Vintage Barbie keräilijät - onko muita?

Aloittaja Maritsa, tammikuu 30, 2013, 17:50:42

« edellinen - seuraava »

Maritsa

Tällainen kysely oli vanhalla fortsalla. Laitetaanpa tämä uusiksi!  :peukku:

Eli onko vintage keräilijöitä vielä tällä palstalla? On ollut kovin hiljaista...  ::)

Tässä ensimmäinen ilmoittautuja!  :D

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Jennijee

Täällä on ihailija! Vielä pari vuotta sitten vintaget oli etäisiä enkä halunnut niitä kokoelmaani, mutta nyt koko ajan vintage tulee lähemmäs sydäntäni joka rintamalla. :hbeat:

Täti Monika

Ilmoittaudun kanssa enemmän faniksi kuin keräilijäksi  :smiley: Tosin, jos 70- luku lasketaan vintageksi, niin olen sitten vissiin jonkinsortin keräilijäkin  :D
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

Juu keräilen, vaikkei pitänyt :D Reproja on kanssa pari kappaletta.
Life in plastic
It's fantastic!

Hilja

Vintage kokoelmani taitaa olla valmis. Enää ei tule etsittyä uusia nukkeja, olen tyytyväinen näihin. Ponytail jäi hankkimatta samoin American Girl mutta reprot ovat korvaamassa puutteen.

Kokoelma on esillä yhdellä hyllyllä vitriinissä ja se tekee jotenkin arvokkaan vaikutelman  :smiley: Tunnen olevani varteenotettava keräilijänä kun hankin nämä -sittemmin olen hurahtanut milloin mihinkin suuntaan  ::)
Leikkiä ikä kaikki

piina

Ilmoitaudun! :cuteyes: Nukkeja ja asuja on kertynyt vuosien varrella melkoisesti, joten nyt tuntuu olevan kokoelma täysi.
No ainahan saattaa löytyä vielä jotain. :wink:
Kaikki jää  aina viimetippaan ....

Ninni-doll

Ei auta muu kuin ilmottautua keräilijäksi, vintaget on nukeista lähinnä sydäntä ja tarvisivat jo oman vitriininsä. Kylläkin suurin rakkauteni on Mod ajan räpsyripset  :hbeat:

avotuli

 :aplause: täällä. Niitä vaan tulee ja tulee...  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Tipitii

Ilmoittaudun vintagen keräilijäksi  :smiley:

Nukkeja ja vaatteita erityisesti. Vaatteiden keräilystähän tämä minulla aikoinaan alkoikin.
Sitten piti saada nukkeja, jotta näki millaisia asut oikeasti ovat.
Ja todeta että vaatteet ovat todella hienoja.

Silkstoneja en enää kerää. Muutama fr nukke on. Reproja on.
Muita uusia ei ole. Tuskin tuleekaan.
Mitä enemmän vintageja on kertynyt, sitä enempi olen niihin tykästynyt.

Kokoelma on aika hyvällä mallilla - laiskan säännöllisesti silmäilen,  josko löytyy jotain mielenkiintoista.
Mihinkä se keräilijä keräilijänsilmästään pääsee ..... ::)

Nukkeja en ole hankkinut vähään aikaan.
Vaan en voisi vastustaa kiusausta, jos vastaan tulisi edullisesti pidempihiuksinen
hyväkuntoinen punapää American Girl  :barbie:  :blush: - sellainen kokoelmasta puuttuu vielä.
Ja American Girl barbiet on omat ikisuosikit  :hbeat:

Alkuaikojen ensimmäiset Ponytailit ois tietysti hienoja nekin ... joten lottovoiton toivossa  ;)



HelloDolly

Mä oon häröilly tässä keräilyssa vähän joka suuntaan, joten myös vintagea löytyy jonkin verran.  :cuteyes: 

Osa on vitriinissä ja osa laatikoissa. Olisi kyllä kiva saada kaikki vihdoin viimein esille ja myös ehtiä kuvaamaan kanssa.  :photo:

Avasund

Vitriiniin kertyy yhä lisää. Näihin tulee himo...
Töihin siitä!!

Xelha

Minäkin innostuin näistä nyt...  :D Omaan lapsuuteen nämä liittyvät siten, että äidilläni on yksi Bubble Cut titian Barbie, joka jollain tavalla saattoi olla myös omissa leikeissäni. Nyt minulla on kunnostusta kaipaavat Midge ja Skipper (ja yksi mod Malibu Skipper). Alkavaan kokoelmaan pitäisi saada ainakin yksi tai kaksi Scooteria ja ehkä yksi Skipper lisää, yksi Allan...  :D

Adalia

Tervetuloa vaan Xelha :)

Mulla on kaksi Keniä, Allan, kaksi Fashion Queenia, Swirl Ponytail ja kaksi Skipperiä + yksi Bubblecut ynnä kaksi Midgeäkin - huh! Muutama reprokin on vintageiden seurana.
Life in plastic
It's fantastic!

Xelha

Kiitos Adalia!  :hug: Nämä ovat yllättän kivoja! Minuun teki vaikutuksen näiden hieno laatu, vaatteetkin ovat niin yksityiskohtaisia  :shock: Oi sinulla on Allankin, aika kivan näköinen vintagemies  :hbeat: