Lähikuvia

Aloittaja Vivi, joulukuu 06, 2012, 10:49:54

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Odotettu Nichelle saapui tänään


Paukku

Ompa näyttävä Nicelle...
Ikuinen pikku tyttö

Hilja

Nichelle on upea, oikein keräilyaarre  :palvoo:

Leikkiä ikä kaikki

HelloDolly

Nichelle tosiaan on upea!  :cuteyes: :hbeat:

Paukun Liz Taylor Kleopatra on kanssa aivan jumalaisen ihana!  :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Alice

Marisa lähikuvassa:


Alice

Ja lisää Marisaa:



Tinttufia



Wow! Marisa on upea NAINEN  :Look_Up:

Siama

 :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Toi on niin ihuna nukke!
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Alice


Ninni-doll

Oi! Mun ja TaruisenAaveen vampyyrit on yhä tullissa  :faint: Miksi hampaat pois?  :shock: (sanoo pölvästi joka itse maalailee nukeille torahampaita  :D)

Milia C

#70
"Hampaat" ottaisin minäkin luultavasti pois, ei kenenkään (edes vampyyrin) hampaat kaarru huulien päälle (ei ainkaan syömis tarkoituksessa mitenkään järkevä, miten se raukka söisi?)... + leuka pitäisi olla aika takana ja todella paha ylipurenta... tai hampaat tulisi huulien läpi...? Ehkä mie ajattelen vaan liikaa ostaessani nukkea...  :-\ + selittelen itselleni miksen tarvitse kaikkia nukkeja... :D Yritän ainakin kovasti....
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Minulla kyllä menisi ihan mahdottomaksi jos noin alkaisin ajatella. Tuli heti mieleen muitakin "ruumiinosia" jotka nukeilla ei oo kovin realistiset..... ::)  :rofl:

Milia C

#72
 :Look_Up: Joo, no onneksi ei mene liian pitkälle... sitä paitsi mies huomauttelee noita aika paljon ja sitten mie jää tuijottamaan niin että se rupeaa jopa häiritsemään...
Tiedä nyt häntä... jos mie nyt tuohon sorrun niin sitten pitää saada kaikki muutkin  :devil: *seli, seli* ja Mattel tekee joillekin niin epäsymmetrisiä silmiä etten pääsen yli siitä :D + ei ole niveletty ja... ja.... ja...


tosin onhan mulla Minakin, ei vampyyrit varmaan koko ajan pallota monttu auki :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milia C

No kovasti minua houkuttaa kyllä tuo vampyyrineito... joten voi olla että ne tappelee sitten Kreivistä Minan kanssa... tai sitten ei (olihan D:llä kolme) :D Mina on nyt vaan tottunut olemaan ainut morsio... toistaiseksi.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jasmiina2