Kokoelmanne suuruus

Aloittaja Adalia, joulukuu 11, 2012, 12:04:25

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

No ei mikään ihmekään kun 90% ukkeleista näyttää ihme pervoilta! Mattel on tehnyt vaan muutaman ukon jotka näyttää edes suht säällisiltä. (mun mielipide vaan. ja TaruisenAaveen)

Milo

Mun kokoelma kasvoi alussa tosi nopsaan, kun halusin saada kaikki sellaiset nuket mitä olin jo pitkään katsellut. Alussa muistin tarkalleen monta niitä on, mutta nyt varmaan jotakin kolmisenkymmentä... Miespuolisia näistä on muistaakseni vaan 3.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Vivi

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - joulukuu 30, 2012, 00:32:16
No ei mikään ihmekään kun 90% ukkeleista näyttää ihme pervoilta! Mattel on tehnyt vaan muutaman ukon jotka näyttää edes suht säällisiltä. (mun mielipide vaan. ja TaruisenAaveen)

:rofl: :rofl: :rofl:
Yhdyn teidän mielipiteeseenne!  :D
If it makes you happy...

myrva

Lainaus käyttäjältä: Vivi - joulukuu 30, 2012, 12:48:49
Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - joulukuu 30, 2012, 00:32:16
No ei mikään ihmekään kun 90% ukkeleista näyttää ihme pervoilta! Mattel on tehnyt vaan muutaman ukon jotka näyttää edes suht säällisiltä. (mun mielipide vaan. ja TaruisenAaveen)

:rofl: :rofl: :rofl:
Yhdyn teidän mielipiteeseenne!  :D


Jep, Ninni vei jalat suusta :D

Jasmiina2

Hmmm..jossain vaiheessa oli jotain 300 kai. Jotain on myyty ja jotain ostettu lisää. Valtaosa Mattelin, mutta myös paljon muita löytyy. Miehiä taitaa olla joku 29 jos pojat niinku Todd lasketaan mukaan :Look_Up:

Satumaa

Kävin korjaamassa tuonne edelliseen kommenttiini nukkejeni lukumäärän, kun puhuin läpiä päähäni, ja olin tempaissut jostain kokoelmaani 100 lisää.
Eli siis oikea määrä on se 160+ nukkea, miesten lukumäärää en on vielä tarkastanu, mutta tuohon joukkoon kuuluvat.

Minä: hölmö mikä hölmö.  :blush: :tongue:
sometimes being invisible has it's advantage

Louhi

En ole ihan varma viimeisestä luvusta, mutta viime talven kirjanpitojen mukaan minulla olisi neljä Daisya, kolme muuta klooninukkeja, koko sarja Flower Fairy -nukkeja, viitisentoista Barbien pikkusisarusta ja kuutisenkymmentä Barbieta ja kahdeksan Keniä.

Näistä pitäisi joskus tehdä oikea inventaario, mitä on ja mitä ei ja mitkä on pantu palasiksi.

Ivla

#37
Nukkeja arviolta reilu sata.. Pitäisi kyllä karsia, mutta onneksi "isoja" nukkeja (eli 16''-19'') vielä alle 50...

Adalia

Tämä lause sopii kyllä meille barbikeräilijöillekin: "Ole kiitollinen siitä mitä sinulla on; tulet saamaan vielä lisää. Jos keskityt vain siihen mitä sinulla ei ole, et ikimaailmassa saa tarpeeksi."

-Oprah Winfrey (positiivarit.fi, Ajatusten Aamiainen, aamun ajatus)
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Sain mie nyt kai karsittua 100 nukkeen.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

Miä aattelin, että ehkä miulla on joitakin kymmeniä nukkeja, mutta nyt kävin laskemassa kaikki, koska olen raivannut reitin nukkekaapille. Yhteensä tällä hetkellä nukkeja on 113. En laskenut isoja irtopäitä tai pelkkiä kroppia. Anastasia nukkeja on 10. Mattelin Silkkejä 3, reproja 5, vintagea 3 ja kaikki muut 92.

Mosa

Kävinpä itsekin laskemassa nuo muutamat barbiet. Mattelin Barbeja on 13 ja yksi Tycon Ariel nukke :) Tuossa ei siis ole lapsuudenbarbiet mukana :) Niitä on varmaan parisenkymmentä, osa toki siskojen.

Vivi

If it makes you happy...

Ninni-doll

No huhhuh! Ompas siinä miehellä melkoinen kokoelma! Oi kun tuolla pääsisi käymään (jäisin asumaan  :tongue:)

Satumaa

Mulla alkaa olla nyt parisensataa nukkea, ja tilanpuute tulee jo vastaan. Että nyt pitäis taas rajoittaa, jos malttais...Pitääkin vielä tarkalleen laskee ku sais ne jonkinlaiseen järjestykseen että näkis kaikki helposti. Viimesen parin viikon aikana on tullu hurjasti lisää käytettyjä, ja jokunen uusi. Tosin on mulla huutikses seitsemän myynnissäki. Kirppikseltä löytyi yks Susy jolla oli kivat vaatteet, meinasin laittaa ne vaatteet myyntiin, ja sitten halusinkin pitää ne.   :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage