3kymppinen barbiehörhö ilmottautuu

Aloittaja Nanariaana, heinäkuu 22, 2014, 14:28:13

« edellinen - seuraava »

Nanariaana

Moikka vaan kaikille!

Mä oon aina rakastanut nukkeja, ja "leikkinyt" enempi vähempi niillä. Nyt kun lapset on isompia, niin on ehkä aikaa taas jatkaa tämänkin harrastuksen parissa.

Blogi ois tarkotus pistää pystyyn kunhan ehdin, ja sinne sitten kuviakin tietty. Nyt suunnitteilla rakentaa kaksi asuntoa yhteen isoon kaappiin ja kaupparakennus hyllyn päälle. Kunnianhimoista, mutta pitää olla suunnitelmia :)

Satumaa

Tervetuloa!  :smiley: Itekin harrastan talojen, asuntojen ja asetelmien tekoa!   :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

Jennijee

Tervetuloa! Inspiraatiota asuntojen tekemiseen löydät täältä aivan takuulla :smiley:

Adalia

Tervetuloa! Täällä kahden Barbie-talon omistaja ja somistaja  :wink:
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Tervetuloa  :aplause: Toivottavasti saat pain blogin pystyyn ja kuvia taloista näytille.

Alitsa

Tervetuloa!  :aplause:

Itsekin olen vähän vanhempi harrastaja, joka on löytänyt nuket uudelleen täydellä teholla noin vuosi sitten.

Odottelen myös tulevaa blogiasi innolla.  :smiley:
We Girls can do anything!

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Nanariaana

Kiitos kaikille.

Työt häiritsee harrastamista pahasti, mutta loman aikaan olis tarkotus se blogi täräyttää tulille. Sinne tulee varmaan myös kuvia pienemmistä nukeista (oiskohan ddung?) jotka on kirpparilta tarttunut matkaan ja tarvitsevat tarinan ympärilleen.

Taloon on jo lattiamateriaalit hankittu, ja tapetit, vielä kun ne sais paikalleen...

Jussi

Tervetuloa :) Blogin linkkiä sitten tänne kunhan ehdit sen perustaa.

Letizia


Merineiti

Tervetuloa! Onko täällä muuten ketju bukkeblogeille? Innolla odotan uutta lukemista (ja kuvia) :)
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Aliisa

Nanariaana, Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Merineiti, Nukkeblogien linkkejä voi postailla vaikka tuonne Linkkejä -ketjuun: http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=295.0

Tinttufia


Ivla

Tervetuloa :aplause: Odotan innolla kuvia projekteista!!!

HelloDolly