Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

whitney

PlasticChildren ihania nukkeja sinulla! En ole koskaan nähnyt tuollaisia AC nukkeja. Ei taid olla ihan Suomesta hankittukaan  :smiley:

Alice

Oi Plastic Childrenin AC Pocahontas on niin söpötys kuin vaan voi olla  :cuteyes: Mä oon nähnyt näitä aiemmin jossain blogissa, oisko ollut Kaunis pieni elämä?

Onkohan mun pakko hankkia tuo Poca, voi ei...

Tosi hienoja nuo metsäkuvat, Plastic Children!

Jalouse

Tuolla Huutiksessa ei sitä Pocahontasta ole, mutta aika söpö Lumikki esimerkiksi :)

http://www.huuto.net/hakutulos/sellernro/1238874

Plastic Children

Pocahontasin ostin USAn Disneystoresta koska sitä ei silloin disneystore.co.uk :ssa ollut. Kaikki muut Disney-nukkeni olen tilannut tuolta  briteistä. Britti Disneystoressa on kiinteät postikulut 12.95£ eikä tietenkään tulleja, joten ostan aina mahdollisimman ison paketin kerralla. Kerran tilasin kimpassa AC nukkeja siskoni ja kaverini kanssa (he tilasivat lapsilleen, minä itselleni :tongue:) ja olikohan siinä paketissa sitten 4-5 nukkea, hervoton paketti ja postikulut tosiaan ihan samat kuin silloin kun tilasin AC Tähkäpään yksinään.

Ivla

Aivan ihania Disney-nukkeja ja kuvia, Plastic Children! Etenkin Disney Store Fairytale Designer Collection Ariel ja AC:t ovat valloittavia  :cuteyes:

Karrieerikin Mad Hatter -kuvat ovat aivan mahtavia! Mad Hatter sopii todella hyvin tuollaiseen metsämaisemaan sienien sekaan  :hbeat:

karrieerik


Aliisa

Karrieerikin Mad Hatter -kuvat ovat tosiaan hienoja. :peukku:

Plastic Childrenin kuvat myöskin, erityisesti tuo kivelle nouseva Ariel. Näyttää tosi aidolta, ihan kuin se oikeasti tuossa kömpisi tuohon kivelle. Ja kiitokset myös tuosta Disney Store -vinkistä. Edullista on tosiaan ja tuolla olisi vaikka mitä kivaa. :blush:

Papersun

Täältäkin löytyy neljä Disney Animator´s Collection -nukkea: Rapunzel, Merida, Elsa ja Tiana. On ne suloisia. Mutta vievät ehkä hieman liikaa tilaa eli voi olla että enempää ei tule hankittua. Disneystoressa ois kyllä kaikkea ihanaa, mutta harmi että postikulut on niin suuret. Tykkäisin tilata vähän pienempiä määriä kerrallaan.

avotuli

Lipsahdin ebayhin katselemaan Villains sarjaa. Ei olisi pitänyt.  :head-to-the-wall:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Xelha

Minäkin harkitsin merenneitosetin tilaamista Vanessan takia mutta se jäi... Nuket näyttävät näteiltä, mutta niillä on makuuni liian iso pää ja en tykkää vinyylin tyypistä niin kauheasti. Nuo lapsinulet saattavat olla tosin erilaisia? :) Yksi hatuton Disney Store Aladdin kyllä löytyy, oli pakko ostaa joskus kun kerrankin oli Al ilman fetsiään.  :D Nuo keräilynuket ovat huikeita! Nuo pariskuntasetit ovat vielä arvokkaitakin  :shock: Villainit on mainiota! Minulla on Jafar ilman Jagoa, Ursula olisi kiva vielä saada joskus  :D Minulla on Arielin tytär Melody, mutta yritän kaupata sitä pois.... :whaddado:

Ivla

Tonnerin Snow White, Jasmine ja Ariel pääsivät kokeilemaan Ellowynen vaatteita:
















karrieerik

Tuo Ariel on upea :faint: Ja todella hienot kuvat :cuteyes:

Alice

Snow White  :hbeat: En ole aiemmin nähnytkään tätä versiota, Jasmine ja Ariel sen sijaan ovat tuttuja.


Ivla

Kiitokset :hug: Alice, Snow White on näistä suosikkini - niin suloinen ja ihanat silmät :hbeat:

Ivla

Meridakin vaihtoi modernimpiin vaatteisiin ^^