Lapsuutenne Barbie- (ja muut muoti)nuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:34:45

« edellinen - seuraava »

whitney

 :Look_Up: Meilläkin oli Bali Barbie, isosiskoni sai sen mummulta. Yksinkertaisesta vaatetuksesta huolimatta kaunis nukke!

babyluv

Innoissani jo odotan,että pääsis tänne kuvia laittamaan  :D Olen viikon päästä menossa kotipuoleen, ja siellä pitäisi olla tallessa suurin osa lapsuusajan barbieista. Hirvittää tosin missä kunnossa ovat, kun lähemmäs 15 vuotta ovat aitassa olleet hiirten ja kosteusvaihteluiden armoilla... Mullakin tuo Bali Barbie ollut. Aikoinani annoin sen serkulle, jolla ei nukkeja ollut ja jolta nuken sain takaisin kaljuna ja tussattuna  :naamakämmen:

Jasmiina2

Yksi lapsuuden lempinukeista. Hollywood Hair Teresa. Teresa hengaili aina parhaan kaverinsa Holiday on Ice Barbien kanssa.  :D



Tutu

Herättelen tätä ketjua henkiin. Tässä osaa lapsuuden nukeistani, ja osaa joista lapsena aina haaveilin. suurinosa huonekaluista on lapsuudestani säilynyt. Talo on minulle uusi, mutta mulla oli samanlainen lapsena, tosin vain ylin ja keskikerros. Pikkusälä on lapsuudestani ja sitä olisi talon verran odottamassa sisustamista ja taloon muuttajia...

Tervetuloa käymään opiskelija kommuuniin; just ovat muuttaneet ja siis muuton jäljiltä kamala sekasotku... Kaikki eivät asu tässä talossa, ja osa on vielä kodittomana hyllylläkin. Myöhemmin kirjottelen sarjaa, jossa selkiääkin ketkä pääsevät opiskelija- kommuuniin vuokralle  :tongue:



























How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

ansku81

Vanhempien varastossa 1 korillinen barbie nukkeja ja toinen korillinen niiden vaatteita, kunhan löydän itselle sen verran aikaa että meen etsimään ne siinä olis vähäks aikaa mielenkiintoa ja vapaa ajan tekemistä :D  lapsuudesta 80 luvulta - 90 luvun alkupuolelta.

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Maija

Tässä minun yksi ja ainut nukkeni noin 50 vuoden takaa.
Lyhytaikainen, mutta virheellinen säilytys autotallissa koitui ainokaiseni kohtaloksi  :cry:
Hiiri söi sen nenän ja leuan. Niinpä hän nyt esiintyy näin ujon puoleisesti.


Jasmiina2

Voi ei....  :rofl: Onneksi työasuun sopii tuo maski niin ei tarvitse huolehtia tuhoutuneista kasvoista.

Tutu

Loistava toi maski  :D mrsa-potilaita hoitamassa  :peukku:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Silky

Mikä nostalgiapläjäys Tutulla!  :blush:

Maskihan sopii Maijan nukelle kuin... noh, nenä päähän  :D Ei mutta ihan vakavasti: tuohan näyttää hyvältä, ei arvaisi että on pureskeltu.
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~