Jos sinun olisi PAKKO luopua kaikista nukeistasi

Aloittaja Alice, syyskuu 22, 2013, 10:29:47

« edellinen - seuraava »

Alice

, paitsi yhdestä ainoasta, minkä nuken jättäisit itsellesi? Kyseessä on siis hypoteettinen tilanne, missa joudut pakon edessä myymään tai antamaan pois kaikki paitsi yhden nuken. Mikä nukke saisi jäädä?

Mulle jäisi ensimmäinen ostamani Ellowyne, A Bon Voyage. Luopuisin jopa lapsuudesta säästämistäni barbeista. Mutta olisihan se ihan hirveää luopua kaikista muista  :cry:

Marianne

Mun rakkain nukkeni on itse muokkaamani Elliot Crane. Siitä en luopuisi, vaikka muista olisi pakko.  :hbeat: Olisi se kyllä aika kammottava ajatus joutua rajaamaan yhteen...  :neurotic: Sitten ei syntyisi nukketarinaakaan!  :faint: Ja kaikki ne naisnukkejen kuteet olisivat ihan hyödyttömiä.  :D



Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Satumaa

Hirveen vaikee valinta (kun nukkejakin on kolmattasataa), mutta ekana potentiaalisena tulis mieleen DOTW Japan (jolta kylläkin hukkasin tunikan vöineen, kun joskus olin myyntiin sen kuvannut, ja nyt haluisinkin pitää itse  :cry:)

http://www.flickr.com/photos/thebcollector/5527104581/in/pool-bmania_foreign_barbies|thebcollector
sometimes being invisible has it's advantage

Jennijee


Adalmina

Karmea tilanne, eikö saisi edes kymmentä jättää?  ;)
Mutta jos tosiaan vain yksi niin Evita

Milia C

Mieheni muokkaama "Lara" eli entinen Go Home Dorothy (Rayna muotti), itse roottaamani  ja laitettu FR2-kroppaan.. jostai syystä tuo nukke posteraa itsestäänkin kuin TR Lara Croft...  :D
MUTTA mieheni sanoi että enemmän Angelina Joliemainen Lara... siksi silmät ovat vihreän-ruskeat. Lara Jolie... :D



inspiraationsa





"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

ShoeCat

Karmea tilanne! Mutta luultavasti AG Eclectic olisi sitten se joka jäisi...



Ninni-doll

Voi apua! Jos nyt joutuisin luopumaan nukeistani, niin sitten varmaan luopuisin joka ikisestä ja aloittaisin kokonaan ihan eri jutun keräilyn. Liian ahdistavaa olisi alkaa haalimaan niitä yksitellen takaisin  :eieieiei:
Mutta jos nyt yhden sitten pitäisin, niin varmaan se olisi Shania Simmons sillä perusteella, että ainakin nukketarinan tekoa voisin jatkaa. Luulempa että se tarinan teko jonkin aikaa ainakin korvaisi nukkekatraan menetystä. Eikä kukaan sanonut että barbitaloista, kalusteista ja tilpehööreistä pitäisi luopua  :blush: Niillä ja yhdellä nukella pääsisikin jo tarinassa pitkälle




Hii, on muuten aika monella suoraan avatarista katsottavissa se lempinukke  :D

Täti Monika

Eeeeeeek  :neurotic:  Vaikea  :whaddado:
Mutta ois se ehkä kuitenkin Eurotäti ( ja koirat:cuteyes:



( Olen kaikkien tällaisten "mitäs jos..." - spekulaatioiden  suuri ystävä  :smiley: )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Xara

Minä taas pitäisin ehdottomasti jonkun lapsuudennukeistani.  :smiley: Vaikea kyllä sanoa minkä! Ehkä Costume Ball Barbien, koska sillä on kaikki tavaransakin mukana ja se on yksi harvoista leluista, jotka olen lapsena saanut oikein uutena.  :cuteyes:

Letizia

#11
Eih, mä inhoan tällaisia kysymyksiä. :D Mutta jos yksi ainoa, niin pakko olisi valita Frieda (Narae)...

..Tämä on kuitenkin yleistä Barbiesta -osastolla, joten jos pysytään Barbeissa (ja 1/6-nukeissa ylipäänsä), niin tänne jäisi Trillian eli Picture Pockets Kira.



// En siis tarkoittanut sanoa, että pitikö pysyä Barbeissa vai ei. Keksin vain itselleni tekosyyn mainita kaksi nukkea. x)

Milli

Upea aihe!   :aplause:

Ja ihan kamala kysymys. Oon just karsinut kokoelmaa karulla kädellä ja just tällä hetkellä tuntuu, että jokainen jäljelle jäänyt ois se rakkain.  :hbeat:

Varmaankin jättäisin lapsuuteni Intia-Barbien.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Avasund

Kauhea ajatus, luopua kaikista nukeista!

Varmaan pitäisin Barbie Ponytailin vm 1960.
Töihin siitä!!

severus69

Ensimmäinen nukke on minulle se tärkein ja se säilyisi kanssa viimeiseksi.
Eli Dance Move Midge

Barbie and the Rockstars!