Nukkejen säilytys

Aloittaja myrva, joulukuu 12, 2012, 17:51:36

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Minä haluaisin laittaa tuon Dolliwoodilta saamani muotinukkemakkarin jonnekin esille (markkinakuvissa näkyy) mutta kun ei mahdu! Meillä on makkarin oven vieressä Adalialta ostettu pienin barbitalo (niin ettei kävelemään pääse) ja mietin josko kuskaisin sen vaihteeksi vintille. Sitten nuket kyllä menettää makkarit, kylppärin ja kodinhoitohuoneen.... :gonna-cry: Mutta josko sen tilalle ostaisi vanhanaikaisen kirjahyllyn osan? Alakaappiin laittaisi ne tarvittavat huoneet jotka nyt on siinä pikkutalossa, sitten siihen tasolle saisi sen makkarilaukun ja hyllyille jäisi vielä tilaa playline nukeille (jotka nyt on sen talon päällä seinähyllyllä tosi ahtaasti) Ja vielä kun jäisi 1 hylly vapaaksi johon voisi kasata vaihtuvan dioraaman. Esim nyt haluaisin laittaa koululuokan pystyyn koska löysin kirpparilta barbien pulpetteja  :cuteyes:

Satumaa

Tässäpä kuvia nukkehuoneestani, joka aina välillä elää, eli taas olis tarkoitus muuttaa esillepanoa kun jaksaa.  :chuckle:

Kasari-ysärihylly ja alahyllyllä kansainvälistä menoa:



Edellämainituista niitä mitä ei mahtunut omille hyllyilleen, alusasujen kera (tämä hylly kokee muutoksen tod.näk. FA-vaatteille):



Hää- ja juhlapukuja roikkuu tangossa hyllyn alalevyssä, vierassängyn yläpuolella:



Pimeässä hohtavat NRFB-yöasut (jotka muuttavat muuallepäin huonetta myös):



Edellisten yläpuolella olevat hyllyt, joissa kahdessa alimmassa sekalaisia asuja/nukkeja, mm. Kurhneja. Ylimpänä Disco/Tanssiaisasuhylly:



Discohyllyn vieressä OOAK-asut:



Fashion Fever-kauppa ja -pukuhuone. Kampaamo, autotalli ja ylhäällä FF ja FA vaatteita:



sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Apua miten hieno kokoelma Satumaa! Mieleni teki heti päästä ihastelemaan ja hypistelemään. Voi onnekasta vierasta, joka pääsee nukkumaan tuonne nukkejen sekaan  :cuteyes:

Satumaa

Verhotangosta roikkuvassa kangashyllykössä, Barbiehuoneen nurkassa, pakkauksissaan olevat vaatteet ja asusteet:

sometimes being invisible has it's advantage

Letizia

Otin pari kuvaa nukkehyllystäni, valo tosin taattua laatua joulun aikaan eli pipariksi meni. Punainen tausta ei toki myöskään ole kuville ihanteellinen. Hylly on lasiovellinen Ikean Linnarp-kaappi, josta tosin vain pari hyllyä + päällinen ovat nukkien käytössä (en kuvannut kaikkia).

Tämä on istumahylly, koska muuten ei mahdu:



Istumatyöläisten yläkerrassa asuvat Momokot ja muutama Barbie lisää. Tuohon hyllyyn mahtuu nippa nappa seisomaan tnt tai fashionista, jos ei ole erityiskorkeita kenkiä tai kampausta. Sen takia suurin osa Barbeista on joutunut seisomaan kaapin päälle toistaiseksi.



Momokot kaipaisivat lisää sukkahousuja!

Näistä hyllyistä oikealle istuvat BJD:t ja vielä pari Barbieta. Erillisen vitriinin osto erityisesti hyllynpäällys-asujaimistolle on ollut pitkään suunnitelmissa, kun vain keksisi mihin sen sijoittaa tänne niin, ettei näyttäisi ihan tyhmältä.

Jennijee

Sinun nuket sopii aivan erityisen hyvin punaiseen hyllyyn! :cuteyes: Saisiko vielä nähdä kokonaiskuvaa?

Ninni-doll

Upean näköistä Letizia  :peukku:
Satumaa, minä tuolla oon käynytkin mutta on niin eri näköistä kuvissa. Missä se autotalli tuossa on? (pöljä taas ei löydä  :blush:)

whitney

Onpa Letizia nukkesi kauniisti esillä. Sinulla on kiehtovan keräilysuunta, kun joukossa on vain tummatukkaisia.

Letizia

Kiitos! Voisin koettaa ottaa kokonaiskuvaa joulunpyhien jälkeen kunhan olen taas kotona. Päiväkin on sitten tiettävästi kukonaskelen pidempi...

Whitney, joo. :> On minulla kyllä yksi punatukkainen Kayla, yksi vaalea Momoko (ne ovat tuossa hyllyn päällä), ja nyt on pari kappaletta tullut noita Monster High -nukkeja, jotka saattavat olla vaikka minkä värisiä.

whitney

Jee, minun mies oli hommannut mulle yllätysjoululahjaksi nukketelineitä! Miten oli ihan osannutkin tilata juuri Kaiserin telineitä ja vielä valkoisia. Nyt minäkin olen ihan oikea keräilijä!  :aplause:

Vivi

 :Look_Up: Ihanaa! Kyllä miehet aina joskus osaa yllättää tämänkin harrastuksen puitteissa!  ;)
Täällä on kyllä tosi näyttäviä nukke-esillepanoja. Satumaan hyllyt notkuvat "herkkuja" ja toi laatikoissaan olevien FA-asujen säilytysteline on kyllä nerokas.  :cuteyes:

Letizian hylly on kyllä näyttävä! Punainen on upea tausta tummahiuksisille nukeille!  :palvoo:
If it makes you happy...

whitney

 :Look_Up: Joo ja siis en ole omistanut aiemmin telineitä joten ei mies ole oikein voinut siitäkään päätellä, ja silti hankki juuri niitä telineitä joita olen itse ollut aikeissa koko syksyn tilata  :cuteyes: Nyt vielä hankintalistalla nukeille kokolasinen vitriini, niin sitten vasta tuntuukin että on ihan oikea keräilijä  :cuteyes:

Vivi

Heh, noin sitä käy, kun uppoutuu tähän harrastukseen. Nukkejen lisäksi sitä huomaa tarvitsevansa juuri telineitä, vitriinin ja kaikkea muuta rekvisiittaa. Toki ilmankin tulee toimeen, mutta toi vitriini on ainakin siitä hyvä, että sen pölyjen pyyhkimisen kanssa pääsen vähän helpommalla. :smiley:
If it makes you happy...

whitney

Joo, kyllä minäkin olen pärjännyt ilman telineitä tähän asti, vaikka lähes puoli vuotta minulla on ollut barbiet hyllyssä esillä :cuteyes: Barbiet ovat sitten istuneet tai nojailleet hyllyn seinään.
Muutama ylähyllyn nukke on ollut saada seisomaan, joten olen käyttänyt tällaisia viritelmiä ison helman alla: olen laittanut barbin seisomaan keramiikkamukiin, jonne olen laittanut täytteeksi miehen sukkia  :rofl:

Vivi

Lainaus käyttäjältä: whitney - joulukuu 25, 2013, 21:47:16
Muutama ylähyllyn nukke on ollut saada seisomaan, joten olen käyttänyt tällaisia viritelmiä ison helman alla: olen laittanut barbin seisomaan keramiikkamukiin, jonne olen laittanut täytteeksi miehen sukkia  :rofl:

Hätä keinot keksii! Ei huono!  :chuckle:
If it makes you happy...