Keräilynuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:36:36

« edellinen - seuraava »

Freyr

#225
Jopa suomene oli  VIHDOIN ilmestyny pari Black labelia, ja toinen piti napata, kenties toinen myöhemmin jos vielä saatavilla...  tätä ei voinut ohittaa..
Ilmeisesti joku syntymäpäiväjuttu, laatikossa lukee vain "#TheBARBIELook"

Tämmöinen neito:
#TheBARBIELook by Niko Hiekkanen, on Flickr

EDIT:  Ilmeisesti "The Barbie Look - Pool Chic"
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Xelha

Tämä on ihana neitonen! Mun piti laittaa oma myyntiin, mutta halusinkin pitää itse.  :D Minkätyylisestä liikkeestä löysit nuken?  :blush: Entä missä hintaluokassa se oli..? Olisi kyllä ihana löytää näitä Suomesta!  :hbeat:

Freyr

Yllätykset eivät lopu. 
Liike oli Tokmanni ja hinta 29€.

Annnoin heti positiivista palautetta, ja myyjä sanoi, että heillä vaihtunut lelujen sisäänostaja.

Oli tosiaan tämä, ja sitten semmonen kun "Park Beauty" (googlettaen). jossa sitten enemmän Barbien näköinen (baaleat hiukset, siniset silmät) nukke, jola kesäinen valkoinen kukikas mekko, take-away kahvi ja parit muut  asusteet ja koira. mutta tämä tummempi kaunotar oli itselle se tärkeämpi.  Toivotaan että vastaisudessakni tulisi Black Labelia
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Xelha

Voi kiitos tiedosta!  :hbeat: Onpa kiva yllätys! Ja kivan hintainenkin, ei näitä saa enää vastaavilla hinnoilla ulkomailta  :shock: Pitääpäs tsekata Tokmanneja...  :blush:

Ivla

Turun Skanssin Tokmannilla on myös noita kahta Freyrin mainitsemaa nukkea :) Tiedoksi vain, jos jotakuta kiinnostaa  :D

Silky

Wau! Tokmanni!!!  :shock: :hbeat:

Tässä se mun museo-ostos; Day to night repro.
Barbie Day to night repro 2017 by Silky, on Flickr
Barbie Day to night repro 2017 by Silky, on Flickr
Tykkään kun laatikko on kasaria eikä sellainen lahjapakkaus kuten monilla reproilla on. Aion pitää laatikossa; pelkään pettyväni jos avaan, kroppa kuulemma ysärimallia. Nätti nukke kyllä!  :cuteyes:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

kitecat

OI! Mä NIIIIIIN haluan ton nuken!  :hbeat: Toivottavasti niitä vielä saa elokuun alussa.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

harakka

Näin Freyrin postauksen Tokmannin Barbie Look nukeista (suurkiitokset!) vasta elokuussa ja tarkastin sen jälkeen tietämäni pääkaupunkiseudun Tokmannit, mutta kumpaakaan en niissä koskaan nähnyt. Ajattelin jo, että olivat joko myyty tai niitä ei alueelleni otettu tarjolle.

Tänään oli käymässä Espoon keskustassa, vanhan kauppakeskuksen Fidassa, ja huomasin, että tosiaan, tuollahan on Tokmanni. Vaikken uskonut nukkeihin siellä törmääväni, menin katsomaan, kun ei siinä mitään menetä ja ihmeiden ihme, siellä niitä hyllyllä nökötti molempia useampi kappale. Ostin molemmat, kun yhden hinta oli vain 29,95, yleensä keräilijöille suunnatut nuket kun ovat Suomessa 40 - 80 euroa. Kukkamekkoinen luovuttaa ehkä kroppansa jollekin toiselle nukelle, mutta olen tyytyväinen hankintaan.

Silky

Lainaus käyttäjältä: kitecat - kesäkuu 25, 2018, 08:29:21
OI! Mä NIIIIIIN haluan ton nuken!  :hbeat: Toivottavasti niitä vielä saa elokuun alussa.

Saitko? Kävitkö?
Itselläni oli aikomus käydä katsomassa näyttelyä vielä uudemman kerran mutta enpäs ehtinyt.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Silky - syyskuu 26, 2018, 21:49:58
Lainaus käyttäjältä: kitecat - kesäkuu 25, 2018, 08:29:21
OI! Mä NIIIIIIN haluan ton nuken!  :hbeat: Toivottavasti niitä vielä saa elokuun alussa.

Saitko? Kävitkö?
Itselläni oli aikomus käydä katsomassa näyttelyä vielä uudemman kerran mutta enpäs ehtinyt.

Päädyin tilaamaan eBaysta. Harmittaa vaan, ku nukke tuli vähän ennen ku lähdettiin Pärnuun miehen kans ja siellä oli noita nukkeja myynnissä kans  :shock: ja oisin säästäny rahaaki ku oisin sieltä ostanu. Mutta minkäs teet.

Oli muuten hieman pettymys tuo nukke: sen korvikset on aivan erilaiset ku alkuperäisellä  :blaah:

Kävin näyttelyssä ja olihan se hieno. Mulla oli mukana mun minimii-nukke, mini-Kati siis. Nuken kanssa kulkeminen herätti huomiota ihmisissä ja vähän virnuiluakin, mutta huihai! ei haitannu!  :D Oli kiva kun sai jakaa kokemuksen jonkun kanssa, vaikkakin se olikin vain nukke  :cuteyes: :hbeat:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Silky

^ Joo, korvikset on erilaiset. En tiedä muista reproista mutta ainakin Peachesilla on silläkin vähän erilaiset korut kuin alkuperäisellä. Minusta tää on ihana laatikossaan, se on tarpeeksi lähellä niitä kasarilootia. Pelkään pettyväni nukkeen joten saa pysyäkin lootansa sisällä  :cuteyes:

Saahan sitä virnuilla, mikäs siinä  :D
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

kitecat

Minäki aattelin pitää nuken laatikossaan. Hirmusti tekis mieli avata se, mutta koitan pysyä lujana  :D Nukke oli lapsuudessa mun rakkain nukke ja lapsuuden nukke on edelleen tallessa ja hyväkuntoinen. Siellä ne hyllyllä seisoskelee vierekkäin  :hbeat: :hbeat:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalmina

Varmaan väärä paikka mutta.....

Saako tuota käsijuttua ehjänä pois jotenkin, eli onko kenties irrotettavat kädet vai pitääkö leikata noi pienet kiinnikkeet. En uskalla kättä väkisin repiä ja vähän jo nirhasinkin noita kiinnikkeitä mutta aattelin kuitenkin ensin kysyä, jos jollain muuta ideaa.

Netistä ''lainattu'' kuva ....

Xelha

Ranteet saa irroitettua!  :D

Freyr

Oijoi, tuo ihana Wonderwoman... olen kuolannut tuota niin, mutta ei ole oikein ollut varaa pistää, että saisin itselleni. Ehä joku päivä vielä :)
My Dream has come true, welcome home, Bastian.