- Darla Daley -

Aloittaja Siama, joulukuu 29, 2012, 18:41:02

« edellinen - seuraava »

Siama



Integrityn Poppy Parker -sarjaan putkahti  Poppylle uusia kavereita. Ensin Darla ja nyt viimoisimmassa konventiossa esiteltiin Loni Lawrence =)

Darla on jumalaisen kaunis etninen plikka ^^
Eka Darlalla oli erilainen päämuotti, mutta ilmeisesti se ei vedonnut keräilijöihin sitten yhtään ja nasssu uudistettiin..

Se ensimmäinen Darlakasvo







Ja nykyinen ja sen monet kasvot















:hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Lopuksi vertailua uuden ja vanhan välillä

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

myrva


Pieni intiaanityttö


Raasu ollut samat vaatteet yllä vuoden päivät. En vain ole hennonnut riisua.
Täytyy kehitellä jatkoa tyylille. Mun oma Pocahontas  :hbeat:

Vivi

Mutta tuo siun Pocahontas on niin söpö!  :hbeat: Mitään mistään ymmärtämättömänä sanoisin, että toi uus ja vanha Darla on ihan eri henkilöt. Eka on niin söpöinen ja toisessa on sitä FR-nukeille ominaista bitchmäisyyttä. Siis sitä "tiedän kyllä olevani kaunis ja rohkea..." Mutta se ei taas oo ollenkaan huono asia!  :D
If it makes you happy...

Jasmiina2

Darlat on kivoja  :hbeat: Myrvan intiaani on ihana  :cuteyes:

Hilja

Pieni Intiaanityttö on suloinen  :smiley:

Anna vain pitää upeat vaatteensa - Pocahontas tyyli sopii hienosti.

Mun Darla on ollut eksyksissä 60-luvun New Yorkissa. Ei ole helppoa tuoda esiin juuriaan muotimaailmassa.
Leikkiä ikä kaikki

HelloDolly

Lainaus käyttäjältä: Hilja - joulukuu 29, 2012, 23:25:37
Pieni Intiaanityttö on suloinen  :smiley:

Anna vain pitää upeat vaatteensa - Pocahontas tyyli sopii hienosti.


Mä oon niiiin samaa mieltä! ^  :cuteyes:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Kauniit Darlat  :Look_Up: Aurinkolasit on kivat.

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice


Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Täti Monika

 :Look_Up: Ihanat asukokonaisuudet taas Siaman Darlalla  :cuteyes: Mistä noi edellisen kuvan oranssit kiilapohjakorkkarit on peräisin?  :hbeat:  :hbeat:  :hbeat:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"