Barbie ja EverAfterHigh keräilijä ilmoittautuu joukkoon

Aloittaja Krista, helmikuu 12, 2017, 14:22:45

« edellinen - seuraava »

Krista

Hei! Rekisteröidyin tänne ajat sitten, mutta en ole muistanut kirjoittaa esittelyä.

Olen n.30-vuotias barbie-keräilijä. En oikeastaan ole missään vaiheessa pitänyt taukoa barbeista, lopetin tosin niillä leikkimisen ala-asteella ja kiinnostuin enemmän dioramojen teosta. Nykyään aika on ollut sen verran kortilla että pääasiassa nuket nököttävät vitriinissä. "Epäkeräilijämäisesti" avaan kaikki uudet pakkaukset, en siis säilyttele nukkeja avaamattomina. Ostelen barbeja lähinnä ebaystä ja pidän erityisesti 90-luvun ja 2000-luvun alun nukeista ja tarvikkeista.

Nyt olen kerännyt Ever After High nukkeja viimeiset pari vuotta ja sitä ennen minulla oli Mattelin Disney Princess kausi :) Harrastusta rajoittaa ensisijaisesti raha ja tilanpuute, muuten varmaan keräisin myös MonsterHigh:ta.

Aliisa

Tervetuloa foorumille! :aplause: Olen itsekin Disney Princess -nukkejen keräilijä ja kerään muitakin Disney-nukkeja. Mulle kans nuo 2000-luvun alun Barbiet ovat tärkeä osa harrastustani. :smiley:

Paukku

Ikuinen pikku tyttö

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalmina


Ivla

Tervetuloa  :deal: Todella monet meistä, minäkin, ottaa aina nuket pois laatikoistaan :D

Kirsikka

tervetuloa!mäkin otan aina laatikosta muutama nukke on vielä laatikossaan.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

HelloDolly