Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

Puppeteer

Ihana kuva Nutti!  :cuteyes:

Minä tilasin itselleni Pocahontaksen viimekuun loppupuolella ja vieläkin odottelen sitä ja matkakumppaneitaan saapuvaksi.. Uskomatonta, miten hidasta uk:n Disneystoresta paketin saaminen on! Tuntuu, että kiinastakin tulee paketti nopeammin kuin englannista..  ::)

Ivla

Tonnerin Disney-nukkeni saivat pitkästä aikaa huomiota :smiley:


Aliisa

Voi miten ihania Disney-nukkeja!! Noista viimeisistä mainittakoon ainakin Ivlan Star Darlingit ja Natan pikku-Pocahontas. :hbeat:

Osaisikohan kukaan auttaa tämmöisessä asiassa. Omistan kolme 90-luvun Mattelin Megaraa. Löysin tämmöisen kuvan netistä, jossa on kolme Megaraa. Tietääkö kukaan millaiset vartalot noilla on? Nimittäin tämä uusin Megara jonka ostin oli ilman vaatteita, joten en ole varma kuka hän on, mutta hänellä on shani-kroppa. Haluaisin tietää onko millään 90-luvun Megaralla shani-kroppaa. Pidän epätodennäköisenä, että kroppa olisi vaihdettu, sillä se on kuitenkin väriltään ja leimoiltaan samanlainen kuin muilla Megara-nukeilla. Kaikilla noilla nukeilla on mielestäni täysin identtiset kasvot.

Eli tietääkö joku mitkä kropat näillä Megara-nukeilla on?


Ivla

Kiitos, Aliisa! Valitettavasti en kyllä osaa Megaroiden kanssa auttaa  ::)

Freyr

Itse vieläkin harmittelen artikuloidun Frozen Elsan perään. Ehkä vielä joskus, lähicittarissa on joku artikuloitu Elsa (en ole varma onko muun firman valmistama) mutta hintaa sen verran ettei ole tullu hommattua.   Kaveri USAssa sai varattua mulle alennuksesta tosin Alice Through the Looking Glass White Queen Mirana of Marmoria (olipas siinäkin nimihirviö)  -nuken.  innolla odotan että on rahaa laittaa sinne että saan kotia
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

harakka

Törmäsin tänään Toys r us:issa noihin Ivlan jo kuvaamiin Star Darlings nukkeihin. Ostin yhden lila-asuisen kun näytti siltä että ovat nivellettyjä. Valitettavasti nivellytys on huonoin mihin olen törmännyt, polvet eivät taivu juuri ollenkaan ja istuma-asento on kuin 60-luvun onttokroppaisilla nukeilla. Voi olla että liikkuvuutta voi parantaa veitsen tai dremelin avulla.

Ivla

Harakka, olen kyllä samaa mieltä: Star Darlingsien nivellytys on ihan kamala :eieieiei: Harmi, ettei tullut mainittua...  ::)

Ivla

Hyvää joulun aikaa!


avotuli

Olipas söpö Anna(kossenytoli?)


Megaran kroppa on Shani alunperin.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jasmiina2

Onpas hauska kuva Annasta.  :cuteyes:

Kirsikka

tykästyin tuohon athenaan aivan ihana!!! <3 katselin jo ebaysta kallis on nykyisin

Ivla

Athena on kyllä ihana :hbeat: Toivottavasti löydät omasi pian, Kirsikka! Kävin juuri eBayssa postauksesi innoittamana - ja ovatpa hinnat tosiaan kovia ::)

Illuusia

Aliisa, jos asia on edelleen ajankohtainen, tässä sinulle kuvat minun Megaroistani, jotka olen löytänyt kirppiksiltä nämä asut yllään vuosia sitten, joten luulen, että kropat ja asut ovat alkuperäisiä :smiley:

Toivottavasti kuvista on sinulle apua vartalomietinnöissä :Look_Up:




Kissanpentuh

Oih! Yksi lemppari Disney hahmoista tuo Megara. Ihania nukkeja.  :hbeat:

Puppeteer


Aurinkoisia hetkiä täältä!