Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Kaksosia

Aloittaja whitney, heinäkuu 25, 2013, 14:32:25

« edellinen - seuraava »

whitney

Omistatteko samojen barbien eri versioita? Olisi mielenkiintoista nähdä miten suuria ja pieniä erot voivatkin olla, niitä olisi sitten mukava päivitellä yhdessä :D Jos kyseinen ketju löytyy jo, tämän voisi siirtää sinne.

Minulla on kaksi erilaista Happy Holiday 1989 Barbieta. Toisen alkuperää en tiedä, toinen on jenkeistä:


Yleensähän erot ovat meikissä, mutta näillä on tismalleen samanlainen meikki,mutta selkeästi havaittavissa on tuo kasvojen muoto, joka on hiukan pehmeämpi tällä vasemmanpuoleisella siskolla. Myös korvakorujen sävyssä on pieni ero.


Olen vaatettanut siskon hämähäkkiasuun, ja ajattelin värjätä sen hiukset mustaksi, näyttäisi aika makealta mielestäni. Täytyy varmaan kysyä värjäysohjeita jossain muualla  ^^

Aliisa

Ihania kuvia. :blush: Ja tosi nätti myös tuo hämähäkkiasu. :cuteyes: Onko noilla molemmilla samat leimat selässä? Monesti se paljastaa mahdollisen "taikasanan", jolla etsiä netistä. Itse olen havainnut monissa nukeissa olevan vähintään kahta eri leimaa (esim. Made in China ja Made in Malaysia) ja yleensä tämmöisissä nukeissa on myös hieman eroja muutenkin, esim. hiusten laatu, korvikset, tms. :smiley:

Jasmiina2

Kiva idea tämä kaksosketju  :smiley: Meidän kaksoset eivät ole saman nuken eri versioita, mutta kaksoset kumminkin joten toivottavasti ovat tervetulleet tähän ketjuun  :peukku:
Nukketaiteilija Dakota's Songin siamilaiset kaksoset.




tokkopahka

Minulle kelpaa ja erittäin paljon  :cuteyes: Erittäin onnistunut tuunaus  :peukku:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

whitney

Vautsi!  :cuteyes: Joo toki vaan kaksosista kaikista kuvia :)

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Ivla

Voi, kun ihania kaksosia täällä! Hieno aihe  :aplause:

Jasmiina2

Mary-Kate ja Ashley Olsen :D




Ivla

Ihania kuvia tulikin eilen Mary-Katesta ja Ashleysta  :aplause:

Letizia

Tosi ihana ja luonnollinen kuva etenkin tuo jälkimmäinen! Punaiset napitkin ovat kiva mauste, melkein kuin puolukat. :)

Satumaa

Noi Olsenit on kyllä kertakaikkiaan malliensa näköisiä! Tunnistaa helposti.
sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Hula hair kaksoset, eurooppalainen (made in indonesia) ja amerikkalainen (made in china).



Vaan identtiset eivät ole, itseasiassa ainakin livenä yllättävänkin paljon eroa heidän ulkonäössään. Eurooppalaisen siskon silmät ovat huomattavasti suuremmat ja kissamaisemmat, amerikkalaisella taas on sirommat ja kapeammat kasvot sekä kirkkaammat, sinisen ja turkoosin väriset silmät.


Taisi tästä amerikkalaisesta tulla tämän hetken suosikkobarbie, on se vaan niin suloinen  :D

Jasmiina2

Kappas, en tajunnutkaan että noitakin on kaksi eri versiota  :smiley:

Täti Monika

Kiinnostava ketju  ja Jasmiinoille villauspinnat noista Olsenin kaksosista  :cuteyes: Jotenkin todella suloiset kasvot ja ihana tuo beige ylisuuri villapaita  :hbeat: Onko itsetehty vai mistä peräisin?

Itselläni on aika räikeä esimerkkipari Mattelin "kaksosista": Quick Curl Miss America-  :barbie: t vuodelta 1972. Molemmilla täsmälleen samanlaiset leimat ( Taiwan ) ja lootatkin on ihan identtiset, mutta meikeissä vinha ero  :shock:





"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jasmiina2

Ohoh, onpas noiden meikeissä tosiaan eroa  :shock: Kauniita kyllä molemmat. Ylisuuri villapaita on ostettu täältä bdollin kirppikseltä joskus melko kauan aikaa sitten. Sen tarkempaa tietoa ei paidan alkuperästä ole. Jos joku tietää niin kertokaatten ihmeessä  :smiley: