Perfume Pretty ja Dream Glow Barbiet

Aloittaja Caroline, toukokuu 07, 2013, 23:03:28

« edellinen - seuraava »

Caroline

Nämä kaksi eivät ole suostuneet tulemaan tunnistetuiksi, varmasti pidän itseäni idioottina kun kuulen keitä ovat, mutta jotenkin ei vain ole tärpännyt.

Molemmilla on koukkukädet, korvis- ja sormusreiät ja perus fashion play:tä etc. pidemmät hiukset. Ykkösen hiuksissa on myös jäljellä vähän kiharaa.

Tuntematon numero yksi




ja kakkonen.



Aliisa

Ykkönen taitaa olla Perfume Pretty Barbie 1987: http://farm6.staticflickr.com/5004/5357567965_633dba199f_b.jpg

Ja olisko kakkonen eurooppalaisversio Dream Glow Barbie 1985:sta?

Caroline

Kiitos Aliisa!

Perfume Pretty on ihan selkeästi oikea. Dream Glow:kin varmaan, omani on utuisemman näköinen kuin äkkiseltään löytämäni kuvat, mutta on kyllä kulunutkin vähän.

Tunnen itseni nyt vielä extra-typeräksi, molemmat nimittäin ovat ostoslistalla, Dream Glow:lle on jopa odottamassa mekkokin...

Aliisa

Eipä mitään. :blush:

Lainaus käyttäjältä: Caroline - toukokuu 07, 2013, 23:32:00
Tunnen itseni nyt vielä extra-typeräksi, molemmat nimittäin ovat ostoslistalla, Dream Glow:lle on jopa odottamassa mekkokin...

Älä suotta. :hug: Nukkejen naamoille tulee sokeaksi jossain vaiheessa, kun tarpeeks paljon niitä tuijottelee. Itekkin välillä unohdan "itsestäänselvyyksien" nimet.

Jennijee

Onko Perfume Prettyä tehty kahdella eri hiuslaadulla?

Caroline

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - toukokuu 07, 2013, 23:45:40
Onko Perfume Prettyä tehty kahdella eri hiuslaadulla?

Äskeisestä kuvakylvystäni päätellen kyllä. :)

myrva

Lainaus käyttäjältä: Caroline - toukokuu 07, 2013, 23:49:56
Lainaus käyttäjältä: Jennijee - toukokuu 07, 2013, 23:45:40
Onko Perfume Prettyä tehty kahdella eri hiuslaadulla?

Äskeisestä kuvakylvystäni päätellen kyllä. :)

Juu, mulla sattuu olemaan kaksi eri variaatiota: toisella valkoisen blondi tukka,
toisella hieman tummempi blondi. (Ainakin olen olettanut molempien olevan Perfume Prettyjä)

michelle

On niitä ainakin kahta. Mulla sattuu olemaan nimittäin just se "väärä". Erilaiset silmämeikit.
Tahtoisin samanlaisen kuin meillä oli lapsena.
Molemmat olivat 100% varmana Perfume prettyjä. Tämä uusin :barbie: on vaan edelleen paketissa (P.S voisin myydä, koska tahtoisin samanlaisella meikillä olevan kuin "vanha").

Jennijee

Onko oikein Suomen maassa myyty eri kuiduilla ja erilaisilla meikeillä vai onko kyseessä yleinen Euroopan ja Ameriikan markkinoiden välinen ero?

tokkopahka

Tai olisiko se tehtaiden välinen ero?
Ja sitten mietin myös että yksi olisi toinen painos tästä nukesta?
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Aliisa

Miulta menee aina hermot tuossa nukkeversioiden loputtomassa viidakossa. :D Oon nykyään niin tarkka, että haluun selvittää jokaisen uuden nuken version, eteenkin jos mulla on samaa nukkea useampi. Flickr:ssä on hurjat määrät just niiden versiokeräilijöiden vertailukuvia, joista on hieman apua etsinnässä. Yhdeltä sivulta löysin, että se kiiltävämpi (ja varmasti monen mielestä parempi) hiuslaatu on nimeltään Saran ja se höttötukka on Kanekalon.

OT. Versioihin hurahtaminen on muuten ihan loputon suo. Esimerkkinä sanoisin Crystal Barbien, joita mulla on tällä hetkellä jo kolme erilaista. Pitäisi vaan osata luopua, mutta kun kaikissa versioissa on jotain mikä kiehtoo ja on vaikeaa valita mikä kiehtois vähiten.  :neurotic: Yllättävänkin suuria eroja, vaikka samanniminen nukke.

tokkopahka

Jos sarjaan nuken lisäksi kuuluu myös asuja niin versioista se apu että asut laittaa oikealle nukelle  :D
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..