Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

Xara

Lainaus käyttäjältä: Xara - helmikuu 21, 2016, 20:16:53
Onko joku jo uskaltanut avata tämän nuken tukan ponnarilta? Itse en ole vielä uskaltautunut, mutta kohta varmaan... :cuteyes:

Pieni lisäys... Kokeilinkin heti avata nukeltani kampauksen. Hiukset ovat todella lyhyet, ja pöyristyttävästi päältä vielä lyhemmät kuin alta, niin että niistä tulee olemaan todella vaikeaa saada minkään näköiset. Hiuslaatu on muutenkin mielestäni aika vastenmielinen ja nukelta irtosi heti tukkaa kun kampauksen harjasi auki (varovasti)! Ehkä tälle täytyy etsiä erilainen pää jostain. :-\ Jotain tämänsuuntaista kyllä odotinkin sen kampauksen perusteella!

Satumaa

#61
Moon aivan ihastunut näiden taipuisuuteen... vaikka rumat nivelet onkin.



Lielahden Cittarista lähti kaksi viimeistä, ja yhden Kiran sain sieltä Prismasta. Se olikin ainoa. Sinne jäi Blondeja ja Teresoita jokunen muistaakseni.
sometimes being invisible has it's advantage

Adalmina

Ootteko muuten pistänyt merkille että näiden vyötärö ei oo ihan niin kapea kun fashionistoilla?

Xara

Joo, näillä on kyllä tosi kivan mallinen kroppa. :)

Tänään näin myös Sellon Prismassa näitä MtM-nukkeja. Kaikkia oli - yksi musta, yksi aasialainen ja muita kaksi kumpaakin. Hinta oli 29,90 eli ei eroa Cittariin. Sellossa nuo nuket oli siellä samalla oudolla, melkein tyhjällä perähyllyllä missä näin ne Frozen-nuketkin. Laittavat vissiin sinne uutuuksia. Sinne oli myös tullut jotain ihan pieniä Disney-prinsessafiguureja.

Adalia

Toissapäivänä olin Sellossa ja Cittarista löytyi Teresa  :aplause: Jaa Sellon Prismassa olis ollut... katsoin vain normileluhyllyn...  ::) Jos sen AA:n jostain löytäisi...

Tässä saaliin saaneen selfie :D


Life in plastic
It's fantastic!

Xara

Kiva selfie! Eikä sitä tiedä onko niitä nukkeja toissapäivänä vielä ollutkaan. Viime perjantaina ei nimittäin ollut. Jos joku haluaa, voin kyllä noita hakea ja diilata. Tuosta aasialaisesta tein kyllä jo päätöksen, että en haluakaan pitää sitä. :chuckle:

DarkJedi

Kuopiossa oli Partasen lelukaupassa kaikkia neljää ja hinta oli yli euron halvempi kuin Cittarissa jossa oli vain kahta. Tilipäivä vasta viikon päästä.  :blaah:

Jennijee

Hämeenlinnan Citymarketista löysin hintaan 29,90€ ja Lempäälän Minimanista 27,90€.  :D

whitney

Hei Made to Move Teresan omistajat, onko nuken pää sinulle turha? Vilkaise ostoilmoitukseni Osto-palstalla.

Louhi

Stailasin omat nukkeni ja tuntui, ettei mikään kenkä mene näiden jalkaan. Kiten nukeille taas meni lähes kaikki kengät jalkaan. Taitaa näillä olla myös yksilölliset jalat, tai sitten minulla on vain jotain oudon mallisia kenkiä.

Adalia

Mun MTM Teresalle meni Glam Style -nuken lenkkarit  :peukku:
Life in plastic
It's fantastic!

Täti Monika

Lahden Kärkkäiseltä MtM:t hintaan 24,90,-  :cuteyes:  ( hyllyyn jäi yksi AA, pari Teresaa ja pari barbieta. Ostin ainoan Lean.)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

 :Look_Up: Kiitos infosta! Pitänee huomenna kurvata Kärkkäiselle...
Life in plastic
It's fantastic!

Silky

Onhan noilla nivelillä puolensa vaikkeivät mun silmää miellytäkään  :D AA ja Lea on mun lempparit näistä...  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Freyr

Turtolan citymarkettiinkin ilmestyi.. oli pakko ottaa Lea, vaikken niin barbeista perustakkaan (Monsterit on se mun juttu) mutta kiva olla tommonen superposetettava tapaus, pitäisi vaa parit vaatteet hommata sille lisää. :)   Tässä pari napsua:
Made to Move Lea by Niko Hiekkanen, on Flickr

Made to Move Lea by Niko Hiekkanen, on Flickr
My Dream has come true, welcome home, Bastian.