Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2

Secret Message Mulan


Puppeteer

Onpa oikea kaunotar! Mistä hankit Jasmiina2 tuon Mulanin?

Jasmiina2

Tämä yksilö on ebaysta. Ostin sen kun lapsuuden versio on niin kuluneessa kunnossa. Lapsena näitä sai Prismasta. Oi noita aikoja.  :D

Puppeteer

Oi noita aikoja, tosiaan! Jännä miten lähestulkoon kaikki pitää nykyään tilata ulkomailta..   ::) Vai onko se sitten vain oma maku, joka on niin muuttunut.

Puppeteer


Hyvää joulua kaikille!   :joukkohali:

Ivla

Tuo on ihana Anna, Puppeteer! Toivottavasti kaikilla oli (on) ihana joulu.

Tässä jatkoksi Singing Anna ja Elsa:





Pidän hyvin paljon näiden nukkejen kasvoista, mutta etenkin käsien nivelet ovat melko surkeat.

hensku-96

Hasbrolta tulee ilmeisesti ensi vuoden alussa (olen nähnyt YouTubessa jo yhden rewiew videon) Usassa tulee myyntiin Hasbron Disney prinsessa nuket. Isot päät mutta ei oo nivelletty eli jalat saa liikutettua että pystyy istuu ja kädet saa nostettua ylös. Saa nähä tuleeko niitä suomen kauppoihin mutta tosi harmillisia että ovat söpöjä mutta ei nivellettyjä :(

Puppeteer


Joululahjojaan pitää kuvailla.  :photo:

Anna kiittää kehuista. Ihanat kaksi kuvaa sinullakin Annasta ja Elsasta! Tykkään varsinkin Elsan ilmeestä todella paljon.

Tuo nivelien vähyys näyttää olevan trendi.. Ikävä kyllä. Ja jännintä minusta on se, että nämä Suomesta saatavat Disneyn nuket, joilla ei niveliä ole juurikaan, ovat kalliimpia mitä Disneystoren nivelletyt. Jotenkin outoa, luulisi asian olevan toistepäin..

Ivla

Hmm, mielenkiintoinen uutinen, Harakka! En ollutkaan kuullut tästä. Toisaalta ei nukkeiluuni varmaan vaikuta, koska en ole Mattelin nukeista koskaan lapsuuden jälkeen välittänyt, eivätkä nuo Hasbronkaan nuket mielestäni vedä vertoja Disney Storen nukkeihin. Ihan söpöjä Hasbron nuket näyttävät olevan, mutta jotenkin halpiksen oloisia ja osa hyvinkin erikoisia.

Puppeteer: Tuo lahjaksi saamasi kaksikko on aivan mahtava! Minulla on nuo myös ja tykkään kovasti - ja mainitsemasi Elsan ilme on yksi syy, miksi Singing-kaksikon halusin :) Samaa mieltä olen täysin tuon niveliä koskevan kommenttisi kanssa!

Athena pääsi hieman ulos, kun oli hetken lunta:






Jasmiina2

Athena  :hbeat:  Jotenkin oon tosi tykastynyt haneen. Johtuu varmaan siita kun on persoonallinen kasvomuotti  :smiley: Ja nuo Elsa ja Anna on aina vaan yhta upeita  :cuteyes:

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - joulukuu 31, 2015, 15:09:13
Athena  :hbeat:  Jotenkin oon tosi tykastynyt haneen. Johtuu varmaan siita kun on persoonallinen kasvomuotti  :smiley: Ja nuo Elsa ja Anna on aina vaan yhta upeita  :cuteyes:

Kiitti, Jasmiina2! Itsekin ihastuin heti Athenan erikoisiin kasvoihin, vaikkei nukke olekaan ihan minulle tyypillinen nukke ^^

Ivla

Merida vaihtoi Made to Move -kroppaan  :D




avotuli

Ai että tuli kiva!  :peukku:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Kiva tuo Merida uudella kropallaan.  :cuteyes:

Täti Monika

 :shock:  :hbeat: Mahtava Merida! Kuvatkin on ihanat  :cuteyes:

Mä olin kanssa ajatellut että omalle Meridalleni ( se markettiversio ) voisi yrittää tätä MtM- kroppaa. Tarkoitus ois nyt malttaa ootella niitä Suomen kauppoihin ( hymyilyttää vieläkin se vuosien takainen fashionista- hässäkkä, jossa Sebbie metsästi maapallon toisella puoliskolla meille BDollilaisille ison laatikollisen fashionistoja vaihtokropiksi ja kun ne lopulta saatiin tänne, niin fashionistat olivatkin samoihin aikoihin joka marketin leluhyllyssä  :D )
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"