Model Muse Mania

Aloittaja Vivi, marraskuu 24, 2012, 19:19:06

« edellinen - seuraava »

Adalia

#240
Kiitos  :cuteyes:

Tässä sitten se nukeista paras, virallinen Convention Doll. Mattelin lahjoittama, Magia2000:n suunnittelemassa puvussa, Sweet Delizia  :hbeat:





Life in plastic
It's fantastic!

Silky

^Ihana!  :photo: Varmaan hieno reissu  :cuteyes:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Milo

Tuo Tarina Tarantino on munkin toivelistalla. Se on aivan  :hbeat:
Saiko kaikki osallistujat siis ton Convention-nuken "ilmaiseksi" = osallistumismaksuun sisältyen?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Milo - toukokuu 20, 2015, 21:22:37

Saiko kaikki osallistujat siis ton Convention-nuken "ilmaiseksi" = osallistumismaksuun sisältyen?

Kyllä  :peukku:
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Adalia laittoikin jo Convention nukesta kuvan, mutta tässä vielä mun nukke (jota mun ja Adan tytöt ihastelee) En oo irrottanut lootastaan!

Ja tässä yksi Italian ostos:

Adalia

Italian Doll Conventionista vielä: Illallisgaalan pöydissä oli ihanat asetelmat, OOAK Model Muse -nukke herkkukärryineen. Sitten illallisen aikana näytettiin video sen asetelman valmistumisesta ja pidettiin arvonta. Minun numeroni voitti! Ensin en tajunnut, mitä voitin, kun arvonta jatkui muilla palkinnoilla :D  :naamakämmen: Sitten minulle osoitettiin pöytäkoristetta, että voitit tuon!  :faint: :palvoo:

Olinkin hipelöinyt sitä koristenukkea aiemmin illalla ;) Nyt nukke kärryineen on Barbie-huoneeni kallein aarre ja ihana muisto Conventionista  :hbeat:

Tässä video Centerpiecesta IDC:n etusivulla (scrollaa alas):

http://www.italiandollconvention.it


Life in plastic
It's fantastic!

Milo

Vau! Upea kokonaisuus, onneksi olkoon Adalia!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jasmiina2

Onpa kaunis tuo Ninnin AA nukke.  ^^ Ja onnea Adalia! Aivan upea arpajaisvoitto.  :chuckle:

Silky

Aivan ihania Italian tuliaisia!  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Adalia

Stockalla Hesassa oli alennuksessa ne iänikuiset J.Lo, Ballerina & Holiday 2014. Blondi Red Carpet oli hyllyssä hintaan 69,90. Sitten Red Carpet brunette (Goddess-kasvo) oli alelaarissa 34,90 (hinnan yli vedetty punainen viiva). Kassalla alehinnaksi ensin 29,90, mutta sitten kassaneiti totesi, että nyt ei tullut sellainen ale kuin piti... hän sitten katsomaan alelaarilta oikean alehinnan, joka oli 17,90!  :D

Ps. miksihän blondi oli kalliimpi kuin brunette??

Kuva räpsäisty Lahden-junassa ;)

Life in plastic
It's fantastic!

whitney

 :aplause:
Tämä on kyllä mieletön löytö Adalia! Noin edullisella hinnalla, ja kaunis kuin  mikä   :cuteyes:

Hummuli

Vau mikä löytö! Hinta vähintäänkin kohtuullinen!

Milo

Vau! Sulla on ollut onnea viime aikoina näiden nukkelöytöjen kanssa. Ei ollenkaan paha hinta...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Ninni-doll

Vaihteeksi pitkän ajan jälkeen muusamaniaa. Tässä joitain uutukaisia:

Uusi Pazette-nasuinen Look City Shine TaruiseltaAaveelta synttärilahjaksi syyskuussa:



Tässä kaikki LOOK-sarjan AA:t mitä mulla on: