä pitää kuudesosasilmät auki  :cuteyes:

Itse löysin pari kuukautta sitten kirpparilta tällaiset aasialaiset ruoka- annokset.



Ovat vissiin oikeasti avaimenperiä, kun niissä oli pienet ripustusrenksut. Noissa nuudeliannoksissa on kaiketi ollut jonkinlaiset "syömäpuikot" tuolla kohollaan olevien nuudelien alla, mutta ne oli kadonneet jo ostettaessa. Hammastikuista tein korvaavat.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milia C

Ooh, vaikka mitä ihanuuksia... pitää huomenna poiketa Tiimarissakin...   :peukku:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

HelloDolly

Vähänkö hienoja kuudesosalöytöjä!  :peukku:

Tipitii

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - joulukuu 04, 2012, 12:25:50
:shock: Upea tuo jääkulho   :palvoo: ( Heti perään tyhmä kysymys: mikä on pullonsulkija??)


Pullonsulkijan voi tuikkasta viinipullon suulle estämään väljähtymistä  ;)

http://www.amazon.com/Prodyne-Gondola-Acrylic-Silicone-Stopper/dp/B0089O20A2