Mix and Match -hybridit

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:05:34

« edellinen - seuraava »

Letizia

Minusta nuo Olsen-nuket nimenomaan ovat kauniita! Hybrideinä vielä valloittavampia. Käsien asento ja koko vaikuttaa tosi paljon nuken ilmeikkyyteen!

Totta puhuen mä muuten en tiedä, keitä nuo olsenin sisarukset oikeasti ovat... googlasin kyllä joskus kun törmäsin nukkeihin ekan kerran mutta olen jo unohtanut. Voin googlata uudestaan, ei tarvitse selittää. :P Mutta nukeista tykkään silti. Olen joskus harkinnut hankkivani tuon suljettuhuulisen pään ja vaihtavani sille tukan.

Siama

Mary-Kate ja Ashley on kai ainakin näytellyt ja sitten niillä on joku oma vaatemallistokin.. Entisiä lapstähtiä?
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Joo ne teki paljon lasten leffoja ollessaan itsekin lapsia ja nyt niillä on muistaakseni kolmekin vaatemallistoa  :peukku:

Milia C

Vitamin C ja SS Kayla, kummatkin hybridejä. Ekalla uudempi, tokalla vanhempi Fashionista-kroppa.


Vitamin C jälleen ja StarDollin itämainen neito


Sumatra-Indonesia DG-kropassa
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Mikäs ihanuus tuo C-vitamiini on?  :hbeat:

Ja Stardoll  :hbeat: :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Adalia - syyskuu 27, 2013, 20:35:50
Mikäs ihanuus tuo C-vitamiini on?  :hbeat:

Ja Stardoll  :hbeat: :hbeat:

Vahingossa aikoinaan törmäsin etsiskellessäni Lea ja Goddess-kasvomuottisia nukkeja.
Vitamin C on jonkun Pop-laulajan mukaan tehty nukke. Löytyy multa vielä paketissa olevia kuvia sitten piti vaihtaa nivelettyyn :D





"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2


Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

HelloDolly


myrva

Katos mun takkini on tuon typyn :smiley:  (näin by-the-way)

Tinttufia



Vitamin-C on ihana  :aplause:

City Shopper nuket saivat uusia kroppia...

Penny


Corinne


Letizia

Tinttufialla ihanan kesäisiä kuvia vielä näin syksyllä! Neulepaita onneksi lämmittää kuistilla.

Täällä ovat vaatteet vähissä, toivottavasti ei ole liian risqué... yritin kyllä ommella ja sovitella entisiä, mutta kun tämä kukka näyttää paremmalta ilman. Angervo on Barbie Kwanzaa, nyt Integrityn Shana Elmsfordin vartalossa.

(Oli muuten homma löytää tälle juuri oikea kroppa. Seitsemän vuotta meni!)





avotuli

Hyvää kannatti odottaa, kroppa on just nappiin. Kaunotar  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

DarkJedi


Letizia

Kiitos! Tukka näyttää minusta vähän angervolta. :> Ja sehän on minun mittapuullani melkein blondi, hahaa.

Olin yllättynyt siitä, miten hyvältä pää näyttää tuossa kropassa ottaen huomioon, että vartalo on selvästi Barbieta isompi. Aika jättiläisnainen, mutta minulle ei ole sinänsä niin tärkeää ovatko kaikki nukkeni samaa mittakaavaa kunhan saman nuken pää ja kroppa eivät ole keskenään ristiriidassa.



Iiris (Cali Girl Christie, joka sai Angervon entisen pivotaalin) osaa sentään pukeutua vuodenajan mukaisesti. :3