Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - tammikuu 18, 2016, 11:29:55
:o :hbeat: Mahtava Merida! Kuvatkin on ihanat  :cuteyes:

Mä olin kanssa ajatellut että omalle Meridalleni ( se markettiversio ) voisi yrittää tätä MtM- kroppaa. Tarkoitus ois nyt malttaa ootella niitä Suomen kauppoihin ( hymyilyttää vieläkin se vuosien takainen fashionista- hässäkkä, jossa Sebbie metsästi maapallon toisella puoliskolla meille BDollilaisille ison laatikollisen fashionistoja vaihtokropiksi ja kun ne lopulta saatiin tänne, niin fashionistat olivatkin samoihin aikoihin joka marketin leluhyllyssä  :D )


Voi tuo nukkeposti! Kyllä tässä sakissa on tehty VAIKKA MITÄ!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ivla

Kiitos, avis, Jasmiina2 ja Täti Monika :hug:

Tässä vielä Anna ja Elsa

Täti Monika

 :hbeat: Jösses että on söpöjä  :Look_Up: Nyt pitää vältellä uus-villaantumista Disney- nukkeihin, kun vasta hiljattain möin kaikki aiemmat pois ( paitsi Cruellan, Ursulan ja Kapteeni Koukun.)

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Nata

 :Look_Up: Sanopa muuta ja äläpä muuta sano... Itekin onnistunu välttelemään tähän asti Disney-nukkeja ihan tehokkaasti, mutta näyttää siltä, että parin kirppislöytö-Pocahontaksen lisäksi tänne voi hyvinkin eksyä muitakin Disneyjä... Anna ja Elsa on melko vastustamattomat tapaukset ja noissa Descendantseissa olis pari hienoa, mut katoin kans noita TRU:n hintoja, että on niin suolaiset kyllä, että ihan sillä pystyy helposti välttämään niiden ostamisen.

Ei hitto, Disney-tielle ei tosiaankaan paranis lähteä, kun on noi kaikki pahiksetkin olemassa, Lumikin äitipuolet yms...
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Xara

Haluaisin kanssa ne Disney Storen nivelletyt Elsan ja Annan, mutta en oikein tiedä mistä ne saisi hankittua. En ole edes eBayssa niitä nähnyt kuin johonkin aivan todella suolaiseen hintaan ja 25 euron postikulut päälle.

Oletteko nähneet Prismoissa sellaisia uusia Hasbron Frozen-nukkeja? Näin ainakin Espoon Sellossa ja Helsingin Kaaressa niitä. Niitä on ainakin Anna tai Elsa ja kaksi eri asua, ja vielä Anna ja Kristoff. Tällaiset setit olen nähnyt. Ne ovat pienen ja vähän jotenkin sarjakuvamaisen näköisiä nukkeja, söpöjä ja ei kovin lähellä animoituja esikuviaan. Nukke-Kristoff näyttää aivan erilaiselta kuin leffoissa, suorastaan vähäjärkiseltä. Nuo Anna ja Elsa kahden asun kanssa ovat ainakin käsistä nivelletyt. Hinta oli jotain 41 euroa /yksittäinen nukke ja 49 euroa /Anna ja Kristoff.

hensku-96

Tokmannilla olen nähny muita Hasbron prinsessoja, mutta ei ollu silloin vielä frozeneja :)

maikkuliini

Minä laitoin nyt tilauksen ensimmäistä kertaa Disney storelle (uk) menemään.  :aplause:
Tulossa frozeneita  :cuteyes: Niin itselle kuin lahjaksikin.
Siellä oli alessa anna ja elsa nivelletyt perusmallit 10 puntaa/kpl sekä kristoff 10 puntaa.
Lahjaksi otin deluxe doll setin, jossa fever minileffa teemana.
Ai niin, ja sitten vielä nivelletty belle lähti mukaan...  ^^
Postikulut 12,95£ viikon toimitusajalla.
Jännää!  :cuteyes:

Nata

 :Look_Up: Hmmm! Kiinnostavaa!  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Puppeteer

Onnea Maikkuliini tulevista nukeista!  :aplause:

Xara

Tutkin vähän noita Classic-nukkeja... Ilmeisesti tuo nytkin myynnissä oleva Elsa on samanlainen kuin aiempi versio? Kuitenkin tämä Anna on ilmeisesti lopussa. Nyt myynnissä olevalla näytti olevan erilaiset vaatteet.

Onko kenelläkään foorumilaisella tuota Annaa jonka talviviitassa ei ole sydänsolkia? Eikä mukana tullut lapasia. Olisi kiva nähdä siitäkin kuvia ja kuulla laadusta.

