Kokemuksia Wishistä

Aloittaja Miiuli, joulukuu 03, 2017, 19:45:14

« edellinen - seuraava »

Miiuli

Olin fb.ssa ja siellä näin wish mainoksen,  aloin sitten katsomaan mikä se on ja siellä on vaikka mitä kivaa  :barbie: tavaraa ja vaatteita. Joten kysyn onko kokemuksia kyseisestä paikasta ja jos niin millaisia?

Aliisa

Kaveri on ainakin tilannut sieltä onnistuneesti vaatteen itselleen. Barbie-tavaroista ei ole vielä kokemuksia. Toimitusajat voivat olla aika pitkiä, mutta se on usein mainittu ilmoituksessa. Ja sitten tulli- ja veromaksut saattavat tulla maksettavaksi, jos tilauksen loppusumma toimituskuluineen ylittää maksimirajan.

tokkopahka

Ennen kuin tilaa niin kannattaa lukea tuotteen kuvaus tarkkaan ja sitten mitä palautetta kyseisetä tuotteesta on annettu.
Ja jos alat tilamaan ihmisvaatteita niin kannatta tilata mittojen mukaan eikä suomalaisen kokotaulukon mukaan.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Milia C

Olen jokunsen vaatteen itselleni tilannut ja ihan postiivisesti mennyt. Kannattaa vaan toisaan katsoa myös arvostelut.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

Kaikenlaista on wishiltä tullut tilattua. Onnistuneita ostoja ja vähemmänonnistuneita. Lähes kaikki on tullut perille, jotkut paris viikossa ja toiset sitten pitkän ajan päästä. Mutta on jäänyt joitain tulemattakin, joista en oo kyllä mitään ilmoitusta tehnyt, kun ovat pääasiassa muutaman euron krääsää olleet.
Positiivisesti olin yllättynyt legoihin tai niiden kopioihin: ovat yhteensopivia keskenään oikeiden legojen kanssa.
Jotkut vaatteet on olleet myös positiivinen yllätys, mutta joidenkin materiaali on ollut pettymys.

Muutamalta olen kuullut että jos yrittää maksaa ostokset samantien niin ei onnistu ja koko tilaus menee mönkään. Kun on ottanut laskun niin sitten on onnistunut.
Ärsyttävä puoli wishis on se, ettei sinne pääse enää katselemaan kirjautumatta (tai sitten en osaa) ja sittenhän  sielä tuleekin niitä heräteostoksia  :naamakämmen: