Miniminät

Aloittaja Adalia, huhtikuu 23, 2013, 13:33:39

« edellinen - seuraava »

whitney

#30
Aivan mahtavia miniminiä! Minä en ole oikein löytänyt vielä sellaista näköistä miniminää.

Wedding Tracya olen joskus pitänyt minime:enä, lähinnä silmien ja hiusten värin takia, mutta nyt on minulla tukkatyyli radikaalisti muuttunut, niin ettei se oikein enää sovi.

Nata

Ihan huippuja miniminiä... -minöjä? Anyway!  :D

Tartteekin heti joulun jälkeen alkaa tuunata omaa miniminää, ettei enää toistamiseen joudu tyytymään sijaiseen. ;) Roottaushommiks menee. :mad_scientist:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

avotuli

ei sen tartte olla justiinsa, sinnepäin tai joku johon samaistua. Tällä on mummokroppa ja Jennijee asu (kiitos  :hbeat: ) kettupehmo on siskonflikalta saatu ja villasukat Darkjedin joulunuken mukana tullut lisäbonuspaketti!



Kehtolavitta on yksi harvoja ostoksiani ukke- ja nallemarkkinoilta. Naapuri latoi pöytäänsä sopivasti siinä alkuhytäköössä.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Alitsa

Hieno miniminä!  :aplause: Mummokroppa on minusta tosi hieno. Ei varsinaisesti mummo, mutta ehkä jotain nelikymppinen normaalihko nainen.  :smiley:
We Girls can do anything!

Milia C

#34
Oikean sävyiset hiukset ja myrtsi suu. Nukke on onneksi peruukkinukke niin voi vaihtaa väriä sitä mukaan kun oma kuontalo vaihtuu. Tosin mulla on ehtinyt jo hiukset jo kasvaa, enkä käytä päivttäin punaista huulipunaa, enkä ole tommosissa mitoissa... joten nukke on sinnepäin...  :D



En moista toppi omista, saati noit shortseja... pitää ottaa varmaan enemmän oman näköinen kuva...

Sitte ku lähtee kylille niin voi panostaa vähän... ehkä... :D

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Miliallakin loistava miniminä. Kylillemenomekko on vallan komia!

Kuten aiemminkin todettu, wannabe ja sinnepäin on ihan hyvä, on toi mun edustajanikin aika hoikka minuun verrattuna... tukkaakin mulla 1:1 on vain 4mm sänki ja vähän ottalla... joskus teen paremman pään, flokkia ja peruukkeja...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalmina

Ihana mekko miniMilialla!  :hbeat:

Nata

#37
No niin! Nyt on mullakin Mini Me! Hän hoiti ensiesiintymisensä Paukun miitissä eilen.  ^^


Tukka ja maalaukset valmiina...


Ja sitten vielä bootsit jalkaan!  :wink:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Jasmiina2

Onpas kivan näköinen miniNata  :cuteyes:

avotuli

Tosikiva miniNata juu!  :peukku: hienosti maalattu  :palvoo:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ninni-doll

Ompas söpö miniminä Natalla!

Satumaa

Kattelinkin tuosta profiilikuvastasi, ennenkuin täältä ketjusta luin, että oisko sinun miniminä, Nata. Kun näytti sen näköiseltä.  :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage

Nata

Kiitos, kiitos!  :blush: En vaan tarkemmin tiedä kuka hän alunperin oli, kroppa ja pää on samat kumminkin kun mun all time favouritella, eli Hasbron Disney Club Sindyllä, paitsi tämä on tämmöinen kalkkilaivan kapteeni -versio. Meinasin eka tehdä siitä ruskettuneesta, mutta kun en juuri edes rusketu, niin päädyin tähän. Ja ehkä siitä olis muutenkin tullut helposti vähän liian latinomainen tummalla iholla ja mustalla tukalla.  :eieieiei:

Ton naaman kanssa on vaan vielä vähän säätämistä, kun siihen tosiaan tuli jotain töhnää rootatessa, enkä enää uskalla sitä kunnolla pestä, ettei toi flokkiosa irtoa. Kyselinkin tuolla kustomointipuolella vähän vinkkejä jo tahranaamalle, mutta on varmaan menny ohi "tietäjiltä".  ::)
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Nutti

Huiketa miniminejä teillä!

Itelläkin on suunnitteilla, mutta katotaan kauanko menee saada jotain aikaankin.  :idea:

Nanariaana

Hienoja miniminejä!

Pitää itekkin ehkä joskus koittaa tehdä omansa....