Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Disney-nuket

Aloittaja myrva, joulukuu 04, 2012, 20:52:23

« edellinen - seuraava »

maikkuliini

Hei,
tavarat ei oo vielä tulleet. Olettaisin että ovat jo postissa, ja odottelen sitä postin ilmoitusta. Lupasivat toimittaa 7 arkipäivän sisällä.
Postikulut tulee näkyville jossain vaiheessa tilauksen tekoa, eli se on mahdollista vielä perua siinä vaiheessa.
Mä ilmoittelen miten kävi, kun tilaus on perillä  :peukku:

Nata

Lainaus käyttäjältä: Plastic Children - tammikuu 06, 2014, 10:04:02
Pocahontasin ostin USAn Disneystoresta koska sitä ei silloin disneystore.co.uk :ssa ollut. Kaikki muut Disney-nukkeni olen tilannut tuolta  briteistä. Britti Disneystoressa on kiinteät postikulut 12.95£ eikä tietenkään tulleja, joten ostan aina mahdollisimman ison paketin kerralla. Kerran tilasin kimpassa AC nukkeja siskoni ja kaverini kanssa (he tilasivat lapsilleen, minä itselleni :tongue:) ja olikohan siinä paketissa sitten 4-5 nukkea, hervoton paketti ja postikulut tosiaan ihan samat kuin silloin kun tilasin AC Tähkäpään yksinään.

Täältähän tätä tietoa taas löytyy enemmänkin kun vaan jaksaa kahlata ketjuja alusta asti läpi. Voi että noi Plastic Childrenin vaavikuvat on ihania!  :hbeat: Ja Ariel myös.

Jokohan sitä ens viikolla pykäis pientä tilausta menemään... Aiheuttamalla samalla taas vaihteeksi pientä rönsyilyä näistä joskus mietityistä linjauksista.  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

maikkuliini

huoah...
viimein tuli alkuviikosta ilmoitus, että Frozen-paketti on noudettavissa. Disneystäkin olivat jo yhteydessä, että heidänkään tietojensa mukaan en ole vielä saanut lähetystä. En tiedä mikä kesti (3 viikkoa), mutta nyt on Frozen-setti noudettu.
Laitan kuvia jahka kerkiän : )

Illuusia

#213
Tässä meidän Frozen-nuket - tyttären (ja äidin ;) ). Tykkään Elsan puvun liukuväristä ja kerroksista ja hiusten viimeistelystä. Anna on superreipas ja nuttura onkin vauhdissa jo vähän avautunut. Kengät ovat edelleen kiinni kumilenkeillä ja tyttären mielestä se on vain hyvä, jotta eivät koko ajan putoa. Viime aikoina on näkynyt entistä enemmän maalattuja kenkiä myös  :barbie: -nukeilla, mutta ihanaa, että näillä on kauniit ja omanlaisensa kengät.




Xara

Kestipä kauan, maikkuliini, mutta kiva että Disneyltäkin oikein kyselivät perään! :) Mitkä ovat vaikutelmasi Annasta ja sen vaatteiden laadusta?

Illusiallakin on nätit nuket, onko nuo Mattelin vai kenen?

Illuusia

Nämä ovat Mattelin - ehkä vähemmän veikeitä ja eivät niin leikkimielisiä kuin Disneystoren tai Disney/Hasbron? Ensin näin näitä jopa Prismassa ja halpakaupoissa, mutta ostamispäätöksen synnyttyä niitä ei enää ollutkaan. Kovasti googlaamalla löysin nämä viimein yllättävästä paikasta: sanomakauppa.fi, eli erityisesti Aku Ankkaan ja muihin lehtiin keskittyneeltä firmalta :) Maksoivat muistaakseni n. 27 € kipale.

Puppeteer

Ihana kaksikko sinulla ja tyttärelläsi on Illuusia! Ja mikähän setti kaksikon takana on? Tarkoitan tuota pöytää ja kaikkia herkkuja sen päällä.

Ivla

Veikeä kaksikko Illuusialla!Etenkin Anna on todella söpö tapaus mielestäni. Tässä jatkoksi Singing Elsaa ja Annaa..




Xara

Näin tänään Disneyn Little Kingdom Frozen-mininukkeja Prismassa. Aivan ihania! Yksin oleva Anna tai Elsa maksoi n. 8 euroa, ja isompi setti jossa oli Anna/Elsa ja jotain oheiskamaa maksoi yli 30 euroa... En raaskinut ostaa vaikka ne olivat tosi ihania. :cuteno: Saatavilla oli myös Olaf ja Kristoff.

Illuusia

Aivan ihana tuo Annan lettimeininkikin ja se, että vaalea hiussuortuva kulkee siellä mukana. Kauniit nuket sinullakin, Ivla. Laulutoiminto olisi ollut kiva, mutta pidimme enemmän noista kesäisistä asuista ja meillä laulelee jo toddler-kokoinen Elsa, jolla on hameen helmassa myös johtohässäkkä ja helma vilkkuu laulun mukana :) Samankokoinen Anna touhuilee mukana kelkan ja Olofin kanssa.

