Lempi nukkesi lapsena

Aloittaja talo-i-sa, lokakuu 22, 2015, 23:37:41

« edellinen - seuraava »

Tutu

Lizette; myynti osioissa on usein jumppa barbien tennareita myynnissä  :smiley: Ihania ovat. Mullakin on toi bedtime barbie mut tykkäsin vaan sen hammasharjasta ja yöpaidasta :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Adalmina

Ehdoton suosikki yli muiden oli  Hispanic barbie (ainut lapsuuden nukke joka on hyllyssä)
Sitten toisen ja kolmannen sijan jakoivat Rockers barbie ja Ballerina barbie 1983 joka muistutti Marilyniä lyhyiden kiharoiden hiusten kanssa. Neljänneksi sijoittui Springtime magic barbie jonka ostin Ruotsin puolelta ihan omilla rahoilla.

Calopteryx

Mun suosikkinukkeni oli sama kuin kuuma92:lla eli Sun Colors Pocahontas. Tykkäsin myös siitä sen mukana tulleesta pienestä kolibrista. Mulla oli myös samaa sarjaa oleva miesnukke Kocoum ja myös sarjaan kuuluva pesukarhu. Koko setti on vielä tallessa :)

Silky

Mulla oli monta lempinukkea, mutta laitetaanpas tähän vaikka top 3:

1. Dream Glow, Tähtiloiste: sain sen joululahjaksi, ja kuinka mä sitä odotinkaan..! Leikin nuken ihan loppuun ja muutama vuosi myöhemmin sain uuden samanlaisen, jota vaalin ja jolla hädintuskin uskalsin leikkiä. Se sai sitten Keninkin kaverikseen. Ja nimenomaan tuota tuli harrastettua; ensin mekolle valoa ja sitten juoksu pimeään ihailemaan  :cuteyes:

2. Rock Stars Diva: punapää, poikkesi tavis-superstareista. Mulla ja bestikselläni oli molemmilla tämä nukke ja molemmat tykättiin Divasta tosi paljon.

3. Rock Stars DeeDee: tummaihoinen. En ollut ikinä aikaisemmin nähnyt tummaa Barbieta ja tämä jos mikä oli eksoottinen.

Olihan näitä suosikkeja paljonkin. Mäkin tykkäsin kovasti esim. Day to Nightista ja Magic Movesista. Daisyt olivat myöskin lemppareitani ja sopivat kokonsa puolesta Skipperin kavereiksi.

Nukke, johon tunnen syvintä yhteyttä on Costume Ball / Fantasy, jonka nimesin Daniellaksi. Se tuli joulupaketissa ja olin jo sen verran iso tyttö etteivät perinteiset "tää menis nyt tuonne ja tekis sitä ja tätä"-leikit kiinnostaneet. Ja kun ei kaveritkaan enää oikein leikkineet nukeilla... Kirjoittelin erilaisia tarinoita, joiden päähenkilöksi tuli aina tämä Daniella. Tunnen hänet siis erittäin hyvin  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Tutu

Sai dream glow barbien siskoltani hänen jättäessään barbeilut ollessani lapsi. En kylläkään muist itse barbieta vaan mekon ja kenin. Ostin hyväkuntoisen dream glown, mutta sen mukana ei tullut päivävarjoa, jota en tosin muista lapsuudessanikaan olleen.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

whitney

Totally hair whitney  :hbeat: Super hair barbie  :hbeat: cut´n style punatukkainen  :hbeat: Holiday on ice barbie  :hbeat:

Vivi

Vuoden -85 Rockers Dee Dee oli ehdoton suosikkini. Muut nuket olivatkin sitten vaaleaihoisia blondeja, joten tämä erottui niiden keskellä edukseen. Se on myös ainut lapsuuteni nukke, jonka uudelleen ostamista olen harkinnut. En kuitenkaan lähtenyt sille tielle...  ;)
If it makes you happy...

Nativegirl

Mun lempparit vaihtelivat ajan myötä: pitkään suosikkini oli Sea Holiday Midge, jonka omistan edelleen. Sen nimi oli aina Becky. :) Kuumimpaan Spice Girls aikaan Geri -nukke syrjäytti kaikki muut nuket. Olen muutenkin tykännyt aina leikkiä enemmän bruneteilla tai punapäillä eli yleensä Midgeillä tai Teresoilla kuin Barbieilla.

sapphire

Onpa kiva lukea mitä kaikkia lemppareita muilla on.  :smiley: Mun lemppareita oli ehdottomasti Spice Girlsien Mel B, Beverly Hills 90210:n Brandon ja Sea Holiday barbie.

Aliisa

Suosikkini oli Holiday On Ice Barbie ja taitaa se olla suosikki vieläkin, kun se oli aina leikeissä mukana. Kaverien kanssa leikeissä jokainen valitsi aina yhden nuken, jolla leikki. Ja muut nuket oli kaikkien käytössä. Mä valitsin aina tuon saman.

harakka

Omista nukeistani suosikkini olivat Steffie-kasvoinen Euroopan markkinoille tehty uikkari Barbie, joka oli ensimmäinen Barbieni ja Disco Girls Domino, ainoa silloin Suomessa näkemäni tummaihoinen muotinukke. Kaikista eniten olisin halunnut Havoc-nukkea, joka oli Daisyn kaltainen, mutta polkkatukkainen punapää. Ja agentti! Havocin varustepakkauksia oli lelukaupassa, mutta itse nukkea en koskaan nähnyt. Kun aikuisena aloitin nukke-harrastuksen, hankin tietenkin itselleni Havocin :smiley:.

Aliisa

Harakka: Oijoi, sulla on Havoc. :palvoo: Se olisi kyllä ihan unelma omistaa. En ole ikinä edes nähnyt sitä livenä.

Nata

Oma ehdoton suosikkini koko lapsuuden ajan oli Disney Club Sindy. Harmi kun en muista yhtään milloin sen sain, mutta varmaan jotakuinkin silloin kun niitä tänne myyntiin on tullut. Kuinka paljon sitten mahtoi olla jälkijunassa ilmestymisestä? Onneksi kyseinen nukke on edelleen tallessa, vaikka onkin kovia kokenut.

Toinen suosikki omista nukeista (joita tuntuu olleen naurettavan vähän kun vertaa siihen paljonko nukkeja nykyisin omistaa tai minkä verran erilaisia leluja perus nykylapsella on...) oli Island Fun Miko / Tropical Marina. Lienee ollut myynnissä täällä Tropical Marinana, koska oman nukkeni nimeksi jäi Marina. Tähän säästettiin viikkorahoja ja omasta pussista meni.  :peukku:

Mistähän nukeista sitä haaveili lapsena? Jostain tummaihoisesta, varmaan Rockers Dee Deestä tms. ja mieleen on jääneet erityisesti Cut' N' Style Sindy sekä Space Fantasy Sindy, mutta en niitä silloin koskaan livenä nähnyt, mainoksissa vain. Nyt kun vielä tuon Space Fantasyn saisi ja Cutille irtoponnarin jostain niin olisi nuokin lapsuuden haaveet viimein täytetty.  :D
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Tutu

Nata, mula on toi cut and style sindy (tummahiuksinen) jos se on sellanen mikä kiinostaa, niin voin siitä luopua. (ainakin luulen että puhutaan samasta nukesta, tarvii tarkistaa...)
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Nata; lisäys vielä; ei ollu sama sindy mistä puhutiin  :shuting-up:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.