Dovahkiin esittäytyy

Aloittaja Dovahkiin, syyskuu 05, 2013, 13:45:18

« edellinen - seuraava »

Dovahkiin

Heipparallaa!

Olen täällä joskus aiemmin ollutkin, mutta päätin erinäisten oman elämän myllerrysten ja muutosten johdosta lähteä.

Mutta nyt tulin takaisin. Olen siis barbie -keräilijä joka on hulluna väreihin ja kimallukseen. Keräilyni suunta onkin arvattavasti playline. Suurin intohimoni on barbien vaatteiden, kenkien, laukkujen ja kaikenmoisen tilpehöörin keräily. En ole kovin aktiivinen kirjoittelija, mutta taka-alalla pyörin ja keskusteluja luen lähes päivittäin.

Minulla on myös tuore blogi jonne pyrin päivittämään kuvia kokoelmastani mahdollisimman usein. Sinnekin tuotan tosin vain hyvin vähän tekstiä, mutta yritän laittaa kuvia senkin edestä.

Nukkeja minulla on jokunen kymmen. Useimmiten ostan nuken vain saadakseni sen vaatteet ja muut tavarat, mutta muutamaan nukkeen minulle on muodostunut erityinen side. Ne yleensä muistuttavat minua jostain tilanteesta tai tunteesta ja niitä pidänkin erillään muista. Muut nuket saavat minulta kuitenkin lähes yhtä paljon huomiota. Joskus minulla on tapana "piilottaa" osa nukeista, jotta ne tuntuisivat taas uusilta kun ne pitkästä aikaa löytää.

Eli hei vaan kaikille!  :deal:

Satumaa

Hei vaan, ja tervetuloa takaisin!  :wave:
sometimes being invisible has it's advantage

Tinttufia



Tervetuloa!
Ajatus piilottaa nukkeja kuulostaa hyvältä, niin  ei aina "tarvitse" ostaa uusia  :D

Dovahkiin

Lainaus käyttäjältä: Tinttufia - syyskuu 05, 2013, 15:36:14


Tervetuloa!
Ajatus piilottaa nukkeja kuulostaa hyvältä, niin  ei aina "tarvitse" ostaa uusia  :D

Olen käyttänyt tätä taktiikkaa koirieni kanssa; vanha puoliksi syöty luu maistuu taas kuin unelma kun sen saa siivouskaapista viikon jälkeen taas nassutettavaksi. Sovelsin sitten tapaa itseeni ja huvittuneena huomasin sen toimivan. Tosin nukkeja täytyy pitää piilossa hieman pidempi aika kuin viikko...

Ninni-doll

Tervetuloa!  ^^ Oi apua, ei onnistuisi multa moinen piilottelu! Kollaisin niitä parin tunnin välein sieltä piilosta esiin  :cuteno:

minnastardust

Tervetuloa! Mie tykkään sun käyttäjänimestä! T. Skyrim-hullu :D

Xelha

Tervetuloa! Hehee, mulla taitaa tavallaan olla sama taktiikka  :D

HelloDolly


Aliisa

Lämpimästi tervetuloa takaisin foorumille!! :aplause:

Laita ihmeessä blogisi linkki. :peukku:

kuuma92


Dovahkiin

Lainaus käyttäjältä: minnastardust - syyskuu 05, 2013, 16:46:39
Tervetuloa! Mie tykkään sun käyttäjänimestä! T. Skyrim-hullu :D

Hauska tavata muitankin Skyrim-addikteja.  :aplause:
Ja blogin linkin pistän sitten kun kehtaan. Toistaiseksi se on vielä niin alkutekijöissä ettei uskallusta ihan riitä.

DarkJedi

Tervetuloa toivottaa myös allekirjoittanut joka lähtee kohta seikkailemaan Skyrimiin.  :D Huomenna kun on kesälomapäivä ja isäntä yövuorossa niin voi rauhassa pelailla.

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalmina


whitney

Tervetuloa :) Olipa kiva vinkki, että piilottaa osan nukeista niin ne tuntuvat uusilta. Pitää varmaan kokeilla ;)