Odottamisen piina

Aloittaja Miiuli, lokakuu 18, 2017, 18:05:42

« edellinen - seuraava »

Miiuli

Itse ostan barbieni kaupasta, koska en kerää mitään tiettyä, mutta koska vähäisillä tuloilla en voi ostaa kuin 1-2 barbia kuukaudessa on se piinallista odottaa, että pääsee  :barbie: ostoksille. Nyt joutuu vielä sellaiset 2 viikkoa odottamaan. Miten jaksan  :whaddado:

Miiuli

Vihdoinkin pääsin ostoksille ja ostin tuon kuvassa olevan barbien, kyseinen barbie on skeittaaja barbie, mutta ostin sen lähinnä liikkuvien nivelten takia. Pääsee sitten kuvaamaan jossain vaiheessa. Ostin myös 2 mekkoa barbeilleni. ^^

Puppeteer

Onnea uudesta nukesta ja mekoista!

Odottamisen piina on kyllä kamalaa! Itse kun tilaan paljon ulkomailta, niin se odottaminen jatkuu vielä ostamisen jälkeenkin.. Vaikka, ei Barbieissa, Pullipeissa yms. mene niin kauaa mitä Bjd:n kanssa, ne kun monesti aletaan valmistamaan maksun jälkeen. Ei vain sekään odotusrumba ole omaa piinaa vähentänyt ja mitä pidempään olen jostain nukesta haaveillut, sitä suurempi piina siinä odottamisessa on! Ihan vaikka sen sieltä marketista saisi itse käydä ostamassa, mutta jos töiden vuoksi ei pääsekkään.. Onneksi nukkeilu on muutakin kuin piinaa!  ^^

Miiuli

Nyt on muutama tilaus ebaylta, lähinnä vaatteita ja millään en jaksais odottaa  :naamakämmen: ja ensi kuussa olisi tarkoitus mennä ostamaan kaupasta karate barbie, toivottavasti niitä on vielä siellä. Ihan cittarista siis olen kaikki ostokseni tehnyt (br.llä ja toys r us illa ei netin mukaan ei edes ole niitä.)Ehkä pääsen jo ensi viikolla ostoksille, pakko saada tuo barbie kun nivelletyt on niin harvassa.

GreenHeart

tilasin just vähä aikaa sitten disney storesta disney nukkeja ja ei millään jaksais odottaa  :D