Fashionistat

Aloittaja Alice, joulukuu 01, 2012, 18:09:58

« edellinen - seuraava »

Nata

Lainaus käyttäjältä: Nata - elokuu 24, 2016, 01:16:24
Lainaus käyttäjältä: Louhi - elokuu 20, 2016, 10:33:15
Tosi törkeää tuommoinen! Olin harkinnut ostaa näitä ensi viikolla kesämatkalla, mutta pistää nyt vähän epäilyttämään, jos ovat jo lähtökohtaisesti näin huonolaatuisia  :mad:.

Jep. Kyllä itelläkin on nyt lisäostohalut vähissä näiden suhteen. Olin siitä yhdestä pitkästä sänkitukasta haaveillut, mutta en tiiä sitten viitsinkö. Aiemman sänkitukan ("L.A. Girl) ajattelin vaihtaa toiseen kroppaan, niin siinähän sitä samalla näkee mitä sen pään sisällä on. Se ei ainakaan päälle päin vaikuta niin pahalta ja on siis suht pehmeäkin. Voi kunpa se pysyis hyvässä kunnossa kun on yks suosikeistani!  :pleeeaaasse:

Molemmat em. sänkitukat on liimattomia!  :aplause:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Ninni-doll

Siis nämä uudet nuket on niiiiiiin ihania, etten ole käynyt Collectorin sivuilla aikoihin! Haluan pelkästään nyt näitä kaiken kokoisia playline-ihanuuksia. Mulla oli ennestään se sinitukkainen Curvy ja polkkatukkainen Petite, tänään ostin Prismasta sen unelmoimani, pitkän keesitukan ja tekisi mieli riemusta hyppiä on niin ihana!!!  :aplause:  :hbeat: Ikinä ennen ei ole ollut tällaista, että tavallisista marketeista saa parempia nukkeja kuin keräilynuket! Aivan mielettömän ihanaa kun kasvot on erilaisia ja on kaiken kokoista ja etnistä. Ihan sama vaikka eivät taivu, ei ne nivelletyt vanhat Fashionistat olleet mitään näiden uutuuksien rinnalla! Onko joku muu näistä yhtä riemuissaan?  :D

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - marraskuu 17, 2016, 18:43:27
Siis nämä uudet nuket on niiiiiiin ihania, etten ole käynyt Collectorin sivuilla aikoihin! Haluan pelkästään nyt näitä kaiken kokoisia playline-ihanuuksia. Mulla oli ennestään se sinitukkainen Curvy ja polkkatukkainen Petite, tänään ostin Prismasta sen unelmoimani, pitkän keesitukan ja tekisi mieli riemusta hyppiä on niin ihana!!!  :aplause:  :hbeat: Ikinä ennen ei ole ollut tällaista, että tavallisista marketeista saa parempia nukkeja kuin keräilynuket! Aivan mielettömän ihanaa kun kasvot on erilaisia ja on kaiken kokoista ja etnistä. Ihan sama vaikka eivät taivu, ei ne nivelletyt vanhat Fashionistat olleet mitään näiden uutuuksien rinnalla! Onko joku muu näistä yhtä riemuissaan?  :D
Omalla tavallani, koska Barbiet ei ole minun keräilyalaa, mutta itsekkin tuli hommattua se Sweetheart Stripes Curvy (sinitukkainen) ja sit se Tall, ilmeisesti sama kuin sinulla, se pitkä keesi.  Petiten vielä tahtoisin, mutta ei ole ollut varaa vielä hommata, olen katsellut sitä missä tulee se söpö hattu mukana, semmoinen "muotisetti" kuten tuolla keesi-naisella
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Xara

Pitää varmaan minunkin mennä lähi-Prismaan katsomaan valikoimaa! Minäkin tykkään näistä uusista paljon, mutta saattavat jäädä itseltäni hankkimatta nivellyksen puutteen takia. Etenkin ne pullukat on kyllä aivan ihania. :)

Louhi

#154
Kävin Oulussa Kärkkäisellä. Siellä oli uudet Fashionistat 15,9. Ostin sen ruskeatukkaisen curvyn  ^^. Olisi pitänyt olla nukkumassa, mutta stailasin ja kuvasin sitä keskiyöhön.

