Miniminät

Aloittaja Adalia, huhtikuu 23, 2013, 13:33:39

« edellinen - seuraava »

Adalia

Eli onko teillä näköis-Barbieita? Laitelkaahan kuvia itsestänne Barbiena (tms. muotinukkena) tai Barbien (tai muun) kanssa  :wink:

Minulla on; juhlameikissä ja -kampauksessa näytin Facebook-kaverin mielestä Vintage-MIdgeltä :D Siitähän se ajatus sitten lähti... Kuvan käsitteli Sami K.


Life in plastic
It's fantastic!

Milia C

#1
Miehen kommentti "tuo nukke näyttää ihan siulta". Menin ostamaan semmoisen neitosen jolta oli hiusta jo kynitty lyheksi... päätin kokeilla askartelukaupan enkeli/nukkekiharaa. Omallani miniminällä ei ole siis suorat hiukset kuten alkuperäisellä... (minulla ei ole noin muhevaa ylähuultakaan...)  :D :nosmiley:

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

#2
Postaan tässä oman miniminän mukana samalla Siaman miniminän.  :D





Tuoretta omakuvaa mulla ei ole, joten se jääköön nyt toistaiseksi pois.


Mä seikkailen myös Amelie-hahmona tuolla...

http://www.flickr.com/photos/lauren-4/8656945486/in/photostream

Ammattina plastiikkakirurgi! :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Ninni-doll

Aivan ihastuttavia  ^^ Pitääpä keksiä itsestäkin joku! Pari vuotta sitten suunnittelin pinkkitukkaisesta Fashionistasta miniminää mutta enää ei käy sekään kun ei ole pinkkiä tukka itsellä

Siama

Ihana kuva Aurora!!  :hug:  :hug:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

#5
Lainaus käyttäjältä: Milia C - huhtikuu 23, 2013, 20:03:27
Miehen kommentti "tuo nukke näyttää ihan siulta". Menin ostamaan semmoisen neitosen jolta oli hiusta jo kynitty lyheksi... päätin kokeilla askartelukaupan enkeli/nukkekiharaa. Omallani miniminällä ei ole siis suorat hiukset kuten alkuperäisellä... (minulla ei ole noin muhevaa ylähuultakaan...)  :D :nosmiley:



No se enkelikiharainen meni muille maille mutta tällä alkuperäisellä on punaiset hiukset kanssa...
Tosin itsellä ei ole enää vaan nimenomaan se kynitty xD


Ent. minime.  Pitäisi varmaan tehdä semmoinen kynitty kanssa... xP
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

#6
Laitetaanpas tänne nämä Adalminan kuvat miitteilijöistä ja minimineistä :smiley:


Adalmina, Paukku, Myrva, Avotuli, Whitney, Nata, Jennijee, Satumaa


Paukku, Satumaa, Avotuli, Nata, Tokkopahka, Whitney, Jennijee, Adalmina, Myrva

Satumaa

Heh, vielä kun sais vartalonsa edes vähän lähemmäksi tuota miniminää.  :blush:

Kumpikohan auttais, miniksen vaihto Rosieen (tukan kynintä  :neurotic:) vai oman kropan muokkaus... hmm... eka vaihtoehto taitais olla aika paljon kivuttomampi.   :tongue:

(Eipäs saa antaa Barbien vaikuttaa vartalo-ihanteeseen... ei...  :rofl:)
sometimes being invisible has it's advantage

Alitsa

Vaikutatte todella kivalta porukalta. Varmasti ihan pian minäkin uskaltaudun liittymään joukkoon. Miniminä-ehdokkaita on tällä hetkellä kaksi, profiilikuvassanikin oleva Casey (olen HIUKAN iloinen tyyppi) ja Superhybridi, joka ei ole vielä valmis esittäytymään. Ehkä järjestän täällä pollin "Mikä on Alitsan miniminä jahka molemmat neidit ovat valmiita kisaan!  :cuteyes:
We Girls can do anything!

Adalmina

Täytyy sen verta korjata tuota omaa miniminää että se on oikeesti mun lempi nukke ja oikeeta miniminää ei oo mulla  :D

Satumaa

No ei tuo munkaan nukke itseasiassa oikea miniminä ole myöskään vielä. En oo koskaan sellaista tullut tehneeksi. Tuo on hätäisesti miitin vastaisena iltana/yönä tuunattu.
Tuon vaatetuksen ja hiukset kun yritin vaan jollekin nukelle rimmata ku ite moista ehdotin  :D

Nyt tosin suunnitteilla miniminä Rosiesta. (Lähempänä omaa olemusta  :tongue:)

Jos ja kun saan valmiiksi, räppään tänne sitten kuvan siitä myöhemmin.  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2

Aivan mahtavat miniminä kuvat  :aplause: Pitäisi yrittää taas johonkin miittiin ehtiä. Ehkä kesällä onnistuis  :smiley:

Rana

Wau, tosi hauska idea miittailla minien kanssa. Hienot kuvat ja mahtia että olette fortsalle omatkin kuvanne laittaneet : ) Minulla on aikaessa joskus miniminä nukke tehdä, mutta vielä en ole oikein mieleistä löytänyt pohjaksi.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Ninni-doll

Ihan huippuja nuo teidän miniminät! Jennijeen nukkea ei erota isommasta Jennijeestä  :rofl:

Jennijee

Adalminan nukkehan voisi olla hänen alter egonsa. Omastani voisin sanoa alter ego, koska ei nukke ole samanlainen kuin minä, se on nukke ja nukke voi olla ihan mitä vain! Se on erilainen minä :D