Lista Integrityn nukeista

Aloittaja Marianne, marraskuu 27, 2012, 10:59:00

« edellinen - seuraava »

Marianne

Tässä tällainen yleishyödyllinen lista Integrity Toysin nukeista:

http://woodsky.free.fr/LBX/listeFR.html

Sinne on periaatteessa koottu kaikki nuket jotka Integrity on julkaissut. Kaikista ei ole kuvaa, mutta ainakin nimi löytyy ja suurimmasta osasta myös julkaistu määrä ja retail-hinta. Onneksi mulla oli tää kirjanmerkeissä!  8) Tää auttaa hankintojen suunnittelussa. On kiva tietää että ei maksa jostain nukesta liikaa tai jos saa vaikka jonkun nuken erityisen halvalla. :)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

#1
Ei vaan kuitenkaan ihan tarkkaan pidä paikaansa.

Kyori Sato Peak Season $100.00, jonka myyntihinta on : $115.00
(lista on tietysti ilman postareita ja tulleja)

Hinnat on sinnepäin ehdotus/arvio.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Se 100 dollaria saattaa olla se alkuperäinen hinta jolla conventionin osallistujat sai Kyorin - ilman veroa joka niidenkin piti maksaa joka nukesta.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

OK!  :D Oishan se kiva joskus päästä...
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Niinpä! Se vaan taitais tulla niin kalliiksi, että pitäis myydä kaikki nuket reissun rahoittaakseen. Jopa jotkut amerikkalaiset myy kaikki nuket että vaan pääsee paikalle.  :o
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Mä ostin convention-nukkeni yhdeltä Brazilialaiselta Barbie-diileriltä, joka kuulemma piti itsellään tyyliin pari kolme FR-nukkea. Ei ole halpaa lystiä!
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

minnastardust

Lainaus käyttäjältä: Aurora - marraskuu 27, 2012, 11:19:40
Niinpä! Se vaan taitais tulla niin kalliiksi, että pitäis myydä kaikki nuket reissun rahoittaakseen. Jopa jotkut amerikkalaiset myy kaikki nuket että vaan pääsee paikalle.  :o

Huh huh! :o Hurja päätös tuollainen, mutta varmasti on ollut hieno kokemus. :)

Marianne

#8
Mäkin käytän tuota saittia lähinnä nukkejen nimien ja ulkonäön tarkistamiseen. Harvoin niitä vanhoja nukkeja saa retail-hinnalla.

Niitä mielettömän kalliita nukkeja on useimmat Agnekset ja Vanessat sekä Bergdorf Goodman Poppy, Wild Wolf Kumi ja Red Riding Hood Yuri nyt ainakin.

Agneksen hulppeat hinnat ymmärrän sen takia, että Agnes ei ole koskaan tavalliselle yleisölle saatavilla; se on aina joku erikoisjulkaisu conventionissa tai klubinukkena. Mä oon onnistunut hankkimaan Festive Decadence Agneksen nudena ja sitten sen Truly Madly Deeplyn, jonka sain tänä vuonna retail-hintaan siksi kun oon W Clubissa. Muiden eBay-hinnat ei oikein innosta, vaikka Royal Von Weiss on edelleen haaveissa.  :cry:

Tonni olis kyllä liikaa mistä tahansa nukesta...  :faint: Mä en käsitä miten joku viitsii maksaa niin paljon. Ei kai sellaiseen aarteeseen sitten uskalla koskeakaan?  :D

Style Mantra Edenistä maksoin viime vuoden alussa postikuluineen noin 300 euroa, ja saman verran Dark Swan Elisestä pari vuotta sitten. Oon päättänyt, että sen on mun ehdoton raja, enkä maksa enää yhtä paljon mistään nukesta. Mieluummin teen niitä feikkiversioitani.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Toki auttaa tuo lista kun jotain nuken nimeä ei muista... ja ainakin sen oman listan tekemiseen. Samoissa rajoissa tuo kipuraja... 
Festive Decadence Agnesseja mulla sattuu olemaan kolme, koska monikaan ei tykännyt niistä maalatuista ripsistä. W Clubista ja S&S site-sivustolta mie olen ne parhaimmat löytänyt.
Hintaan 999 € Kumi on vieläkin ja ikuisesti myynnissä eevilbayssä.  ::)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-