Lapsuutenne Barbie- (ja muut muoti)nuket

Aloittaja Adalia, marraskuu 30, 2012, 15:34:45

« edellinen - seuraava »

Adalia

Onko teillä tallessa lapsuutenne barbinukkeja? Mulla ei ole  :'( , mutta kirpparilta löysin kokoelmani aluksi Pink Jubilee Barbien, samanlaisen kuin lapsena omistin. Siitä se sitten lähti ja muistelemalla olen löytänyt muutkin.

Laitoin kaikki akvaarioon (idea akvaariovitiriinistä Violalta :) ) On se nukkemäärä aikuisena lähtenyt käsistä verrattuna lapsuusaikaan  ;D

Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi

Minulla on lapsuudesta jäljellä enää vain yksi Barbie



Pikkuisen rähjääntynyt Western Barbie. Pää halki, likainen kuin mikä, hiukset leikattu ja värjätty karamelliväreillä. Vaatteet on myyty kirpparilla joskus vuonna kivi ja keppi mutta buutsit on jostain syystä tallessa.

minnastardust

Kovia kokenut. ;D Tulee mieleen mun omistama Hula Hair Barbie jolta katkesi molemmat jalat polvista... :D

Louhi

Minulla on tallessa lapsuuden barbeista Benetton Christie, Safari Barbie ja Ice Capades Barbie. Safari Barbien tukka on kammattu hampuksi ja kaikkia alkuperäisiä vaatteita ei ole enää tallessa.

Jennijee

#4


Minun lapsuuteni Mattelit. Kaikissa on enemmän tai vähemmän vikaa, paitsi Jewel Girl Barbiessa, joka on viimeisin lapsuuteni nukke.

Haliday On Ice - Barbie ja Ken. Itse Barbie sekä body on korvaavia.
Hollywood Hair - Skipper
Sweetheart - Barbie. Rerootattu.
Pretty Hearts - Barbie. Rerootattu + uusi hiusnauha.
Bubbling Mermaid - Barbie
Princess Sissy
Hula Hair - Barbie
Ruffle Fun - Barbie. Vain mekko esillä, koska emännältä puuttuu tukka.
Joku ipana - en ole koskaan saanut selville kuka.
Super Gymnast - Barbie
Jewel Girl - Barbie

Täti Monika

Upea ylöspano lapsuuden aarteille,Jennijee  :smiley: Sinulla onnenpekalla on siis tallella ne leikityt alkuperäiset lapsuusnuket  :hbeat:
Itselläni on vaan yksi Tutti- nukke niitä ihan omaleikkimiä tallella  :gonna-cry: ja muut on sitten haalittu nyt aikuisiällä sieltä täältä. Adalialta sain ostaa tämän kaikkein rakkaimman, Euroopan ja Kanadan markkinoille tehdyn Malibu- variaation.



Oikeanpuoleinen on blondi versio samasta nukesta. Tätä ei itselläni ollut lapsuudessa, mutta ostin nyt aikuisena kun löytyi edullisesti.

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jennijee

Ovatpa he hyvässä kunnossa ja kauniita!  :smiley:

Omista nukeista tosiaan vain yksi toimittaa alkuperäisen virkaa, mutta kyllä se oikeakin vielä on olemassa - kasvottomana raatona laatikonpohjalla.  :D

severus69

Lähes kaikki barbini ovat lapsena saatuja. Muutamia on vaan näin vanhempana tullut ostettua.
Lapsuuteni (ja edelleenkin) suosikkibarbini on Dance move Midge, jolla on tässä kuvassa yllään alkuperäiset sukkahousut, kengät ja shortsihenkselit. Paita on valitettavasti kadonnut.

Barbie and the Rockstars!

Ninni-doll

Oi minä niin kadehdin teitä joilla on lapsuuden nukkeja tallella! (ei siis uudelleen hankittuja) Olisin onnellinen jos omistaisin edes yhden nukenvaatteen lapsuuden ajoilta, saisin sanoa että on jotakin tallessa. Ärsyttää kun muotinukkeja oli mulla 37 (ei ole varmaa montako Barbieta, vasta 4 olen tunnistanut) ja kaikki on hävitetty (muuton yhteydessä isä myi markalla laatikollisen)  :blaah:

Milia C

Lainaus käyttäjältä: severus69 - maaliskuu 17, 2013, 20:53:02
Lähes kaikki barbini ovat lapsena saatuja. Muutamia on vaan näin vanhempana tullut ostettua.
Lapsuuteni (ja edelleenkin) suosikkibarbini on Dance move Midge, jolla on tässä kuvassa yllään alkuperäiset sukkahousut, kengät ja shortsihenkselit. Paita on valitettavasti kadonnut.



Mie NIIN Kaipaan tuota Midgeä...  :cry: Ja löydy enää mistään... harvinaisuus.

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ivla

Meilläkin oli tuo Midge lapsena - aivan ihana  :hbeat: Tosi hyvin severus69:n Midgen sukkikset on säilynyt  :shock: (omien meni aina rikki)

severus69

Kiitos paljon. Jo pienenä osasin arvostaa nukkeja ja niiden vaatteita, joten jo silloin koetin kohdella niitä mahollisimman hyvin, niin ettei vaatteet repiä. Tuosta kuvasta ei huomaa, että Midgellä on jalka poikki ja se on teipattuna kiinni. Sikäli hyvä, että sukkikkset on ehjät, niin ne peittää ruman teipin.
Barbie and the Rockstars!

DarkJedi



Yksi lapsuuden muotinukke, tai siis pää, joka on säilynyt. Tämä ukkeli on onttovartaloinen klooninukke, tuli setissä jossa oli sulhanen ja morsian. En ole koskaan ollut mikään prinsessa/ morsiannukkejen ystävä joten tämä herra luovutti kroppansa kaverin Sindylle. Kaveri kyni yhden pallopää- Sindynsä siilitukkaiseksi ja yhdistämällä se pää tämän herran kroppaan kaverin Sindyt sai miesystävän.  :D Morsian joutui luopumaan toisesta kädestään, minun Jogging Barbielta katkesi käden "tappi" ja se tarvitsi uuden käden. Nukkejen vaatteet annoin siskolle.

Hämärästi muistan pakkauksen missä nämä nuket tuli. On ostettu Kuopiosta Anttilasta joskus 80- luvun puolivälissä, muistaakseni tädiltä sain nämä.

DarkJedi

Eilen tarttui kirpparireissulla mukaan tuo Dance Moves Midge.  ;)

Milia C

 :chuckle: Varmaan jollain semmosella kirpparilla se miunkin nukke on/oli... kuitenki serkku vienny ne sinne. Lahden kirpparilla todennäköisesti...  :-\
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-