Barbiet Mod- ja Superstar eran välissä

Aloittaja Ninni-doll, joulukuu 14, 2012, 12:54:23

« edellinen - seuraava »

Hilja

Kauniisti ja rakkaudella (sitä nostalgiaa) kuvatut ballerinat :smiley:

Tumma ballerina taitaa olla harvinaisuus, en ole aiemmin nähnytkään.
Leikkiä ikä kaikki

kitecat

Ootteko muute huomanneet, että näitä balleriinoja on erilaisilla silmämaaleilla? Ittelläin on meinaa kaks erilaista ja sit sellanen hymyylevä ballerina. Jahka saan aikaseks kuvaa tänne, niin vertaallaan.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Ninni-doll

Ai hymyileväkin on? Mulla on tuo jolla on se hölmistynyt ilme naamallaan  :D

kitecat

Ai niin ja se tumma balleriina tais olla nimeltään Tara. Ei se nyt niin harvinainen oo, mutta toki niitä on vähemmän ku noita vaaleita. Mutta Saksassa nukkemarkkinoilla niitä oli myynnissä aika monella
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

HelloDolly

AA Ballerina on nimeltään Cara.

Ballerinoja on eri vuosilta 70-luvulta ja kasvot eroavat jonkin verran toisistaan. Oliskohan niitä ollut kolme tai neljä erilaista...en muista nyt tähän hätään. Nättejä mun mielestä kaikki.  :cuteyes:


kitecat

 :Look_Up: kiitti HelloDolly, noihan ne. Ja juu, Carahan se oli eikä Tara  :blush:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

ShoeCat

Ballerina on kyllä yksi nostalgisimmista Barbeista...  :hbeat: Hyvä tuo HelloDollyn linkki eri Ballerinoista. Harmittaa, kun viime viikolla pengoin nukkejani - niin tummaihoiselta Ballerinalta meni käsi rikki...  :-\ 

Täti Monika

#23
Balleriinat on kyllä  :hbeat:
Kiehtovia nuo meikkierotkin, mulla on kanssa se vahvameikkinenkin, mutta ei mahtunut tähän yhteiskuvaan Caran, blondin ja platinablondin kanssa. En tiedä tarkkoja tuotantovuosia minäkään näistä, itsellä oli lapsena just tuo platinaversio.



Haluaisin vielä löytää tuon HD:n erinomaisessa linkissä näkyvän superstar(?)- versionkin kokoelmaani. ( yritin tiirailla kuvan alta josko valmistusvuosi näkyisi ja vissiin siellä numeroita onkin mutta en surkealla lähinäölläni saanut niistä selvyyttä  :gonna-cry: )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jasmiina2

Ballerina Cara  :hbeat: :hbeat: :hbeat: Olen koittanut kauan metsästää neitiä.

Jasmiina2

Malibu Christie kotiutui tänään ja tutustui hieman eri aikakauden typyyn.



Christielle tuli nopeasti tosi kotoinen olo.  :cuteyes: Tervetuloa Malibuun!


Ivla

Näyttääpä Malibu Christie hyväkuntoiselta  :smiley: Ja mahtavaa, että viihtyy  :aplause:

Ivla

PS: Kivasti, Jasmiina2, keksitty, onko tuo Malibu-tausta kenties paita?

Jasmiina2

Paitahan se on. Sattui vaan olemaan oikein osuva teksti  ^^

Jasmiina2

Christie löysi vielä 70-luvun asun itselleen.  :D