Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

Freyr

Itse haaveilen tuollaisesta nivelletystä disney store Elsasta... mutta sitä ei tahdo löytyä silloin mistään kun olisi rahaa tilata, ja sit kun ei ole ni se onkin yhtäkkiä taas myynnissä. >_<
Pitää kysellä USA:n kontaktilta, josko saisi napattua jostain yhden
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Ivla

Kiitos, Aliisa! Suosittelen kyllä näitä nukkeja, Freyr! :cuteyes:

harakka

Törmäsin Trussa Disney Descendants nukkeihin ja ostin kokeeksi yhden. Näilllä on vähän pienempi kroppa ehkä Francien kokoluokkaa.


Disney on ehkä siirtämässä tuotantoa Mattelilta Hasbrolle, tai sitten antavat eri sarjat eri firmoille.

Jasmiina2

Ai näitäkö saa Turusta? Olen katsellut netissä ja miettinyt juurikin tuota kropan kokoa.  :smiley:

hensku-96

Lainaus käyttäjältä: harakka - lokakuu 23, 2015, 16:00:04
Törmäsin Trussa Disney Descendants nukkeihin ja ostin kokeeksi yhden. Näilllä on vähän pienempi kroppa ehkä Francien kokoluokkaa.


Disney on ehkä siirtämässä tuotantoa Mattelilta Hasbrolle, tai sitten antavat eri sarjat eri firmoille.

Hei missä kaupassa törmäsit? Jos on joku ketjukauppa nii ehkä niitä olisi muissakin sama ketjun kaupois tai tulos? :D

maikkuliini

#155

Mun tämänhetkiset Esmeraldat ryhmäkuvassa (vielä tosin muutama nukke odottaa stailausta pahvilootassa). Kolme on saanut uuden stailauksen. Edit: Kuvaa muokattu: Päädyinkin vielä askartelemaan kiukkuiselle Esmeraldalle huivin sekä alushameen. "Kolikot" Suomalaisesta, josta saa myös kätevää tarrapitsiä :cuteyes:


Megara-kokoelma. Yksi alkuperäinen uudella kampauksella ja muut uusissa kropissa ja uudelleen maalatuissa naamoissa.

Letizia

Hienot kokoelmat, etenkin Esmeraldat! Esmeraldalla on alkuperäismaalissakin mahtavat kulmakarvat, mutta hyvin sopivat myös eri variaatiot.

Ja hei, Suomessako nähty noita Disney Descendantseja? Olen kyylännyt vertailukuvia netissä, ja kiinnostaisi vähän hybriditarkoituksiin. Noilla on ihan kivan realistinen kroppa.

(Ps. Jasmiina2 ja hensku-96: tuossa harakan viestissä varmaankin Tru = Toys R Us.)

Puppeteer

Aivan ihania Disneynukkeja kaikilla!  :aplause: Itselläkin on muutama Disneyn nukke, joten varmaan tulee tänne niistä kuvia laitettuakin jonkin verran! Ja puheista kuvaan.


Mulan pääsi ulos testaamaan uutta pipoaan ja ihmettelemään ensilunta, joka satoi eilen myöhään illalla.

harakka

Jep, kiitos Letizia, laiskana kirjoitin lyhennyksen, mutta todellakin Toys R Us liikkeistä löytyy Disney Descendants nukkeja alkaen 29,99 €.

Merineiti

Hei!
Olisikohan kellään vartalonvertailukuvaa disney storen 12" nukesta vaikka barbien vieressä? Tai kertoa, kuinka esim bb/fa barbien vaatteet sopii niille? Olisin todella kiitollinen...
Pyydettiin tekemään vaatteita frozen nukelle mutta en uskaltanut vielä luvata kun en itse omista ainuttakaan.
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Jasmiina2

Söpö pikku Mulan.  :cuteyes: Onko tuo niitä nukkeja, jotka ovat selkeästi esim. Barbieta isompia?

Puppeteer

Jasmiina2, jos tarkoitit minun Mulaniani, niin se on selkeästi isompi ja pituutta on 38cm. Pitäisi oikeastaan ottaa jonkinlaisia vertailukuvia jossain vaiheessa.

Merineiti, minä en ole varma, ovatko minun Disneyn Merida ja Elinor minkä pituisia, mutta jos kukaan muu ei osaa vastata, niin mittaan ja otan vertailukuvan jossain vaiheessa. En uskalla tarkemmin luvata, kun työt vie niin paljon aikaa tällä hetkellä, mutta jos vaan ehdin, niin jo huomenna voisin yrittää kuvata jonkun edes suuntia antavan kuvan.

Tänne olisi kyllä tulossa niitä varmasti 12" tietämiänikin nukkeja, mutta en tiedä millä aikataululla Disneystoresta ne sitten tulevat. Siitä on aikaa kun olen sieltä viimeksi tilannut, eikä mitään mielikuvaa kuinka nopeita/hitaita olivat silloin.

Puppeteer

Tuplat, kun sain sen kuvan otettua.


Tosiaan, en täysin varma ole siitä, onko tuo sen 12" nuken, mutta luulisin näin. Kuvasta saa vähän huonosti selvää, mutta Merida on hitusen Esmeraldaa lyhyempi kroppansa puolesta. Vaatteita en voi vertailla toisilleen, kun en Meridalta tahdo vaatteita vaihtaa, mutta muuten voin lisääkin vertailukuvia ottaa, jos joku tahtoo.  :photo:

Alice

Nivelletty Disney Descendants -nukke näyttää mielenkiintoiselta! En nähnyt niitä lähi-Cittarissa viimeksi käydessäni, siellä oli kyllä muutenkin onneton valikoima. Yhden ihanan Meridan näin, jonka punaisiin hiuksiin ihastuin, mutta sillä oli muovinen mekon yläosa enkä jaksaisi ostaa aina kahta nukkea jotta saa yhden kivan... Ärsyttää vieläkin nuo uudet Barbit, joilla on vaan kädet nivelletyt, mutta jalat tönköt  :-\

Ivla

Merineiti, ehdin nyt ottaa sinulle pari kuvaa, toivottavasti on apua :smiley: Ja pahoittelen nudeutta muille ::)