Tuore keräilijä esittäytyy!!

Aloittaja Vadelmapilvi, maaliskuu 05, 2017, 21:51:50

« edellinen - seuraava »

Vadelmapilvi

Heippa vaan kaikille! :tongue:

Täällä 20-vuotias Barbie-harrastuksensa aloittanut nainen. :) Ennen tätä oon keräillyt Pullippeja ja hieman Disney-nukkeja, nukkeja itsessään oon rakastunut pienestä asti. Niissä jokin vaan kiehtoo loputtomiin. Barbie-huumani alkoi tänä vuonna, kun näin netissä kuvan Faraway Forest Water Sprite-barbiesta. Tunnustaudun suuuuureksi fantasiafaniksi, ja olikin sillon pakko selvittää hieman lisää. En ollut ajatellutkaan ennen millaisia taideteoksia nuket voi olla. Sitten törmäsin aika nopeasti Faraway Forest-sarjan haltiaan, jonka jälkeen olin aivan myyty.  :hbeat: Nyt omistankin jo kaksi Barbia kyseisestä linjasta. En taida olla ihan perinteisimmästä päästä täällä, sillä oon aikalailla kiinnostunut vaan näistä "fantasia-Barbeista", unelmana esimerkiks saada kaikki kolme Goddess Barbieta. En siis voi kauhean aktiivisesti harrastaa, kun opiskelijana ei ylimäärästä rahaa ole ihan kamalasti. :D

Halusin liittyä tänne kun ei ole lähipiirissä oman äitini lisäksi ihmisiä jotka varsinaisesti ymmärtäis tätä harrastusta ja intoani ja täällä teitä samanhenkisiä vaikuttaa olevan. :) Haluan myös oppia tätä Barbie-termistöä, en vielä ihan ymmärrä keräilijöiden kieltä. Lisäksi tykkään valokuvata nukkejani joten tänne voin kuvia hyvin jakaa! :)

Louhi


Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille. :blush: Täällä on paljon samanhenkistä porukkaa joiden kanssa jakaa ajatuksia ja kuvia. :smiley:

Paukku

Ikuinen pikku tyttö

Tutu

Tervetuloa mukaan! Täältä löytyy varmasti paljon hyödyllistä tietoa ja uusia osioita aukeaa, kun olet kommentoinut lisää juttuja. (kuten myyntipalsta 5 viestin jälkeen).
Kyllä noi fantasiajutut taitaa olla ihan suosittuja barbie/,uotinuket yhteisössäkin, itse tosin kerään vain lapsuuden aikasia barbeja eli 80-90-lukua  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Ivla


HelloDolly


Hunajasieni

Heippati hei ja tervetuloa! Täällä toinen Pullipeilla aloittanut, nyttemmin pahaksi sekakäyttäjäksi päätynyt harrastaja! Vanhat barbit, tai niistä suurinosa on nekin pelastettu äidin varastoista ja kaipaisivat laittamista... Kuviasi kävinkin jo ihastelemassa.  :hbeat:

Oleko Pullip-foorumille eksynyt? http://www.pullipsuomi.net/foorumi/
Tokihan täälläkin oli ketju pullip-nukeille! http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=51.0

Vadelmapilvi

Kiitos paljon kaikki! :D Juu Pullip-foorumia oon tsekkaillut, voisin tän foorumin ketjuun laittaa mun Pullip-kuvia jossain vaiheessa. :)

avotuli

Tervetuloa!  :kaffitanssi:


Keräilysarjonen nuket ovat vaarallisia, aivan ihania nuo Farawaysi ovat, hienoja kuvia! Lisää vaan, toisten villaaminen nukkekaupoille on kivaa!  :devil:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Kirsikka


Adalmina


Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-