Haluaisiko joku PK-seudulla tehdä kimppatilauksen noista Frozen-siskoksista?  :D

Illuusia

#205
Näitä Frozen-nukkeja on tosi vaikea hahmottaa, kun malleja on joka lähtöön. Mä tein äsken kuvavertailun ja tallensin sen koneelleni, jotta pystyin katsomaan tarkemmin Elsa kuumetta -nukkejen eroavaisuuksia. Meillä nukkea tosin sanotaan Kesä-Elsaksi :) Mattelin nuken erottaa tietysti siitä, että se on kasvoiltaan kaunein :smiley: ja liukuvärjätystä mekosta. Lisäksi nukella on hiuksissa pinkki kukka. Samantyylisellä laulavalla Elsalla on tasaisen vihreä mekko, pinkki kukka ja tietysti se nappula rinnassa. Mutta sitten on vielä mystinen Elsa, jolla on edellisiä isompi pää ja erilaiset piirteet ja joka näyttää samalta kuin tuo maikkuliinin tilaama nukke - paitsi, että maikkuliinin nukella on nivelet ja tällä ei ole. Mitään pakkauskuvaa ei ole ja valmistajaa ei ole mainittu, mikä on kyllä aika huonoa markkinointia =) Sama juttu Annan suhteen - samanlaiset erot. Katsoin nukkeja Trusin sivuilta haulla "Frozen Elsa kuumetta nukke".

Mattelin synttärijuhlia viettäviä Elsaa ja Annaa on täälä vailla sekä tämä keräilijä-äiti että otollisessa iässä oleva tytär, 8v :) Toddler Sing-Along Elsa ja Anna rekineen jo löytyy, mutta ihme ja kumma, tyttäreen iski  :barbie:- ja muut muotinuket -innostus, joten täytyy lähteä heti mukaan minunkin ;) Tähän mennessä  :barbie: on ollut aivan blaah ja vauvanuket vain jees :)

maikkuliini

#206
Xara, minun tilaukseen olisi voinut tulla kimppaan.. ::) harmi vaan, että tein sen jo viime vkoloppuna, enkä täällä forumilla ole niin useasti käynyt viime aikoina.. Siellä oli nyt jokin ale tosiaan meneillään. Ruotsissakin on tämä Disney store, mutta jostain kumman syystä eivät toimita Suomeen. En voi käsittää  :eieieiei:

Alla linkki hieman aiheesta poiketen frozen kakkuun, jonka tänään askartelin... :cuteyes: Nuket ovat jotain kiinakamaa, jotka olen osittain maalannut uudelleen. Tukat olen myös tuunannut uusiksi  :peukku:

https://www.instagram.com/p/BCLlIGbAyod/

Xara

Hauska kakku!

Joo, harmi ettei tullut tehtyä sinun kanssasi kimppatilausta. Vaan emme kumpikaan olleet ajatuksenlukijoita. :D Odottelen ehkä että saat omat nukkesi, niin saisin nähdä hieman kuvia tuosta nyt myynnissä olevasta Annasta!

Olisi ihanaa tilata myös tuo laulava Elsa... Saakohan siltä pään irti vai onko siinä joku mekanismi kiinni? Tietääkö kukaan?

Nata

Lainaus käyttäjältä: maikkuliini - helmikuu 24, 2016, 00:29:44
Minä laitoin nyt tilauksen ensimmäistä kertaa Disney storelle (uk) menemään.  :aplause:

Postikulut 12,95£ viikon toimitusajalla.
Jännää!  :cuteyes:

Nukkeja harrastamaton kaveri kävi ekaa kertaa meillä kylässä ja ilmeisesti meni villaantumaan nukkeilusta sen verran, että keksi sen jälkeen haluta eräitä Disney-nukkeja, joten siinä rytäkässä päädyin itekin tuonne Disney Store uk:n sivuille...  :faint: Onkohan ne postikulut tuon mainitsemasi, vaikka ostaisi useampiakin nukkeja? Tulee nimittäin itsellekin kyllä runsauden pula tässä ja saattaa muutama nukke lähteä tilaukseen ja ehkä tehdään kolmenkin kimppatilausta... Onnistuiko muuten kaikki hyvin ja joko sait nukkesi?
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Puppeteer

Tuo uk Disneystore on ihan luotettava mesta, itse olen kahdesti sieltä tilannut ja kaikki tuli ehjänä perille. Postikuluista en osaa sanoa, osa tarjouksistahan on vain Englannissa asuville, eli eivät päde esim. meille. Ennen joulua oli tarjous ilmaisista posteista ja sain kauan etsiä, että löysin sen pienen präntin, jossa sanottiin, ettei päde kuin Englannissa. Mutta ne postikulut on kuitenkin paljon pienemmät, mitä vertaa Usan DisneyStoren posteihin, vaikka ne normaalisti tulisivatkin..