Bratz-fani

Aloittaja Talviomena, elokuu 18, 2014, 02:35:07

« edellinen - seuraava »

Talviomena

Hei! Keräilen erilaisia nukkeja, joista minulla on eniten Bratz-nukkeja, joita on kertynyt jotain 50. Olen kerännyt niitä yläasteelta lähtien ja olen nyt 18-vuotias. Bratz-nukkejen keräilijöitä ei ole kai hirveän paljon verrattuna joihinkin suositumpiin nukkeihin. Onko teillä tai tiedättekö mitään (toiminnassa olevaa) blogia tai sivuja, jossa olisi Bratzejä? Keräilettekö te Bratz-nukkeja? Keräilen Bratzien lisäksi lähinnä pieniä Blythejä ja Pullip-perheen nukkeja (ja muita satunnaisia nukkeja, kuten Barbie, Monster High), sekä figuureita ja My Little Ponyja. Minulla on myös Blogi, jota saa käydä vilkaisemassa. Osoite on: http://talviomena2.blogspot.fi/

avotuli

Tervetuloa! Kyllä täältä löytyy myös Bratz keräilijöitä, sekaan vain keskustelemaan!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milo

Tervetuloa mukaan!
Itselläni on muutamia Pullipeja ja niille on oma ketju, joten niistäkin kannattaa täällä "avautua"  :D
Ja kuvat on erityisen kaivattuja kaikista nukeista!  :peukku:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Rana

Tervetuloa  :aplause:

Minulla on pari Bratz nukkea. Toinen ihan lapsuus ajoilta Beach Party Cloe ja uudempana ostoksena Rock Jade. Lisää olisi mukava saada mutta kun minuun tuntuvat iskevän vain nuo Cloet ja Jadet niin kun olen vähän tämmöinen "ei samoja nukkeja tähän taloon" niin noille kavereiden saaminen on hankalaa XD

Nuo isommat Bratzit kiehtoo nykyään kovastikin... tosin Cloe/Jade linjalla mennään sielläkin... hah
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Ja olen Bratz-keräilijä. :peukku: Erityisesti niitä vanhempia Bratzeja keräilen, niitä onkin kertynyt aika paljon (kuten tällä harrastuksella on tapana, että nukkeja vaan lisääntyy). :smiley:

Jennijee


Ivla

Tervetuloa mukaan keskustelemaan ja jakamaan kuvia :cuteyes: Minullakin on muutaman Pullip-sarjan nukke, joten niidenkin kuvia näkisin mielelläni  :Look_Up:

Talviomena

Minun suosikkibratzini ovat myös Cloe ja Jade ja Minulla on myös se Rock Jade.  :smiley:

Adalmina


Tinttufia