- Siama Suhisee -

Aloittaja Siama, joulukuu 13, 2012, 20:23:16

« edellinen - seuraava »

Siama

 ;)

Siama, 26 vuotta nuori kaveri Tampereelta =)

Täällä jo jokusen vuoden ollut pörräämässä ( Oisko ollut 2009 vuodesta?? ) En muista ihan tarkalleen.. Mutta löysin tänne ihan sattumalta googlatessa nukkejuttuja.. Olin tuolloin kunnostanut lapsuuden nukkeni ja ostanut pari fashionistaa kaupasta.
Kirjauduin tänne ja täällähän avautui aivan uusi maailma.. En ollut kuullutkaan keräilynukeista tai oikeastaan en tiennyt mitään muuta paitsi mitä lähikauppojen hyllyiltä löytyy..
Täällähän se villitys lähti käsistä ja Aviksen avulla sain ekan himoamani Jazz Baby barbien ja sitten muitakin saman sarjan nukkeja..
Sitten, kiitos Tokkiksen, sain ekat Integrityn nukkeni :D

Jeah, siitä se sitten lähti  ^^ - Ihan lapasesta  :rofl:

Nukkejen ja Mukkejen ( miesnukkejen ) valokuvaus ja stailaus on mulle se juttu yhdessä nimeämisien ja elämäntarinoiden teon kanssa.. Kuvatarinoita tykkään tehdä, mutta työ ja opiskelu vie oikeastaan kaikki mehut, etten ole nyt jaksanut juurikaan edes kuvailla. Mutta se helpottaa kohta =)

Tässä on linkki mun flickr -sivuille jos haluat nähdä suurimman osan kuvistani =)

http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/

Saa kutsua myös Samiksi, mutta Siamana kuljen lähestulkoon jokaisessa nettipaikassa, jossa kirjautuminen on pakollista :D

Saa kysellä jos uteloittaa =)




- Halit  :wink: -
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -