Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

Ivla

Todella söpö tuo Lumikki Illuusian ryhmäkuvassa :hbeat: Mikä nukke on kyseessä? Noilla laatikkokuvien nukeilla on aika jännä helmiäishehkuinen iho. Olen joskus kaupassa niitä hypistellyt, mutta jättänyt kuitenkin ostamatta.

Freyr

Itseä tosiaa kiinnostaisi se Disney Store Elsa, joka on kunnolla artikuloitu (tosin näin tänään kaupassa jonkun artikuloidun Elsan). Sit toi laulava Elsa myös ois aika jees.
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Seija V

Minä olen nostellut Ursulaa kaupassa jo moneen otteeseen. Mutta on vielä ollut pikkuisen kallis ja yritän pysytellä erossa Disneyn naisista, olivat sitten hyviä tahi pahoja. Mutta se on jännä miten nuo pahisnaiset ovat paljon hienompia kuin laimeat prinsessanuket.

Illuusia

Ivla, ryhmäkuvani Lumikki on ihan joku tavis Sparkling Princess Snow White vuodelta 2012, mutta hulppean kaunis. Se onkin viimeisin löytämäni Mattelin Disney-nukke. Belle vielä puuttuu, muttei ole tullut vielä sellaista sykähdyttävää vastaan :) Uusimpiin Hasbro-kummajaisiin verrattuna aivan muusta maailmasta. Ja noiden koristeellisten laatikoiden nukeilla on tosiaan jännä hehkuva iho, mutta silmät vähän merkilliset...  :shock:

Ursula viehättävine violetteine lonkeroineen oli kadonnut hyllystä :)

Puppeteer

En ole vielä törmännyt kaupassa noihin uusin Disneyn nukkeihin, sillä ainakaan kuvissa ne eivät näytä minusta ollenkaan hassummilta. Saa sitten nähdä mitä tuumaa kun näkee hinnan ja nuken, ostamistahan en edes tällä hetkellä harkitse. Kieltämättä itsellä kiinnostus heräsi nivelten takia, sillä minulle oli henkilökohtaisesti suuri pettymys se, että DisneyStoresta tilaamallani Bellellä ei ollut jaloissa nivellytyksiä. Asia harmittaa yhä ja ajoittain olen miettinyt, että jos sille hankkisin jonkun muun kropan. Joten, se että Suomesta saisi nivellytyksillä Disneyn prinsessoita, se kiehtoo. Jos niitä siis on vielä silloin kun tämän tytön ostolakko päättyy.

Illuusia

Ostolakko on tosi hyvä juttu :) Minulta puuttuu juuri Belle, mutta olen aika kranttu sen suhteen: tietynlaiset kasvonpiirteet on oltava, hyvät hiukset, ei muovitoppia, hyvä mekko, Mattel... Tönkkö kroppa ei haittaa yhtään :D Bellen siis pitäisi olla muiden Disney-nukkejeni kanssa vähän samassa linjassa. Ja maksaakaan ei saa paljon mitään, koska muutkin ovat löytyneet edullisesti kirpputoreilta. John Smithistä maksoin vähän enemmän kuin pari ropoa. Siitäpä tulikin mieleen laittaa tännekin tämä kiva kuva :photo: Tää on ihan vaan kuivumassa ;)


Rana


Tällainen mamma löytyi minulle kirpparilta joskus talvella. Selässä on Disney Storen merkinnät. Kustansi huimat kolme euroa  :shock:


Kengät ja viitta olivat Mother Gothelilta jääneet jonkun hyviksen hyppysiin. Mutta ainakin kenkä ongelmaan löytyi ratkaisu. Toivottavasti ei nyt viettele kaikkia miun hyllyn nuoria poikia XD


Tämä on niin kuvaksellinen nukke. Saa tosi erilaisia ilmeitä kuvakulmasta riippuen ja tuo tukka on rakkautta  :hbeat:
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Xara

Vau miten edullinen löytö! Tuo on tosi ihana nukke, ostin sen itse New Yorkin -matkalla Disney Storesta ja toisen toin kaverilleni tuliaiseksi. Se on tosi onnistunut noita Disney-nukkeja, hyvin esikuvana olleen hahmon näköinen. :smiley:

Illuusia

Onpa upeita kuvia Gothel-äidistä, wau! Mä löysin juuri Meridan kirpputorilta ja niin urheaa tyttöä en voinut jättää sinne, vaikka olin ajatellut, että kerään vain ne vanhemmat Mattelit... Nyt nähtävä myös se Urhea-leffa, jotta nuken tarina tulee tutuksi. Lasten kanssa oikein sopivaa kesäpuuhaa... Tai ilman

Nata

Aivan huikea Gothel!  :faint: Pahus, ettei tuota ollut ainakaan UK:n Storessa kun just hiljattain tehtiin pienellä porukalla tilaus sieltä. Olis kyllä melko suurella todennäköisyydellä tullut tilattua, jos olis ollut. Mahtava kirppislöytö! :peukku:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Illuusia

Moi, kitecat - kiva, kun tykkäsit :cuteyes:

Merineiti

kuivumassa vaan xD hauska!

Ja voi että mikä löytö kirpparilta! huikea nukke
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Ivla

Upea löytö, Rana ja hupaisa tilannekuva, Illuusia :aplause: Nyt melkein kaduttaa, etten tuota Gothelia aikoinaan ostanut.

USA:n matkalta tarttui mukaan pari Descendant-nukkea (hinnat paljon edullisemmat kuin täällä) :cuteyes:






Tutu

Kiinnostaisiko täältä ketään disney mattel 2009 hyväkuntoinen tähkäpää omissa vaatteissaan?
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.