Alice

Stockan lelupuolella oli fashionistat vain 18 euroa, joten nappasin yhden curvyn. Testailin vaatteita ja kenkiä ja todella harvat käyvät tälle curvy-kropalle niistä mitä mulla on. Jotkut vanhat tennarit ja yhdet Skipperin balleriinat sain mahtumaan. Hameista suurin osa on vyötäröltä liian pieniä ja nekin harvat jotka mahtuisivat päälle, ovat superlyhyitä. Paidoista vähän useampi menee ylle ja jotkut takit. Yksiäkään housuja ei mulla nyt ole tälle, leggingsit ja farkut olisi tulevaisuudessa kiva saada. Edelleen kaipaan sitä nivellytystä, tylsä kuvata muuten.


Ninni-doll

 :Look_Up: Kaunis kurvitar on. Minä en saa kuviani täällä näkymään, joten fb on ainut paikka, minne postaan kuvia uutukaisistani. Ja ne on juurikin näitä uusia Fashionistoja, joihin olen rakastunut

Ninni-doll

Damn! No nyt ne on tehneet niitä about 100 lisää! Vuoden 2017 mallistossa on jo curvyjakin kahta eri pituutta, osa on lyhyempiä! Järkihän tässä lähtee ennen kuin saa haalittua tarpeeksi kattavan kokoelman kaikkea mikä isseä miellyttää...  :naamakämmen:

Louhi

https://www.flickr.com/photos/95129125@N07/30001734986

Tahdon tuon pinkkitukkaisen silmälasipäisen. No ehkä näitä tulee Suomeen 2017 jouluksi.

Ninni-doll

 :Look_Up: Samoin! Kävin äsken taas ostamassa yhden uutukaisen lisää (tällä kertaa nro 16 eli tavallisen kokoinen punapää, mutta viehätti se teinimäisyys ja luomet nasussa) Niin vertailin niitä curvyja siellä Prismassa. Voiko olla mahdollista, vai näenkö omiani, että siinä uudemmassa sarjassa ne on vielä vähän pulleampia??!!  :whaddado: Mulla on se sinitukkainen curvy ja tänään ihastelin sellaista blondia jolla siniset farkut ja brunettea jolla joku sininen mekko (niitä isompia boxeja joissa tulee vaihtovaatteita mukana) Niin minusta näytti, että minun sinitukkani on laihempi!!!  :D Olenko täysin hakoteillä? Hämääkö ne vaatteet vaan?

Louhi

#160
Tässä pari stailaustani. Lisää löytyy Nukkejuttuja-albumistani sivulta 2. http://www.thebdoll.com/kuvagalleria/thumbnails.php?album=66&page=2


70-luvun tyyliin


Koti-ilta collegeissa

Xara

Tuo vuoden -17 pinkkitukkainen pullukka on kyllä aivan ihana. Tuleekohan sillä nuo aurinkolasit mukana? Pitää ehkä hankkia itsellenikin se. :smiley: En kyllä ole vielä varma, haluanko näitä, elleivät sitten julkaise vielä jotain nivellettyjäkin pullukoita. Jos olisi lapsia, niin niille varmasti ostaisin leikkeihin näitä upeita uusia.

Minustakin jotkut pullukkanuket näyttävät paljon kurvikkaammilta kuin toiset. Luulen kyllä sen johtuvan vaatevalinnoista!

Merineiti

suloisia! pitänee vältellä nukkehyllyjä ettei tartu liian montaa mukaan  :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Kirsikka

noi uudet Fashionistat etenkin curvyt on liian ihania mulla tulossa amazonista useampi vaikka oon bongannut jo uusimpia Suomessakin!!

Xara

Lainaus käyttäjältä: Xara - marraskuu 25, 2016, 15:21:15
Tuo vuoden -17 pinkkitukkainen pullukka on kyllä aivan ihana. Tuleekohan sillä nuo aurinkolasit mukana?

Kyllä tulee! :cuteyes:



Tämä kiva pullukka liittyi tänään kokoelmaani, ja on vielä kivempi kuin osasin odottaa!