Kokoelmanne suuruus

Aloittaja Adalia, joulukuu 11, 2012, 12:04:25

« edellinen - seuraava »

Adalia

Kuvat on vähän pieniä  ^^ Mutta noistakin näkee, että onpa hieno Barbie-huone  :palvoo:
Life in plastic
It's fantastic!

whitney

Wou mikä määrä barbeja!!!  :shock:

Ivla

Mahtava kokoelma, Paukku!  :cuteyes: Lisäkuvia sitten vaan eri ketjuihin  :aplause:

Hieman OT, mitä HP-nukkeja sinulla on? T. fani  ^^

Paukku

HP -nukkeja mulla on ne ensimmäiset kolme, Harri, Ron ja Hermione.
Ikuinen pikku tyttö

Milo

Vaikka oon keräillyt aktiivisemmin vasta reilun vuoden, ja talven pidin melkeinpä kokonaan taukoa, on mun kokoelma karttunut aika hurjaa vauhtia. En ole (vielä) laskenut määrää, joitakin kymmeniä se on, mutta tämän päiväinen esimerkki antaa jo jotakin osviittaa... Selailin nimittäin nukkeja e-bayssä ja nukkesivuistoilla ja sit iskin silmäni yhteen siellä. Aattelin jo et toihan mun pitää ostaa, kunnes tajusin parin minuutin päästä että mullahan on se jo!  ::)
Nytkin on neljä nukkea matkalla. En enää tiedä mihin niitä rupean laittamaan, alkaa tila tulemaan vastaan.  :eieieiei:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Milo - kesäkuu 29, 2013, 20:59:06
En enää tiedä mihin niitä rupean laittamaan, alkaa tila tulemaan vastaan.  :eieieiei:

Tuo kuullostaa NIIN tutulle. Ja sitten kun sitä tilaa saa jostain vähän lisää niin se täyttyy tosi äkkiä. Se on tää harrastus. :D

Tinttufia




Olen aloittanut kesän suurin urakka, aion kuvata ja inventoida koko nukkekokelmani. Nyt on nukke numero 149. vuorossa ja jäljellä on vielä monta nukkea. Plus kaikki joka olen juuri ostanut (luulen että minulle on tulossa 10 nukke ensi viikolla, ups).... Eilenkin ostin Jade J'adore Bratzillaz nuken, olen kauan ihaillut hänet ja nyt oli vara ostaa.

myrva

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - kesäkuu 29, 2013, 22:30:20



Olen aloittanut kesän suurin urakka, aion kuvata ja inventoida koko nukkekokelmani. Nyt on nukke numero 149. vuorossa ja jäljellä on vielä monta nukkea. Plus kaikki joka olen juuri ostanut (luulen että minulle on tulossa 10 nukke ensi viikolla, ups).... Eilenkin ostin Jade J'adore Bratzillaz nuken, olen kauan ihaillut hänet ja nyt oli vara ostaa.

Kunnioitettava urakka ! Tälläkin suunnalla horisontissa näkyy ainakin vitriinien siivous. (Voi ei :neurotic:)

Tinttufia


Sain juuri koko kokoelmani kuvattua, huh! 200 nukkeja, mutta on tulossa uusia koko ajan  ;)
Vähän kuvia:




















Ja kuten kuvista näkyy on aika ahdsta  ::)  Nyt pitäisi saada vielä järjestelyt uusiksi että sisi vähän enemmän tilaa...

Milo

Mahtavan näköistä!  :aplause:
Noi hääasuiset on jotenkin vaan niin  :hbeat:
Toi Priscilla ja Elvis hääpari onkin ollut mun toivelistalla jo pitkään.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Ivla

Oi, miten upea kokoelma! Ja paljon olet saanut esillekin laitettua  :aplause: :aplause: :aplause: Hienoa  :cuteyes: PS: Asustelevatko Ellowynet laatikoissaan, vai ovatko esillä?

Tinttufia



Kiitos! Ellowynet on kyllä esillä vitriinikaapissa, mutta en ole ottanut yhteiskuvan heistä. Otan sitten kun olen vähän järjestellyt uudestaan  :smiley:
Priscilla ja Elvis hääpari eivät tai siis Elvis ei ole se oikea sulhanen. Minulla on kaveri joka keräile kaikki mikä littyy Elviksen ja me ostettiin se hääpari yhdessä.... Minulle tuli Priscilla ja hän sai Elvis nuken. Toi on Blue Hawaii Elvis Tim McGraw puvussa.

Aliisa

Nostan kyllä hattua, että jaksaa kuvata kokoelmansa kaikki nuket. :palvoo: Tuo olisi kyllä suuri haave itselleni, mutta en usko että koskaan tulee toteutumaan. On muuten upea kokoelma Tinttufialla. :peukku:

En ees uskalla arvioida paljonko tuon nukkejengin suuruus on nykyään. Listan tein vuosi sitten ja sen jälkeen on muutoksia tullut paljon. Uusi lista oli tekeillä, mutta jäi kesken. Tarkoitus olis saada tehtyä uusi nukkelista ihan viikon parin sisään.

Adalia

420, kaikki pelkkää Mattelia, ei MySceneä eikä Flavasia... No, Mattelin ovat myös Twilight-nuket, joita on kohta kaksi kpl.  :faint: Äitini kysyi, että aiotko saada 500 luvuksi - vastasin, että haaste on heitetty  :rofl:
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Mie lasken aina My Scenetkin Barbeiksi. Kun niiden alkupään My Scene -sarjojen vaaleahiuksiset nuket olivat nimeltään Barbie (tuota nimeä löytyy ainakin vuosille 2004-2006) kunnes toinen blondi, Kennedy, syrjäytti sen.