- Jem & The Holograms -

Aloittaja Siama, tammikuu 14, 2013, 18:46:54

« edellinen - seuraava »

Siama

IntegrityToys teki loisto sarjan Jem & The Hologramseista :D
Aiiiiivan ihania!

Tässä on Rio Pacheco



Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

myrva


Freyr

Itken ton Rion takia verta, liian kalliita, ja niin kovasti Rion tai Synergyn olisin halunnut. 

Noh, lohduttaa onneksi se että Monsterisarjaa tulossa kaksi ihanaista mitä olen halunnut
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

ShoeCat


Marianne

Siaman kuvat on aina niin vaikuttavia.  :hbeat: Aika makeat noi mustat lasit.  8)

Mulla oli Riolle toisenlainen käyttötarkoitus.  :D


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

myrva


Adalmina


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Täti Monika

Coolin näköinen inkkari  :drewl:  :hbeat:
Aurora, ottaisitko joskus ryhmäkuvaa noista sun OOAK- äfärristä, ois kiva nähdä ne kaikki yhdessä  :palvoo:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#12
Kiitti!

No, ryhmäkuvaa tulee jossain vaiheessa kun on tarpeeksi monta nukkea valmiina. Mulla on niin monta keskeneräistä nukkea, etten ihan vielä viitsi pistää niitä samaan kuvaan. Tänään piti viimeistellä kaksi muuta miesnukkea, mutta en sitten ehtinytkään.  ::) ;)


Tuolla on viime näyttelyn jäljiltä kuva:

http://www.flickr.com/photos/moccasiini/6279263261/in/set-72157627848759211

Siellä on parit Barbiet mukana, ja kuvasta puuttuu aika paljon nukkeja... En usko että mun kaikki maalatut nuket mahtuisi samaan kuvaan niin että naamat näkyisi selvästi.  :D Mutta voisin ottaa monta ryhmäkuvaa joissa on vähemmän porukkaa. Sellainen on kyllä ollut suunnitelmissa jo aika pitkään.  :smiley:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Oi, Auroran intiaani on kyllä komia...   :drewl:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

#14
Kiitos!  :smiley: Nappasin juuri toisen kuvan. Ei se vielä ihan valmis ole.






Uusi nimi on Shilah Poe. Se on kotoisin Navajo-reservaatista, ja kutsuttiin Trolliwoodiin Anissan uuden korumalliston keulakuvaksi. Shilah on 'veli' navajoksi. Shilah käyttää kyllä useimmiten sukunimeään etunimenä, eli sanokaa Poeksi vaan.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.