Fashionistat

Aloittaja Alice, joulukuu 01, 2012, 18:09:58

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

Tuli pistäännyttyä männä viikolla Lahden Kärkkäisellä ja siellä jumituin tutkimaan mattel- hyllyn tuhtia sisältöä. Oli todella monta erilaista fashionistaa hyllyssä  :aplause: Sekä niitä pelkkä nukke- pakkauksia että niitä missä oli lisävaatteita. Kauhea kiusaus olisi ollut muutama ostaa mutta ei......jään vielä ootteleen niitä niveliä( koska kyllä ne näitä alkaa niveltää  :peukku: ) Mutta onpahan upeeta Mattelilta että ovat tehneet tän sarjan, jossa niin monta kroppa- ja naamatyyppiä.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Louhi

Toivottavasti alkaisivatkin niveltää, mutta olen skeptinen  :Look_Up:.

Kävin viikonloppuna ostosmatkalla ja Kärkkäiseltä tarttui mukaan se AA curvy lisävaatteineen. Olin halunnut sen nuken jo pitkään. Tosin nyt sillä on nilkassa reikä, kun annoin lapsen leikkiä. Oma vika, kun sanoin, että saat leikkiä ja lähettyville oli jäänyt kynsisakset. Toisaalta en kyllä ensimmäisenä katso nukessa nilkkoja, joten en jaksanut edes suuttua.

Louhi

No nyt on liimapäitä puhdisteltu. Kahdelta Fashionista-hybridiltä ja yhdeltä In Style -blondilta leikkasin hiukset ja nypin karvat. Koko ajan olin, että nyt ei voi tulla enää pahempaa, niin koko ajan tuli vain pahempi ja pahempi liimapää vastaan. Otsat oli oikein kovetettu ja kuorrutettu liimalla. Pitää ruveta antamaan kynsilakanpoistoainekylpyä, että tuo tahmaisuus lähtee ja pääsee roottaamaan.

Curvyilleni ei ole vielä onneksi tuota tullut, toinen on kyllä ihan pehmeäpäinen.

Onko kukaan keksinyt, miten voisi paketista nähdä onko kyse kovapäisestä (liima) vai pehmeäpäisestä yksilöstä? Paketin muovi ei yleensä yllä tunnusteluun.

Aliyah82

Mie ostin "vanhemman" aallon liimapään ja tosiaan se tahmaisuus oli heti paketissa otettaessa käsin tuntuvissa. Pesin hiukset kampaamon shampoolla, astianpesuaineella ja lopuksi laitoin hoitoainetta. Tahmaisuus lähti ja hiukset tuntuvat ihan normaalilta :)

Miiuli

#169
Uusissa fashionistoissa minua häiritsee kun niiden nivelet eivät liiku, ja kun haluaisin ottaa kuviakin niin on aika hankalaa. Missä ovat kunnon barbit jotka voivat myös liikkua  ::)

Kyllä nuo osa ovat niin kauniita että kaikesta huolimatta aion niitä ostaa vaikkei nivelöityjä olekkaan. Varsinkin tuon pinkki hiuksisen curvy nuken haluan. Se on niin kaunis  :cuteyes:

Louhi



Ostin petite Fashionistankin. Stailasin 70's Show'n tähdeksi.

Milo

Toihan on ihan kun Mila Kunis siinä sarjassa!  :cool:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Miiuli

Mulla on tuo sama fashionista, yksi kauneimmista kyllä ehdottomasti. :wub:

Jasmiina2

Kauniit kasvot Louhin nukella.  :cuteyes: Tässä uusin meidään kööriimme liittynyt fashionista.


Miiuli

Onko uusia fashionistoja jo näkynyt?

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Barbiedoll - toukokuu 09, 2018, 19:44:23
Onko uusia fashionistoja jo näkynyt?

Ainakin Tampereen molemmissa BR-leluissa sekä Toys R usissa on ollut uutta linjaa, ja tietääkseni myös satunnaisesti prismoissa, en ole itse päässyt tarkemmin prismoja kiertämään, mutta kaveri laittoi kuvaa, niin oli kyl näitä uudempia mitä en ollut muualla aikaisemmin nähnyt.  Kai ne pikkuhiljaa rantautuvat marketteihin myös  laajemmalti.

Itsellä kova metsästys päällä, että saisin sen uuden linjan  oikein tummahipiäisen kaunottaren metallinhohtoisessa sateenkaarimekossa. Ei vain vielä ole tuottanut etsinnät tulosta
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Xara

Luulin, että se tummaihoinen metallimekossa on joku Jenkki-exclusive? Helsingin/PK-seudun kaupoissa ei ainakaan ole näkynyt sitä. Uusia on muutoin ollut jo Tokmannilla, BRssä ja TRUsissa. Marketeissa ei vielä ole näkynyt. Nyt en ole kyllä reiluun viikkoon käynyt katsomassa leluhyllyjä.

Olen nyt Jenkeissä käymässä ja täällä ei ole niitä uusia näkynyt vielä oikein missään, ihmettelen! Mutta siis ei ole näkynyt myöskään sitä metallimekkoista.

Freyr

Metsästellyt uskolliesti sitä Rainbow Bright:iä, mutta eipä löydy, on kyllä mystistä.

Mutta en sitten päässyt ohitse tästä toisesta söpöläisestä jota en edes muistanut, mutta oli niin symppis ja ihan kuin olisi kutsunut että haluaa mukaan kotiin.  Nimeä en ole hänelle vielä antanut, kun ei ole sopiva tullut, muutamia "vähän sinnepäin"  aina tulee, mutta ei lopullisesti ole hänen nimi.  Odotan että hän sen ilmoittaa sitten.  Tykkään tästä kesäisestä  mekko-shortsi-yhdistelmästä ja huivista.  Kuvassa ei  nii hyvin näy, mutta tytön pisamat antaa kovastihänelle luonnetta.
Boho chic by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Adalmina

Nyt oli City Marketis nukkehylly asiallisen näköönen! Jouluun varauduttu hyvin ja mtm nukkejakin monta riviä ja ihan uuttakin verta baseball pelaajan muodossa  :peukku:
Fashionistojakin löytyi nyt joka lähtöön!

Adalmina

Klik!

fashionista #63 vähän muokattuna