Puppeteer, pöytäryhmä herkkuineen on Fisher Price Briarberry-sarjaa, jossa on pehmopupuja laadukkaine asuineen ja tarvikkeineen. Keräsin niitä jossain vaiheessa ja tavoitteena oli löytää myös sarjan vaatekaappi. Hiljattain löysinkin sen, mutten hankkinut, koska puput eivät lasten kasvettua enää nappaa ja itse en ole fani  :rofl: Tuo pöytäryhmä ja herkut meillä vielä ovat, aikas kivat.

Illuusia

Tässä tällainen vanha otos Disney-nukeistani, ja niinkuin kuvasta näkyy, mun nuket ovat Mattelia. Joskus keräilyn alkuaikoina myin pois Esmeraldan Phoebus-ukkelin, kun se tuntui liian figuurimaiselta valettuine hiuksineen. Nyt se olis ihan kiva... Mutta ei ihan pakollinen - onhan Esmeraldalla Kellonsoittaja  :tongue:

Uusimpia Hasbron pulloposkisia nukkeja en oikein ymmärrä, mutta monet vanhemmat Hasbrot ovat hauskannäköisiä.



Tässä vielä kolme kuvaa kaupan hyllystä, kun ihastelin näiden nukkejen laatikoita. Edelleen ne laatikot ovat niin hienoja, että pari nukkea menisi kyllä siinä ohessa  ;) Ursulaakin oli jokin aika sitten myynnissä kympillä. Mahtuuko Ursula teidän Disney-maailmaan?






Puppeteer

Illuusia, tosi kiva proppi kyllä tuo pöytäryhmä ja herkut ovat! Ja ihana kokoelma sinulla on noita Disneyn nukkeja, ihan kateeksi käy. :D Noissa uusissa kiinnitin huomiota käsien nivellytyksiin, mahdollisesti jaloissakin. Minkähän hintaisia nuo olivat?

Illuusia

Xara, Prismaan on hiljattain tullut paljon Frozen-nukkeja, kun silloin kun me etsimme sopivia, ei kerrassaan löytynyt kuin netistä. Nyt on sitten vaikka minkälaista... Ja ekat ovat jo poistossa tietysti. Noita minityyppejä en ole huomannutkaan...

Ivla, todella vetoavat ilmeet noilla Singing Elsalla ja Annalla - mistä ne laitetaan laulamaan, kun nappia ei näy? Vai onko sitä toimintoa ollenkaan?

Puppeteer :D Noissa tyylikkäisen kulmikkaiden pakkausten nukeissa on tosiaan kai nivellykset jaloissakin - ainakin Arielin pyrstön asennosta päätellen. En muista nukkejen hinnasta kuin sen, että olivat vähän tavallista rivinukkea kalliimpia ja ehkä 32.90. Mutta Ursulan näin eilen Prismassa hintaan 8,50 € :) Oli jo ennestään vetäisty kymppi kylkeen ja siitä vielä asiakasomistajien -15%. Kauankohan menee, että joku sen huolii... Täältä voisi löytyä ottaja, mutta tavisostostelijalle aika kova pala :D

Xara

^ Oho, miten halpa Ursula! Tuohon hintaan olisi varmaan minun pakko se ostaa vaikka en ole muuten ajatellut hankkia. :chuckle:

Olen kanssa katsellut niitä uusia Frozen-nukkeja Prismassa. Mielestäni etenkin se yksittäispakattu Elsa näyttää ihan hirveältä, ihan kuin joltain halpalaatuiselta feikiltä. Ei yhtään Elsan näköinen ja lisäksi sellaista inhaa, läpikuultavan/rasvaisen näköistä muovia. Yök... Mielestäni nuo uudet nuket ovat jotenkin todella häiritsevän omituisen näköisiä, harmi että niitä nättejä Disney Store -versioita ei saa Suomesta!

Ne pienet Little Kingdomit houkuttaisivat, mutta en kyllä raaski ostaa edelleenkään. :D

Illuusia

Niin, minullakin jäi se Ursula lonkeroineen sinne hyllyyn siksi, että muut Disney-nukkeni ovat kirppislöytöjä ja se olisi ollut hienossa laatikossaan - ja vähän ulos mun Disney-meiningistä... Tosin onhan minun Quasimodoni laatikossaan, joten mikä ero...  :D Ursula on niin pahis ja rumis verrattuna muihin söpöläisiin :) Quasimodokin sentään vähän veikeä...

Xara, pitääpä katsoa miltä halpamuovinen Elsa näyttää... Frozeneita oli Prismassa niin paljon, etten oikein jaksanut keskittyä edes vertailemaan niitä. (Mun intressi oli yllättäen Bratzeissä...) Harmitti vain, kun nyt olisi saanut oikeilla vaatteilla vaatetetun Kristoffin ja silloin kun hankimme nuo tytöt sellaista ei ollut missään. Kristoff vain tuli Annan? kanssa samassa, joten ei voinut ostaa sitäkään, kun tulisi liikaa Annoja :)