Lempi nukkesi lapsena

Aloittaja talo-i-sa, lokakuu 22, 2015, 23:37:41

« edellinen - seuraava »

talo-i-sa

Mikä oli sinun lempi nukkesi lapsena ?

FatFashion

Jumppa barbie. En muista sen oikeeta nimeä mutta lättäjalat ja liikkuvat nivelet. Ihana neonpinkki jumppapuku päällä.
Olin huutamassa huuto.netissä kyseistä Barbia muutama vk sitten mutta järkeilin itseni pois huutamisesta. Kaduttaa vieläkin  :naamakämmen:
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Jasmiina2

Niitä oli muutama. Sanoisin että nämä olivat suosikkeja: Holiday on Ice Barbie, Rockers Deedee, Hollywood Hair Teresa, Sun Sensation Skipper ja Totally Hair Barbie.  :smiley:

Milia C

Se olisi ollut varmaan Disneyn Jasmine mutten saanut sitä koskaan joten Kaunotar ja Hirviö-elokuvan Belle, sitten oli Hula Hair Teresa, Ski Fun Midge, Dance Moves Midge, Pocahontas, Hollywood Hair Barbie ja muutama muu... ei oikeastaan yhtä nukkea ylitse muiden kuten ei nytkään...  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

kuuma92

Mun  lemppari  nukke  oli  Sun Colors Pocahontas.  Se oli  upea kun  siihen asuun tuli se lehtikuvio.
Olikohan   auringon valossa sai näkymään (jos en nyt väärin muista)
Ei  ole tallessa   Pocahontasta  mutta on  mulla  ihanat muistot siitä.   ^^

kitecat

Oma lempinukkeni oli ehdottomasti Day to night Barbie  :hbeat: Muistan miten säästin nukkeen rahaa ihan älyttömän kauan ja kävin nukkea ihastelemassa lelukaupassa monet kerrat. Lopulta kun rahat oli kasassa ja menin nukkea ostamaan, myyjä kertoi, että parin viikon päästä on tulossa vielä ihanampi nukke ja ehdotti, että odottaisin vielä hetken.

Lopulta kun tämä myyjän mielestä niiiiiiin ihana nukke saapui, kyseessä oli Persikka-Barbie, eikä nukke todellakaan ollut haavenukkeani ihanampi  :blaah: Olihan Perkissa-Barbiella tosin hieno mekko, mutta nukke ei todellakaan ollut nätimpi. Day to night Barbie sai nimekseen Michelle ja on kyllä edelleenkin yksi rakkaimmista nukeistani. Alkuperäinen nukkeni on siis yhä tallessa ja kunniapaikalla nukkehuoneessa. Oli uskomatonta, että vaikka miten paljon nuken hiuksia harjasi, kauniin kiharat vain paranivat!  :hbeat:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Tutu

Tähän lopputulokseen olen tullut:
-jumppa barbie ( tämän olen teininäkin säilyttänyja jalat on ihan lepsut kun kyseinen nukke on joutunut tekemään ainakin tuhat kärrynpyörää tai spaghaatia ja esteratsastamaan)
-garden party
-magic moves barbie
-dance moves barbie
-winter sport fun barbie (se jolla lumilauta, sukset ja luistimet)
-jewel hair mermaid midge

Näiden lisäksi bath fun barbie, trolli barbie (joka yhä puuttuu), feeling fun barbie, camp barbie, cut and style... ja moni listasta varmasti unohtuikin...
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

FatFashion

OIH!!  :hbeat:

Hyvä ettei itku tullut kun katoin ton mainoksen  :D
Pakkohan tuo on saada.
Turha surra kun on jo paskat housussa.

Adalia

Sama kuin Kitecatilla eli Day to Night (suomeksi City-Barbie)  :hbeat: Minulla oli saman sarjan Ken-nukkekin (fiksut vanhemmat ostivat, vai isovanhemmat). Hän oli niin tyylikäs jakkupuvussaan!

Rockers Ken "oikeissa" hiuksissaan oli puolestaan ihanin miesnukke  :cuteyes:
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Minulla suosikit oli Daisyt, erityisesti rullaluistelija ja ratsastaja.

Paukku

Minun ehdoton suosikki oli ja on edelleen Dream Glow " Tähtiloiste" Barbie! Ensin lampun alla otettiin valoa ja sitten kovalla kiireellä juostiin pimeään vessaan ihastelemaan loistetta...

Toinen ehdoton suosikkini on Magic Moving "Mannekiini" Barbie. Sen sain vaarini työkaverilta Erjaltakun oltiin kesälomalla käymässä Raisiossa vaarin työpaikalla.

Voi niitä lapsuuden muistoja...
Ikuinen pikku tyttö

HelloDolly

Mun lempinukke oli/on Ballerina Barbie 70-luvun puolivälin paikkeilta...kyseinen nukke katosi sisarusten lasten tai äidin hoitolasten käsittelyssä jonnekin vuosien saatossa, mutta samaa nukkea oon sitten aikuisiällä tullut hankkineeksi kolme kappaletta, kun se lapsuuden ihanuus piti saada takaisin! Siitähän tämä nukkeharrastus sitten sai alkunsa ja on ihan huolella lähtenyt lapasesta Barbien toimiessa gatewaynä muille nukeille... :D

Puppeteer

Hula hair Barbie,  tai mikä virallinen nimi sitten onkaan! :D Se oli ykkönen ja sai leikeissä parhaimman Ken-nuken. Esmeralda oli myös kovassa suosiossa, samaten jokin vielä tunnistamaton prinsessa, todennäköisesti sekin kuitenkin Barbie on. Neljäs suosikki oli sellainen hair do Barbie, jolla oli pitkä vaalea tukka. Ja koska Ken-nukkeja oli vain kolme..  Leikeissä kävi aina aikamoinen säpinä! :D Mutta vain noiden neljän kesken, muut Barbieni jäivät auttamatta sinkuiksi!

Lizette

Tässä minun lapsuuden nuket, pääsivät ensimmäisten joukossa hyllylle. Joukosta puuttuu yksi Sindy, jonka vaatteita en onnistunut vielä löytämään enkä alasti viitsinyt laittaa esille :D
Nämä on siis ne ensimmäiset. Yläasteella olen ostanut lisäksi muutaman, mutta en enään laske niitä lapsuuden nukkeihin joten eivät pääse näiden kanssa samalla hyllylle enään.





Ja mukana toki ketjussa jo mainittu jumppaaja :) Vain kengät ja toinen sukka ovat kadonneet, loput jumppavälineet on tallessa.