Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Lizette

Jee, toivottavasti Hyvinkäältä löytyy myös, sinne olis tänään sopivasti asiaa :)

Hunajasieni

#407
Minkä kokoisia noi on Satumaa? Lähinnä kysyn että saako sitä postitettua kirjeessä, vai meneekö maksin puolelle... Ihania!
Tahtoo tahtoo! Mutta täällä ei ole vielä tigeriä... :cry:

Edit:
Ainiin joo! Tämä piti linkata: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90292259/
oli tullut ikeaan, ihana! Haluan ehdottomasti tuollaisen yhden (tai kaksi... ::) )

Tää aiempi setti multa jo löytyykin... http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50235510/

Satumaa

Valitettavasti alin osa varresta ei taitu, joten menisi ärräpakettina 6,50e halvimmillaan...
(Paitsi tietty jos on jotain postitustarjouksia... mutta siis kirjeenä ei  :eieieiei:)
sometimes being invisible has it's advantage

Hunajasieni

#409
Meinasin siis pakettia, en maksia. :naamakämmen: Lahopää mikä lahopää.
Kuvasta kun en osannut päätellä jääkö alaosa alle 3cm vai ei. Tällä hetkellä on postin pakettitarjous 5e 7.12 asti.
Kiitos tiedosta! :)

Lizette

Suomalaisesta kirjakaupasta ostettua :)
http://vompattielamaa.otukset.fi/kuvat/Barbie/IMG_2310.jpg/_full.jpg

Ylemmät pääsevät Barbietaloon tai talliin säilytyskäyttöön, työkaluille ja joulukoristeille ja mitäs muuta pitää säilöä vaikka kellarissa :)

Alempi lokerikko sen sijaan tulee kengille, tarvii varmaan vaan hakea vielä toinen, en viitsinyt toista ostaa kun ei ollut avattua näytillä niin en tiennyt millaiset lokerot ovat mutta ovat kyllä erittäin toimivat! Jokaisessa laatikossa on sisällä irroittettava lokerikko (ei vaan seiniä vaan lokerikon voi käyttää muualla hyödyksi!) jossa 9 pienempää ja kolme isompaa lokeroa ja vielä osittain pyöristetyllä pohjalla, mistä tykkään pientavaran säilytyksessä kun silloin ne saa poimittua paremmin sieltä myös pois. Ja väri toki iso plussa ;)

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

whitney

Satumaa jopas teit hyvän löydön!! Ja miten halvalla. Tiikeristä tekee monesti kyllä hyviä barbielöytöjä. Tällä hetkellä siellä on niitä pieniä ostoskärryjä Kellylle/Skipperille, sitten on Barbiekokoisia roskiksia, kakkukynttilänpidikkeitä Barbien kynttilänjaloiksi jne.

Suloisia pikku laatikkoja Lizette löytänyt! :)

Xara

En nähnyt Tigerissa noita lamppuja kun tänään kävin, mutta siellä oli "kynätelineitä" sellaisia aikalailla Barbie-kokoisia roskapönttöjä, paria eri väriä.

Tutu

Mää kysyin noista lampuista hopa myyjältä joka väitti ettei niillä ole sellasia. Olin samassa kaupassa kuin satumaa oli käynyt. Onneksi olin itsepäinen ja niitähän oli siinä lamppuseinällä..
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Lizette

Hyvinkäällä oli vielä viime viikolla, ostin kaksi mutta toinen ei toiminut joten tarttee käydä vaihtamassa se, toivottavasti on vielä mustia jäljellä silloin...

Hunajasieni

Lizette: Voi rähmä! Toivottavasti omani toimivat, pyysin kaveria ostamaan mutten tajunnut että ne eivät ehkä toimikaan... Hän tuskin testasi niitä ennen lähettämistä. :neurotic:
Mä sain vaan kahta väriä, kun Tampereen tigerissä oli vaan niitä enää jäljellä.

Satumaa

Ylöjärven Tigeristä ei löytynyt, lieneekö enää Treellakaan kun mun käynnin jälkeen ei kauheesti jäänyt ja sieltä on ilmeisesti jokunen nyt hakenut jo.   :blush:

En tiä sit onko jo miten kauan ollut, osui vaan silmään ku viimeks kävin Barbie-tutka päällä, niinku aina.  ;)
sometimes being invisible has it's advantage

Marianne

Ei noi taida ihan samoja lamppuja olla kuin Englannin Waterstones-kirjakauppaketjun kirjalamput. Pakkaus on ainakin erilainen, ja noi vaikuttaa olevan isompiakin. Viimeksi kun kävin Tigerissa, niin siellä oli juuri tuollaisia lamppuja, ja katsoin että ne olis liian isoja mun nukeille, niin jätin sitten kauppaan.

Satumaan kuvissa ne kuitenkin näyttää juuri sopivilta... Viitsisitkö, Satumaa, mitata tuon pohjan läpimitan sekä lampun kuvun läpimitan?
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Satumaa

Joo en tiedä onko samoja kuin mitä täällä on ollut, näyttivät vain samannäköisiltä kuin jonkun laittamat sieltä Lontoon lentokentältä... oliko siellä just sitten sen Waterstones-kirjakauppa..?
Voi olla samantyylinen "kopio" tms. joka sitten on tanskassa laitettu Tigerin pakkaukseen (tai missä ne tuotteensa valmistaakin.. tai tilaa)
Näiden pohjamitta on n. 5,5cm ja lampun kuvun suu on n. 4cm.

Suhteessahan se olis joku päälle 30cm halkaisijalla, ihmisten koossa, että on se ehkä vähän iso. Mutta mua ei ainakaa haittaa jossei oo ihan niin justiinsa, ei se paljoa heittäisi.  :blush:
1:4 vois olla lähempänä totuutta, mutta riippuen ehkä vähän dioraaman sijoituspaikasta tuokin mennee aika uskottavasti.  :smiley:
Sitten ainakin isommille nukeille vois olla just passeli koko, mitä näitä tuota kokoluokkaa sitten onkin (mulla ei itellä oo isompia niin en tiedä verrata)... Ellowyne(kö)?
sometimes being invisible has it's advantage