Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

Miiuli


Ivla

Kiva muodonmuutos Annalla! Tykkään vaihtaa meilkein kaikille playline-nukeilleni heti vaatteet, kun avaan ne paketista :D

Hermionea taas..


Puppeteer

Ihana nähdä Disneyn kaunottaria eri vaatteissa! Itse en niille vaatteita juurikaan vaihda, joten silläkin kiva nähdä muiden kuvia näistä. ^^



Jouduin tekemään Bellen kampauksen uusiksi, enkä ihan ole tyytyväinen, mutta en toisaalta totaalisen pettynytkään! :D

Xara

Kaikilla on kyllä tosi ihania Disney-nukkeja. Kiva kuva tuosta Bellestäkin, nätti ilme sillä.

Olen toukokuussa lähdössä USA:aan käymään. En oikein tiedä, mistä sieltä nukkeja etsisin, mutta ainakin Disney Storessa (NYC) tulee varmasti käytyä. Toivottavasti sieltä löytyisi joku nätti nukkekin ostettavaksi. Eiköhän! Viimeksi kun kävin vuosia sitten, sieltä sai kahdeksan dollarin kappalehintaan (joku alennusmyynti) aivan upeita nukkeja.

severus69

Rakastan Disneyn animaatioita ja Disney nukkeja meillä on aina jonkun verran ollutkin. Muuten en välitä elokuva/tv Barbeista, mutta Disneyn prinsessojen kohdalla olen tehnyt poikkeuksen.

Tämän Lumikin sain siskoltani tuliaisena Briteistä, missä hän asuu. Chesterin Disneystoressa oli loppuunmyynnissä ollut alennuksessa. Itse liike oli suljettuna muutaman kuukauden, mutta asiakkaat vaati sen uudelleen avaamista, onneksi.


Tuhkimon ostin Unkarilaisesta lelukaupasta jotain 4 vuotta sitten.


Ariel on meillä ollut ihan lapsesta asti. Sen pyrstö on kadoksissa ja tästä mekostakin puuttuu eräs osa. Ariel on samaa kokoa kuin Skipper nuket.


Jasminen sisko osti itselleen tuolta Disney Storesta myös. Mukana on pikku Abu ja Lidlestä haettu baklavaa.


Pocahontas on aikoinaan löydetty kirpputorilta.


Esmeralda saatiin siskon kanssa lahjaksi joskus elokuvan julkaisun aikoihin. Nukke meni rikki, mutta tuo alkuperäinen yömekko säilyi. Tämän nuken olen ostanut kirppikseltä.


Tarzanin Jane on tuliaismuisto Kreikasta. Hänelle kuuluu apina ja hellehattu, sekä toinen kenkä (kadonnut kenkä on meidn takaihallemme hukkunut)


Uusin prinsessa on Atlantiksen Kida. sen kivikoru valaisee, jos selkään laittaa paristot. Myös kirppislöytö.
Barbie and the Rockstars!

Aliisa

Severus69, Wau, sulla on tuo Kida. :peukku: Se on mulla ollut pitkään etsinnässä, mutta ei vaan löydy mistään. Aika harvinainen taitaa olla. Mietin, että olisiko se ollut vain Euroopassa myynnissä, kun tuntuu, että se on harvoin myynnissä edes Ebayssä. Ja jos on niin se on tosi kallis.

Seija V

Japaninmatkalla löytyi oman naapuruston käytettyjen keräilylelujen kaupasta Disneystoren limited Jack Skellington. Kiva kuin mikä mutta hahmon anatomian vuoksi vaativa posettaa. Ohuen ohuet raajat ja painava rintakehä

Puppeteer

Olikos joku vaihtanut kroppia näille Disneyn nukeille? Ostin Frozen 2:n nähtyäni parit nuket ja nivelten puuttuminen harmittaa hirveästi ja pähkäilen nyt millaiset kropat niille hankkisin.. 

Puppeteer


Hankikanto! (Ainakin yhdelle Mulanille ja koiralle..) Ensi talveksi pitää kyllä tehdä pitkävartiset lapaset! 

Aliisa

:Look_Up: Voi miten söpö nukke ja kuva. :smiley:

Puppeteer

Kiitos Aliisa!


Tiana ihmettelemässä kukkia! Comfy squad prinsessat olivat saapuneet citymarkettiin ja ostin Tianan ja Bellen. Niveliä löytyy käsistä, mutta ne ovat kökömmät mitä kuvittelisi ja melkein olisi sama jos niitä ei olisi ollenkaan. Mutta onneksi vain melkein.

Puppeteer


Tähkäpää mietti parvekkeelta karkaamista. Yltäisivätkö hiukset alas asti?

Puppeteer


Mitä muiden Disneynukeille kuuluu?

Aliisa

Puppeteer, Oi miten ihana Tähkäpää. :hbeat: Upea tuo kuva, jossa hänellä kukka kädessä. Mistä sarjasta tuo nukke on tai minkä valmistajan?

Puppeteer

Kiitos Aliisa! Tähkäpäästä tuli niin mieluinen, että ostin myös Arielin ja Elsan! :D Nämä n.80cm nuket ovat Jakks Pacificin Playdate sarjaa. En tiedä onko näitä nukkeja enempää kuin nämä kolme, mutta lisäksi löytyy Sven poro ja Nokk hevonen.