Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

Illuusia

Hienot nuo Audreyn luomivärit, ennennäkemättömät :smiley:

Nata

Juhannusterveiset tältä taaperolta, joka kotiutui jokin aika sitten UK:n Disney Storelta.

Tykkään hänestä todella paljon (hiustenpesun ja pienen latvojen tasoittelun jälkeen), mutta luultavasti korjaan huulet vielä jossain kohtaa vastaamaan päämuotin muotoa.

"Light up the darkness"
* Bob Marley

Milo

Harvinaisen söpö Pocahontas!  :hbeat:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jasmiina2

Samaa mieltä Milon kanssa. Kiva pikku Poca.  :cuteyes:

Puppeteer

Ivla, hienoja tyttösiä sinulla siellä! Minä en noista Descendant nukeista niin tiedä, tai hahmoista, mutta hauskan näköisiä kyllä ovat.

Samoin ihana on Natan Pocahontas, voi että miten se on söpö! Ja niin sopiva on ajankohtaan nähden tuo tausta. Minä olen kanssa vähän haaveillut tuosta Pocahontaksesta, eikä tämä kuva himmentänyt haaveita yhtään! :D

Iidula

Näitä täällä on näkynytkin, mutta laitampa omanikin esille kun sattui löytymään alkuperäiset vaatteet. Näillä on leikitty paljon.  :hbeat:




Ja voihan Disneystore... Taitaapa nämäkin kokoelmat kasvaa jossain kohtaa.  :D

Nutti

Miksi ihmeessä en ostanut Disney Storelta Meridaa, kun tehtiin tilausta... Aaaargh!  :head-to-the-wall: Cittarista ostettu Merida mulla on, mutta eihän se nyt ole yhtään NIIN HIENO ja on vielä täystönkkö.

Iidula

Tää lähti mukaan kirpparilta äsken  :hbeat:

Illuusia

Iidula, jotkut nuket lähtevät kiertoon yllättävän pian ja näin muiden iloksi - hieno Tuhkimo, Disney Classic Collection Cinderella, jota on myyty ainakin Citymarketeissa. Näillä nukeilla on aivan upeat pakkaukset ja helmiäistä hohtava iho <3 Monta kertaa olen hiplannut niitä pakkauksia ja on pitänyt pinnistellä, etten ole ostanut nukkeja jo pakkausten takia :D

Ivla

#249
Kaunis Tuhkimo Iidulalla! Onneksi olkoon löydöstä :aplause: Ja Natan Pocahontas on mahdottoman valloittava ilmeineen kaikkineen.

Matkalta tarttui mukaan kaksi Disneyn Star Darling -nukkea. Etenkin tykästyin nukkejen silmiin ja ilmeikkyyteen. Vaatteista en juuri perusta :whaddado:

Scarlet:


Piper:

Nata

Lainaus käyttäjältä: Nutti - kesäkuu 27, 2016, 17:33:05
Miksi ihmeessä en ostanut Disney Storelta Meridaa, kun tehtiin tilausta... Aaaargh!  :head-to-the-wall: Cittarista ostettu Merida mulla on, mutta eihän se nyt ole yhtään NIIN HIENO ja on vielä täystönkkö.

Kenties vielä joulun alla uutta tilausta kehiin?  Puutteita keksii helposti lisää.  :D

Onpa söpöt noi Ivlan Star Darlingit!  :cuteyes:

Tässä vielä pikku-Pocahontas "meidän takapihan" maisemissa ja iso-Pocahontas, siis Bead So Pretty / Super Size Pocahontas.







"Light up the darkness"
* Bob Marley

Paukku

Natan Pocahontakset  :hbeat:
Ikuinen pikku tyttö

Täti Monika

Nättejä ovat nuo Natan Pocahontakset  :hbeat: Mutta erityisen vaikuttava on tuon pikkuisen Pocan taustalla oleva "takapiha"  :palvoo: Mielettömän upea (kuvaus)paikka!
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Nata

Lainaus käyttäjältä: Täti Monika - heinäkuu 07, 2016, 12:09:02
Nättejä ovat nuo Natan Pocahontakset  :hbeat: Mutta erityisen vaikuttava on tuon pikkuisen Pocan taustalla oleva "takapiha"  :palvoo: Mielettömän upea (kuvaus)paikka!

Kieltämättä hämmästyin hieman itsekin kun tuommoinen paikka löytyi tuosta ehkä 100 metrin päästä meiltä kotoa.  :D Toki tiesin, että siinä vettä on, mutta että tuommoinen kohta. Hämmentäviä uusia puolia kotiseudusta.  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Nutti

Descendantsit Evie ja Mal juhannustunnelmissa.