Kokoelmanne suuruus

Aloittaja Adalia, joulukuu 11, 2012, 12:04:25

« edellinen - seuraava »

DarkJedi

Tuo maritsan vaatteidensäilytysratkaisu on kerrassaan nerokas: tuostahan jopa löytää jotakin.  :peukku:

Aliisa

Ohhoh, miten musta tuntuu, että monessa tahossa on sanottu, että sillä suomalaisella on todennäköisesti maailman suurin kokoelma. Kunnes löysin tämmöisen:

http://papusilemele.com/en/2012/09/14/barbie-in-the-2013-edition-of-guiness-world-records-book/

15,000 Barbia. :shock:

tokkopahka

Tehkä minulle tilaa  :shuting-up:  Minä pyörryn kohtaa  :faint:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

minnastardust

Siinä sitä siten varmaan vasta säilytysongelmia onkin! O____O

Mulla taitaa olla vajaa satakunta nukkea. Tein eilen koulussa listaa ja muistin 70 nukkea. Tiedän, että en muistanut osaa lapsuuden nukeista ja mulla on vielä iso kasa tunnistamattomia blondeja ja muita kirppariostoksia.

Maritsa

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - joulukuu 12, 2012, 17:30:50
Tuo maritsan vaatteidensäilytysratkaisu on kerrassaan nerokas: tuostahan jopa löytää jotakin.  :peukku:

Kiitos kehuista!  :worship:

avotuli

150-200 kai? En tiedä. Paljon niitä on, kappalemäärä ei merkitse mulle, vaan se, mitä nuket yksilöinä ovat. En ole koskaan laskenut, mutta oli niitä laatikoissa paljon...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Siama

Mullekaan määrä ei ole mitään.. Pidänkin aina vain senmoiset nuket, jotka '' kertovat '' heti nimensä.. Jos uusi nukke ei koskaan kerro sitä, ei sen paikka ole täällä =)
Mutta oisko n 30 asukasta täällä.. 30-40.....
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Adalia

Ei mullekaan se määrä varsinaisesti. Kummasti kyllä muita kiinnostaa barbimäärä, kun tästä kerron  :naamakämmen:
Life in plastic
It's fantastic!

minnastardust

#23
Toi on oikeasti tosi ihailevaa, että pystyt Siama pitämään siun nukkemäärän tuollaisena. :peukku: Itse pyrin ostamaan aina silloin harvoin kun opiskelijabudjetista rahaa irtoaa, jotain mistä olen pitkään haaveillut ja yleensä ne sitten ihan kotiin saapuessakin on vielä sellasia, että niitä jaksaa ihailla. Senpä takia täällä ei ainakaan ihan heti nukkeharvennusta ei ole tarvetta eikä edes pystyisi tekemään. :smiley: Monet nuket joita olen hankkinut ovat sellaisia, että ne liittyvät johonkin muuhunkin, josta olen kiinnostunut.

Toki kirppareilta tarttuu mukaan joskus turhakkeita halvan hinnan vuoksi. :D

---
kirotus viheen korjasin

Siama

On täällä toki jokunen senmoinen, joka on hyvin vähällä huomiolla ja jota harvoin tuloo kuvattua, mutta silti en voi luopua =))
Ja nyt oikeastaan kaikki on senmoisia, joista en voisi luopua..
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Vivi

Hitaasti, mutta varmasti luku on kivunnu taas yli 200 vaikka "harvensin" melkein 100 nukkea pois. No, ne mitä tuli tilalle, ei sit lähdekään tästä huushollista kuin äärimmäisessä tapauksessa ts. tulipalo tai totaalinen rahanpuute ne sit vie!  Tosin ei noillakaan varmaan vuokrarahoja saa kasaan, mutta jos jotain... :devil:
If it makes you happy...

Satumaa

#26
Mäkin olen myyny tossa loppukesän ja syksyn mittaan varmaan joitakin kymmeniä pois, mutta
uusiakin on taas tullut... Ehkä ei ihan niin paljoa vielä mitä on mennyt, mutta huutiksessakin on tulossa vissiin 8 kpl noin yhtäkkiä... :D

Että kyllä se kokonaismäärä on tainnut siltikin jo 150 ylittää, varsinkin kun tulevat lasketaan mukaan... eli menee jo yli 160 sitten. Pääosa Barbieita, mutta jokunen muukin naispuolinen nukke, tietty Kenejä ja muita miehiäkin.

Naisia on huomattavasti enemmän tarjolla markkinoilla - akkavalta- niin sanoakseni...  ;)
Siksi mua kiinnostaiskin erityisesti paljonko teillä on MIESPUOLISIA nukkeja?
Ne varmaan useimpien kokoelmissa jäävät kuitenkin vähemmälle...
Omanikin täytyy vielä laskea, mutta uskaltaisin noin lonkalta sanoa, ettei tohon kokoelmaan mahdu kuin parisenkymmentä...
sometimes being invisible has it's advantage

Vivi

Lainaus käyttäjältä: Satumaa - joulukuu 29, 2012, 20:54:04
Siksi mua kiinnostaiskin erityisesti paljonko teillä on MIESPUOLISIA nukkeja?
Ne varmaan useimpien kokoelmissa jäävät kuitenkin vähemmälle...

Lonkalta vetäisen minäkin, mutta veikkaan jotain 10 paikkeilla, ehkä muutama yli. Niillä onkin sit yhtä lokoiset oltavat kuin Satumaankin nukeilla naislaumansa keskellä. Tosin nyt vois ihan tietoisesti hankkia muutaman miehekkeen lisää, Speed Racer Ken ja Tango Ken ois niinko ekoina listalla... Joo, mie lämpenen tosi hitaasti ja viime aikoina olenkin ostellu vaan noita vanhempia pakko saada -nukkeja....
If it makes you happy...

Milia C

Mie sanoisin, että noin 41 miestä en laskenut tuohon ihmissutta tai muita olioita..  :D ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

myrva

Hyvä pointti Satumaa !
Pika-arviona sanoisin 20 ukkoa, keskimäärin. Äijä-osasto on erittäin alimiehitetty, totta tosiaan.
Puolustuksena: olen erittäin ronkeli ukkojen suhteen. Aina sitä jotain puuttuu... :cuteno: