Italian Doll Convention 2014 Milano raportti

Aloittaja Adalia, kesäkuu 05, 2014, 18:11:41

« edellinen - seuraava »

Adalia

Ciao Italiasta! 250 kansainvälistä nukkekeräilijää kokoontui ihanaksi viikonlopuksi hotelliin nukkeilemaan. La iltana oli ensin muotinäytös, jossa tavalliset ihmiset pukeutuivat barbeiksi ja keneiksi  ^^ Suomesta oli kaksi sisarusta malleina, Astronaut kasaribarbiena ja fashionistana vaihtopäineen  :D Minä olin se kolmas Suomen edustaja.

Sitten oli tervetuliaisdrinkkitilaisuus cocktailpaloineen minkä jälkeen siirryimme itämaiseen iltaan. Jokaisessa poydässä oli emäntä tai isäntä huolehtimassa seurueen viihtyisyydestä. Minut sijoitettiin  Jaipur-teemaiseen pöytään. Sitten saatiin paljon barbie-tavaraa lahjaksi toisiltamme :D Ja goodie bag oltiin saatu jo ilmoittautuessa. 

Oli tanssiesityksiä, kolmen ruokalajin illallinen ja puheita ja kisoja. Mattel Italian edustaja kertoi Barbie-vuodesta 2015...

Illan päätteeksi saimme Convention Dollin: Robert Bestin Silkstone Dulcissima  :faint:

Sunnuntaina me conventionistit pääsimme puoleksi tunniksi ostoksille ennen yleisöä... Ehdin kymmenessä minuutissa ostaa jo kaksi nukkea :D Yhteensä ostin 6... Matkalaukullisen :D

Tässä kuvia...

ostokset 1



viimeinen ostos Fiorella-silkki ja Convention Doll Dulcissima


saaliin esittelyä


Myyjäissali












Life in plastic
It's fantastic!

Adalia

Gala dinner

pöytäkoriste







Pink in Pantone 1:1



Happy Holidays Barbie



Suomalais-fashionista



Red carpet nuket  :cuteyes:



marilyn



Suomen astronaut barbie



rekisteröityminen hoidettu  :smiley:



goodie bag



Barbie ja mä

Life in plastic
It's fantastic!

Milo

On ollut varmaan mieletön reissu! Pääsispä itsekin joskus tuollaiseen tapahtumaan...
Paljon toi osallistuminen kustantaa, siis pelkkä pääsy tuonne?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

105 € maksoi. Siihen sisältyy goodie bag, Convention doll, illallinen ja myyjäiset.
Life in plastic
It's fantastic!

Ivla

Upeita kuvia, Adalia! Kiitos jakamisesta. Oli taatusti mahtava ja unohtumaton kokemus ja yllättävän edullinenkin  :shock: :aplause:

Aliisa

Kiitos kuvien jakamisesta, upeita kuvia ovat. :smiley: Voih, tuo paikka on ihan kuin joku uni tai unelma. :hbeat: Tuonne kun vaan joskus pääsisi. Ei ollut kyllä kovin kallis osallistumismaksu. Tosin siihen tulee tietty päälle matkat, majoitukset ja muut kulut.

Merineiti

oi joi miten ihanalta näyttää! Kiitos kun jaat kokemuksen :)
olisin varmaan ihan täpinöissä tuollaisessa... Muotinäytös näyttää hauskalta myös, fashionista ja irtopäät :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

minnastardust

Rooma ja barbit, siinä sellanen combo, että pitää itekin joskus kokea... :faint:

whitney

Voi miten ihana paikka! Noin kauniita kuvia ja meininki näyttää ihan mahtavalta. Pink pantone mekko kelpaisi minullekin ihan ihmisen koossa   :smiley:

Sinulla on upeat tuomiset. Näytät tosi hyvältä tuossa uudessa hiustyylissä ja aivan ylisöpössä paidassa kuvassa, jossa esittelet tuomisiasi.

Noille markkinoille kun pääsisi  :dance-to-the-groooowe: siellähän oli vaikka mitä houkutuksia. Sisäänpääsyhintakaan ei päätä huimaa todella, mutta sitten tietty pitäisi olla ihan matkaan varaa ja shoppailuun, nyt ei ole. Mutta joskus vielä lähden. Ja otan mieheni mukaan niinkuin sinäkin Adalia  :cuteyes: mennään vaikka nelisin hihi  :D


Tipitii

On varmasti ollut aivan unohtumaton reissu  :peukku:

Hienoja kuvia

Hilja

Upea reissu Adalia :smiley:

Saamasi Silkstone Dulcissima on hieno ja sen pariksi sopii ostamasi Fiorella - Italian kaunottaret ikimuistoiselta matkaltasi.
Leikkiä ikä kaikki

Rana

Oi että jos tuollaiselle reissulle joskus pääsisi. Varmasti jo ympäröivä fiilis on vallan mahtava. Tosiaan tuo hinta ei päätä huimaa, mutta se mitä kaikkea reissulta lähtisi mukaan XD Ylimääräinen matkalaukku oisi poikaa... Tuo Convention nukke on kyllä hieno, iski jotensakin vahvasti
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Täti Monika

Takuulla ollut mahtava reissu, Adalia  :smiley: Kiitos kuvareportaasista  :deal: Ja onnittelut uusista nukeista, noi silkit näyttää upeilta  :palvoo:
Sähän olet ollut siellä Saksassakin? Miten vertaisit noita tapahtumia? Lähinnä että jos suunnittelisi yhtä reissua, niin kumpaan sun mielestä kantsis lähteä?
Olitko juttusilla noiden muiden suomalaisten osallistujien kanssa, ovatko fortsalaisia?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalia

#13
Mä olin säästänyt ostosrahaa viime syksystä :D Siten saattoi hyvällä omallatunnolla ostella kaikkea :) Ja säästinhän mä posti-, tulli- ja alv-kulut  ^^

Hotellissa oli huonetarjous Convention-osallistujille. Oli oikein luksushotelli kerrassaan...

Paita on Aviksen painama uniikkikappale, kuva on ottamani Saksan Barbie Conventionin vintagehylly ;)

Whitney
: ei kun säästämään ja suunnittelemaan :)

Jos Robert Best on ensi vuonna tuolla taas (oli 2012 ja 2013 Milanossa, tänä vuonna ei  :head-to-the-wall:), ihan varmasti on pakko taas ilmoittautua sinne :D  :wink:

Täti Monika: Italiassa oli se illallinen ja muotishow, ja tapahtuma kesti 2 päivää. Saksassa vaan päivän ja oli pelkät myyjäiset. Saksan myyjäisiin oli kalliimpi sisäänpääsy aikaisille tulijoille ja muille edullisempi; Italiassa myyjäiset oli maksuton "taviksille" (joten miehenikin tuli katsomaan "hulluutta".

Muoks

En päässyt suomalaisten kanssa juttusille, nimien perusteella ei ainakaan fortsalaisia joita tuntisin. Kulkivat kyllä mun ohi cocktail-tilaisuudessa, mutten kehdannut huikata  :whaddado: Huusin toiselle kyllä muotinäytöksessä että HYVÄ SUOMI  :aplause:
Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Mä tiiän sen SwappinHeads Barbien, hän on Vaasasta. Kumma ettei tullut juttuuhin? Kyseli multakin jotta tuunko Italiaan...

Kiitos kuvaraportista!
Kauppiaasta keräilijäksi taas