Jos sinun olisi PAKKO luopua kaikista nukeistasi

Aloittaja Alice, syyskuu 22, 2013, 10:29:47

« edellinen - seuraava »

whitney

Voi miten vaikea kysymys. Mutta toisaalta kun ei ole kuin yksi lapsuudesta säilynyt nukke tallessa, niin vastaus lienee aika selvä. 9-vuotiaana äidiltäni saama Cut n style Barbie, punahiuksinen.

Bambi

Voi en tosiaan osais päättää... Oisko vaikka Baby Sitter Skipper...se oli lapsena niin rakas.

Mutta haluaisin vain että kokoelma jäisi hyviin käsiin niin että saaja osaisi arvostaa niitä. Saa nähdä kuka perii kokoelman aikanaan (vaikka eihän tässä vielä sentään kuolemassa olla...toivottavasti). Varmasti lahjoittaisin johonkin museoon tai keräilijälle jos ei lähipiiristä ketään löytyisi.

Aliisa

Todella vaikea kysymys, mutta toisaalta niin helppo. Ainakin jos tilanne tulisi, että pitäisi sekunnissa päättää niin sanoisin Holiday On Ice Barbie eli tuttavallisemmin Marilyn, koska se on lapsuuteni rakkain nukke. Vähän kuin minä itse nukkekoossa. :D Olen aina ajatellut että se on vähän kuin mini-minä. Mutta jos olisin fiksu, sanoisin jonkun OOAK -nukeistani, koska niitä ei voisi saada takaisin, jos menettää (kamala ajatus, jos pitäisi menettää). Eli valitsisin OOAK -nukkeni Fallon Honeycutt. :hbeat: Vaikka toisaalta ei olisi sama asia ostaa Holiday On Ice uutena, kun se ei olisi se sama rakas nukke joka on kanssani elämää nähnyt lapsuudestani asti. :D Joten lopulta kuitenkin valitsen Holiday On Ice Barbie lapsuuden tunnesiteen takia. Onneksi ei tarvitse oikeasti luopua noista.

whitney

 :Look_Up:
Hauskaa, meidänkin lapsuuden leikeissä tuo isosiskoni omistama Holiday on Ice eli Maria oli minun ja siskoni suosikkinukkeja. Se joka sai aina parhaat roolit leikeissä ja komeimman miehen, Paulin. Nyt minulla on sama nukke NRFB:nä. Alkuperäinen Maria rakastettiin leikeissä aivan puhki, lopulta sen tukka värjättiin vesiväreillä punaiseksi ja leikattiin lyhyeksi.

Ivla

Voi, kun on vaikea aihe :gonna-cry: Säästäisin varmaan Shabby Chic -Ellowynen, jonka matka USA:sta Suomeen kesti yli kolme kuukautta. Olin niin helpottunut nuken saavuttua, etten koskaan enää tahdo menettää sitä :hbeat:

Suippi

Dashing daisy, ratsastaja-asussa ja Archie hevonen. Lapsuusmuistoja ;)

Merineiti

välillä mietin, olisko helppo vain luopua kaikista! Ja sitten hankkia millä hinnallta tahansa se yksi/kaksi nukkea joita jää kaipaamaan...
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Tutu

Hmm. jäisin arpomaan garden party Barbien ja "winter fun barbien välillä. 
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.